Nyt tarviis apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Oletetaan että allekirjoittasin vuokrasopimuksen tiettyyn asuntoon, johon muuttaisi minä ja lapsi. Miehellä ei siihen mahdollisuutta ole muutta kirjoille ennenkuin on maksanut vanhan velan ko. firmaan. Jos mies kumminkin tulisi kirjoille ko. asuntoon vuokrasopimuksen allekirjoituksen jälkeen ja asuntotoimisto tämän huomaisi niin voisiko asuntotoimisto purkaa vuokrasopimuksen tämän perusteella???

Meillä on ollut aiemminkin sama tilanne ja mies tuli kumminkin kirjoille siihen asuntoon koska muuten minun olisi pitänyt hakea yh-korotus lapsilisään ja miehen maksaa elatusta koska ei olisi asunut samassa asunnossa kirjoilla kun minä ja lapsi ja silloin eivät ainaskaan sanoneet asiasta mitään!

Eli mikähän tässä olisi ongelmana jos soppariin tuli VAIN minun nimeni ja mies tulisi siihen asuntoon vain kirjoille. Minulla on sinne kaikki vuokrat ymsyms hoidossa joten minullehhan siitä vain ongelmia tulisi jos jättäisin vuokrat maksamatta? Vai onko se että kaikki ketkä asuntoon muuttavat niin pitää olla nimi vuokrasopimuksessakin???

Kyllä ois helpomppa mut haluisin tän asian varmistaa ennenkun huomenna soitan tuonne.. Tää nainen on nimittäin ollut niin täysin m****u minuu kohtaan ja tiiän että tekee aivan piruuttaan tämän meille joten vaikkapa sitten ihan periaatteen vuoks haluun selvittää onko tuota mahd. saada ilman että mies maksaa sitä velkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä ois helpomppa mut haluisin tän asian varmistaa ennenkun huomenna soitan tuonne.. Tää nainen on nimittäin ollut niin täysin m****u minuu kohtaan ja tiiän että tekee aivan piruuttaan tämän meille joten vaikkapa sitten ihan periaatteen vuoks haluun selvittää onko tuota mahd. saada ilman että mies maksaa sitä velkaa.

Että mies jättäisi velan maksamatta?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Että mies jättäisi velan maksamatta?

Siis helpompaa olisi etsiä asunto jostain muualta minkä tod.näköisesti teenkin, mutta ärsyttämään alkaa kun tiedän että tahallista on tämä mitä tuo ko. asuntotoimiston työntekijä tekee. Aiemmin ei ongelmaa ollut vaikka miehellä oli silloinkin velkoja ja siis kirjoilla oli siinä vanhassa asunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Kannattaako tuommoisen kanssa lyödä hynttyyt yhteen? Joka tapauksessa, onnea yhteiseloon! Toivottavasti omatkin rahasi eivät ala "häviämään"...

6 vuotta yhdessä oltu ja tässä on kyse nyt miun itepäisyydestä. En suostu jättämään asiaa tähän ennenkun tuo ko. asuntotoimisto ite kertoo mulle sit mikä ongelma siinä on että mies tulisi kirjoille vaan ja minun nimi olisi sopparissa! En nää tuossa mitään ongelmaa vaikka kuinka yritän.. Se on aivan puhdasta ilkeyttä tuolta naiselta, sano minun sanoneen!