Nyt taisi loppua mun pinoon kirjottelu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyt harmaana"

Vieras
Mikkä v*ttu ihmisiä oikein vaivaa? Mä olen kirjoittanut yhteen odotus pinoon juttuja, mut kukaan ei noteeraa mun kysymyksiä tai juttuja mitenkään. Vaikka huomioin muutkin, enkä todellakaan ole mikään omasta navasta jauhaja, niin siltikin tuntuu olevan v*tun vaikeata vastata mun kysymyksiin ja ehdotuksiin. Olen ihan kuin ilmaa, eikä mua oteta juttuihin mukaan, joillekin muille nimimerkeille jauhaa kyllä kaikki paskaa, mutta kukaan ei ole ikinä vastannut mihinkään mun kysymykseen tai juttuun. Vaikka olen joillekin kirjoittanut pitkät romaanit jostain asiasta, tyyliin "sama homma täällä, mitenkäs siellä tehdään tämän jutun kanssa?......" Niin ei, en saa vastaus siihen tai mihinkään muuhun.

Turha mun on siellä enää itekseni pölistä itelleni, jutelkoon keskenään sisäsiittoiset paskat...

[QUOTE="nyt harmaana";22473065]Mikkä v*ttu ihmisiä oikein vaivaa? ---- niin siltikin tuntuu olevan v*tun vaikeata vastata --- joillekin muille nimimerkeille jauhaa kyllä kaikki paskaa, ---
Turha mun on siellä enää itekseni pölistä itelleni, jutelkoon keskenään sisäsiittoiset paskat...[/QUOTE]

Niin no, jos sun ulosanti on näin ystävällistä, kuin edellä, niin en yhtään ihmettele...

Mutta jos ole kirjoitellut ihan ystävällisesti ja "normaalisti", niin noita aina välillä tulee. Joku vaan jää ulkopuolelle syystä tai toisesta. Älä kuluta aikaasi siellä, jos tuntuu ettet saa siitä mitään itsellesi. Etsi jokin toinen porukka?

Itse huomasin saman odotuspinossa, mutta oletko huomannut että siellä on muitakin "seinäkukkasia" joille ei vastata? Ne on ne samat 'laumasielut' jotka jotenkin symbioituvat keskenään, ja huomaamattaan vastailevat vain toisilleen, tai tarkoituksella mistä minä tiedän.
No eniveis, ajan myötä ne sinnikkäimmätkin karsiutuu pois.

[QUOTE="mie";22473109]Niin no, jos sun ulosanti on näin ystävällistä, kuin edellä, niin en yhtään ihmettele...

Mutta jos ole kirjoitellut ihan ystävällisesti ja "normaalisti", niin noita aina välillä tulee. Joku vaan jää ulkopuolelle syystä tai toisesta. Älä kuluta aikaasi siellä, jos tuntuu ettet saa siitä mitään itsellesi. Etsi jokin toinen porukka?[/QUOTE]

samaa mieltä!!

Juu ihan asiallisesti olen kirjoitellut, kuin muutkin. Nyt vain jotenkin napsahti päässä... :(

Huoh, juu olen huomannut että on muitakin seinäkukkasia ja olen niillekin joskus yrittänyt jotain kirjoittaa mutta yhtä tyhjän kanssa...

"Ja joskus tulee vastauksia joskus ei", mä kun en ole saanut mihinkään vastausta. Tuli ihan paha mieli, kun olen turhaan käynyt kyttäämässä pinoa, että joko se ja se olisi vastannut mulle jotain... Juu on kyllä kirjoittanut pinoon, muttei mun juttuun ole vastannut mitään... Että jep jep.

Älä kirjoittele enää sinne. Huomasin saman viime raskaudessa, erona se että en jaksanut itse olla niitä jotka katsovat tarkkaan joka ikisen suupalan, kuvaavat viikottain mahaansa, tuntevat "liikkeitä" ja jo viikolla 11 ja ostavat vaunut heti plussattua :D

Mun kaltaisille ei ole omia pinoja... ehkä löydät kivempaa porukkaa jostain toisaalta? Vauva.fi? Vauva.info, Libero? Onhan noita.

Joo, saman kokenut. Omalla kohdallani ongelma oli ehkä siinä, että muut samassa ryhmässä olevat odottajat olivat aloittaneet kirjoitteleun pari viikkoa aikaisemmin, ja jotenkin näytti olevan mahdotonta enää myöhemmin päästä mukaan, vaikka kuinka kyselin ja vastailin ja olin aktiivinen.

Phoebsi, jep, en minäkään jaksa noteerata ihan joka asiaa mitä raskaudessa huomaan. Kun jotkut kirjoittaa suurinpiirtein senkin tänne, että paska on alkanut haisemaan oudolle :D
Tuskin enää tuolle palstalle kirjoitan, eikä tämä nyt tunnu muutenkaan enää niin tärkeää olevan kun jo yhden raskauden tätä ennen kokenut niin ei enää niin jaksa ihmetellä oireita ja tuntemuksia :D

Juuh tuttua, mä tosin törmäsin vastaavaan yhdessä kerhossa. Ja sit kun ei enää jaksanut olla aktiivinen (miks ihmeessä olis ollu?) niin alettiin kitisemään et "xxx, zzz. äää ja yyy käy vaan lukemassa, epäreilua kun me kerrotaan tääällä kaikkee ja ne ei" jne.
Juu ei ollu mun porukkani sit kovin kauaa

Phoebsi, jep, en minäkään jaksa noteerata ihan joka asiaa mitä raskaudessa huomaan. Kun jotkut kirjoittaa suurinpiirtein senkin tänne, että paska on alkanut haisemaan oudolle :D
Tuskin enää tuolle palstalle kirjoitan, eikä tämä nyt tunnu muutenkaan enää niin tärkeää olevan kun jo yhden raskauden tätä ennen kokenut niin ei enää niin jaksa ihmetellä oireita ja tuntemuksia :D

Hups, tuli toiseen kertaan toi sama teksti :O

Phoebsi, taidat olla vielä samassa pinossakin kuin mie :D joo! Perustetaan me se seinäkukkasten pino ;)

Minerva, tutulle kuulostaa. Miksi ihmeessä pitäisi käydä kertomassa juttuja ja olla aktiivinen, jos ei kukaan niitä huomioi mitenkään? :D huhhuijaa...

Ja kiva etten ole ainoa joka on huomannut asian!

Jotenkin ajattelin että saattaisit olla siellä... en ole edes muistanut koko pinoa taas aikoihin :ashamed: En siis ole dissannut ketään tietoisesti ja toivottavasti en ole ollut yksi niistä, joka on jättänyt vastaamatta?

Alussa kirjoitin sinne enemmän, kun oli ne viivat testiin tullut, oli ekaa neuvolaa ja pahoinvointia ja ensimmäinen ultra. Mutta sitten... ei mulla olekaan mitään sanottavaa, ei ainakaan niin paljoa kuin toisilla =) Tai mun sanottava olisi jotain sellaista, että siihen ei sitten kukaan joko osaa tai halua sanoa mitään.

Kirjoitat että "nyt harmaana". Sinulla on siis nikkikin, laita yksäriä ja jutellaan niin?

Yhteistyössä