Nyt tarvitsen peukutuksia! =( *Linkit kuviin*

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
voi toista :( toivotaan että ei olisi uutta kasvainta, jospa se on jotain arpikudosta? parantumisia haukulle :hug: :hug:
Eläinlääkäri veikkasi myös että sillä on arpikudosta kun tunti sitten puhuin hänen kanssaa puhelimessa. Mitään viitteitä ei onneksi kasvaimesta ole enää. =)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1373430.jpg Näkyyköhän nyt? Ja kiitos kaikille! Olen niin helpottunut! =)
Nyt näkyy!!
Ihanaa ettei koiralla ollutkaan kasvainta!! :hug:
Mikä on tuo dreeni ja mikä sen tarkoitus on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
No niin. Pitkä piinaava tulosten odotus on vihdoinkin päättynyt, ne tuli tietooni noin tunti sitten.

Hampilla ei ollu pahanlaatuista kasvainta tai mitään muttakaan vakavaa. Patologin mukaan patti oli traumaperäinen, kovan iskun seurauksena syntynyt lihasvaurio. Vaurion ympärille oli sitten kehittynyt rasva/veri sekamöykky, jonka elimistö oli kehittänyt suojakseen.

Mun koira on siis TERVE!!! :heart: :heart: :heart: =)

Edelleen haava kerää hirveesti kudosnesteitä sisäänsä ja tänään menen alkuillasta käymään eläinlääkärin luonna, hän sanoi aamulla puhelimessa laittavansa Hampille vielä dreenit takaisin.

Voi että kun mä olen niin helpottunut ja onnellinen! Tuntuu niin käsittämättömältä...
Ja tässä vielä yksi kuva jonka laitan Hamsteristani. :heart: http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1373430.jpg
Nostetaan tämäkin seuraavalle sivulle :)
 
HIENOA!!!!! :flower:
Just toissailtana etsiskelin tätä viestiketjua, olisin halunnut tietää mitä koirulille kuuluu. Mutta nyt löysin.. olipas ihanaa luettavaa! Mahtavaa, että koiralla ei olekaan mitään kroonista vaan traumaperäinen juttu... Nyt saatte vielä monen monta vuotta viettää yhdessä ja nauttia harrastuksistanne!
Kuvasta vielä.. on se vaan niin hienon näköinen :heart:
 
Ihana kuulla ettei ollut mitaan sen kummempaa.. Mina kun olen Aloe Vera tuotteiden kova kayttaja kehoittaisin ostamaan esim Aloe First sprayta ja suihkuttelemaan sita haavaan. Auttaa paranemaan nopeammin... Pikaista paranemista teidan pikkuiselle :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1373430.jpg Näkyyköhän nyt? Ja kiitos kaikille! Olen niin helpottunut! =)
Nyt näkyy!!
Ihanaa ettei koiralla ollutkaan kasvainta!! :hug:
Mikä on tuo dreeni ja mikä sen tarkoitus on?
Ja kävitkö eläinlääkärissä?

 
Kiitos kaikille myötä elämisestä ja kannastuvista sanoista mitä tähän ketjuun on tullut! :flower: :heart: Olette kyllä ihania ja jos totta puhun, (siis kirjoitan ;) ) niin olin ihan varma että vähintään yksi negatiivinen, jopa ilkeämielinen kommentti olisi tullut tänne joltain harmaalta.. :D :saint:

Kävin eläinlääkärissä keskiviikkona ja dreenejä ei laitettu koska haavan uudelleen avaaminen ei kannata. Haavaan jäi iso ontelo joka tuppaa koko aika täyttymään kudosnesteisä ja sitä yritetään tässä nyt hoidella. Oma eläinlääkärimme soitti Helsingin yliop.eläinsairaalaan ja kertoi Hampin tilanteen. Sieltä annettiin ohjeeksi peittää patti siteellä tasaisesti, näin nesteiden pitäisi kuulemma alkaa tasoittua. Aikaa tähän menee kuulemma ainakin pari kuukautta. Tänä aikana Hamppi ei saa liikkua ollenkaan. Vain portin taakse se saa menna hihnassa hädelle ja sit takasin sisälle sohvalle nukkumaan...

Vaarana edelleen on että haava tulehtuu sisäpuolelta kudosnesteiden takia, niinpä ab-ja kipulääkekuuri jatkuu ensi keskiviikkoon asti. Koira parka inhoaa yli kaiken pillereitä ja kummasti katoaa toiseen huoneeseen kun kuulee että ole pilleripurkeilla...
 
Huomasimpas tämän tässä etusivulla =) Koira voi oikein hyvin, kiitos kysymästä. Edelleen sillä on hervoton patti lapojen päällä kudosnesteiden takia, mutta oikein hyvin Hamppi jaksaa. =) Nyt ollaan jo aloiteltu varovasti lenkkeilemään ja treenailemaan.
 

Yhteistyössä