Nyt tämä meni mielenkiintoiseksi...

  • Viestiketjun aloittaja jälleen nolona harmaa
  • Ensimmäinen viesti
kotitalouskone
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta kertokaahan mitä olette siitä mieltä että en kerro omaa mielipidettäni miehelle vaan testaan miehen luottamuksen tällä tavalla. Voiko mies koskaan itse ymmärtää tällaista asiaa vai pitäiskö mun kuitenkin kertoa mitä oikeasti ajattelen asiasta.
Eihän sitä tosiaan aikuista ihmistä voi kieltämäänkään ruveta, mut kyl mä sanoisin, etten asiaa hyväksy. Noi miehet nääs ei yleensä ymmärrä hienovarasia vihjauksia. Toisaalta tollanen mies, joka toistuvasti tollasia temppuja tekee, joutais mun mielestä jo mennäkin. :hug:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
Näin mäkin ajattelin että jos mies ei tosiaan itse tajua että tällainen käytös ei välttämättä kuulu avioliittoon niin saa mun puolestani sitten loppua tämä liitto. Mies on loukannu mua niin paljon jo tähän mennessä että en jaksa enää.
no sitten teet juuri noin jos tilanne on jo muutenkin noin paha jo.
Ihan selvennykseksi. Deittailua (kännykän kautta) 1,5 vuotta mun selän takana. Viestittelyä mun kahdelle ystävälle (molemmat naisia) yhteensä lähes vuosi mun selän takana. Viestien ja mesekeskustelujen sisältö lähes puhdasta flirttiä... Ja nyt vielä tämä päälle.
Etköhän sinä ansaitse sellaisen miehen rinnallesi, joka ei vokottele muita naisia. Halipusut sulle:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
Näin mäkin ajattelin että jos mies ei tosiaan itse tajua että tällainen käytös ei välttämättä kuulu avioliittoon niin saa mun puolestani sitten loppua tämä liitto. Mies on loukannu mua niin paljon jo tähän mennessä että en jaksa enää.
no sitten teet juuri noin jos tilanne on jo muutenkin noin paha jo.
Ihan selvennykseksi. Deittailua (kännykän kautta) 1,5 vuotta mun selän takana. Viestittelyä mun kahdelle ystävälle (molemmat naisia) yhteensä lähes vuosi mun selän takana. Viestien ja mesekeskustelujen sisältö lähes puhdasta flirttiä... Ja nyt vielä tämä päälle.
Etköhän sinä ansaitse sellaisen miehen rinnallesi, joka ei vokottele muita naisia. Halipusut sulle:)
Viimeisen kaksi vuotta on tilanne ollut tämä. Koko ajan tulee jotain uutta salailua selville. Yleensä puhuu itsensä pussiin ja alan sit selvittää asiaa niin selviää kaikenlaista. Olen miettinyt eroa jo pitkään mutta nyt on pari kuukautta mennyt hyvin niin olen tyhmänä ajatellut että tämän liiton saa vielä toimimaan. Mut eipä taida olla toivoa.
 
Ykkösmartta
MInä pakkaisin ukon kamppeet laukkuun, että ku menee ystävän luokse niin siellä pysyköön! Ja vaikka ei sinne menis niin siitä huolimatta sais olla tulematta takas!
 
vieras
Ihan ihmeystäviä sulla :O Jos kerran olette ystäviä, niin miksi ei kutsunut teitä molempia? Kyllä kai moni nainen loukkaantuisi jo pelkästään siksi, jos kolme naispuolista kaverusta ja vain kaksi kutsuttaisiin juhliin - eikö niin? Niin, että vielä pitäisi hyväksyä se, että oma mies menee oman kaverin luokse "iltaa istumaan"! Kaikkea sitä saa kuulla!

Testaa toki. Onhan siinä riskinsä, mutta eipä tunnu olevan ukko melkoinenkaan menetys, jos tosiaan aikoo yksin mennä...
 
Minulla on ollut aina miespuolisia ystäviä, ja olen ollut ystäväni silloisen miesystävän kanssa kahdestaan baarissakin, jonne alunperin oli tarkoitus lähteä kolmestaan, mutta ystäväni ei sitten jaksanutkaan, joten hän kehoitti meitä menemään kahdestaan.
Luottamus oli kohdallaan, eikä olisi tullut mieleenkään että jotain muuta olisi voinut tapahtua :eek:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä olen miettinyt että miten voi edes harkita asiaa. Että siis menee sinne yksin. Mulla ei tulisi pieneen mieleenkää mennä ukon kaverin luokse yksin istumaan iltaa.
Anna ukon mennä kaverisi luo ja jos edes epäilet jotain sopimatonta tapahtuneen annat äijälle monoa. Kunnioita itseäsi äläkä suvaitse huonoa kohtelua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä olen miettinyt että miten voi edes harkita asiaa. Että siis menee sinne yksin. Mulla ei tulisi pieneen mieleenkää mennä ukon kaverin luokse yksin istumaan iltaa.
Anna ukon mennä kaverisi luo ja jos edes epäilet jotain sopimatonta tapahtuneen annat äijälle monoa. Kunnioita itseäsi äläkä suvaitse huonoa kohtelua.
Ei ole tullu mieleen kieltää. Jos ei itse tajua missä raja kulkee niin se on sitte siinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja muoriska:
Minä en päästäis! Miksi miehesi etkä sinä??? Vai ovatko olleet "aina ystäviä"?
Mikä sinä olet aikuisen ihmisen liikkumisvapautta rajoittamaan? Jokainen täyspäinen aikuinen saa mennä minne haluaa, ei puoliso (toinen ihminen) voi tuollaisia määrätä.
peesi tähän!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tinttis:
Minusta tosi omituista että sallit moisen:(
En edelleenkään hyväksy asiaa mutta haluan testata kuinka pitkälle mies on valmis menemään ennenku hänellä tulee se raja vastaan. Luottamus on muutenkin kateissa ja mies tietää että on itse aiheuttanut tämän luottamuspulan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta kertokaahan mitä olette siitä mieltä että en kerro omaa mielipidettäni miehelle vaan testaan miehen luottamuksen tällä tavalla. Voiko mies koskaan itse ymmärtää tällaista asiaa vai pitäiskö mun kuitenkin kertoa mitä oikeasti ajattelen asiasta.
Normaalisti olisin sitä mieltä, että se mies ei voi mistään tietää mitä mieltä olet asiasta oikeasti, jos et sitä sille kerro.

Mutta vaikea sanoa kun en tiedä tarkemmin taustoja.

Onko niistä edellisistä flirttailuista, viestittelyistä yms. keskusteltu?? Eli tietääkö mies jo jääneensä kiinni yhdestä sun toisesta asiasta, vai elääkö siinä uskossa, ettet tiedä mitään?

Jos ei tiedä sinun tietävän, niin toi on jotenkin loogistakin. Ei osaa miettiä seurauksia, on jämähtänyt siihen "huumaan" mikä tulee, kun salaa viestittelee ja saa ihailua jostain muualta.
Silloin mun mielestä kai olisi keskustelun paikka ennemmin. Mies saattaisi herätä siihen, että saatat tosiaan viheltää pelin poikki.

Jos taas tietää jo loukanneensa sua, niin pitäisi tajuta sanomattakin, ettei sinne sun kaverille ole mitään asiaa lähteä. Ja silloin toimisin juuri noin kuin ajattelit toimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mie olisin valmis jo tuossa tilanteessa hylkäämään ukon jos se edes olisi miettinyt vaihtoehta lähteä sinne naisen luo.
Samoin. Kuulostaa mieheltä, johon ei vaan voisi mitenkään luottaa. Mikä ihmeen tarve sillä on juuri sun kavereita vokotella tai sun kavereiden vokotella sitä? Ihme touhua.. Jos vieraissa käynti kiinnostaa, niin luulisi hakevan edes vähän kauempaa, ettei tarvi kaikkien ystävyyssuhteita pilata.

Sorry vaan, mutta ei se paljon sua näytä kunnioittavan.. :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta kertokaahan mitä olette siitä mieltä että en kerro omaa mielipidettäni miehelle vaan testaan miehen luottamuksen tällä tavalla. Voiko mies koskaan itse ymmärtää tällaista asiaa vai pitäiskö mun kuitenkin kertoa mitä oikeasti ajattelen asiasta.
Normaalisti olisin sitä mieltä, että se mies ei voi mistään tietää mitä mieltä olet asiasta oikeasti, jos et sitä sille kerro.

Mutta vaikea sanoa kun en tiedä tarkemmin taustoja.

Onko niistä edellisistä flirttailuista, viestittelyistä yms. keskusteltu?? Eli tietääkö mies jo jääneensä kiinni yhdestä sun toisesta asiasta, vai elääkö siinä uskossa, ettet tiedä mitään?

Jos ei tiedä sinun tietävän, niin toi on jotenkin loogistakin. Ei osaa miettiä seurauksia, on jämähtänyt siihen "huumaan" mikä tulee, kun salaa viestittelee ja saa ihailua jostain muualta.
Silloin mun mielestä kai olisi keskustelun paikka ennemmin. Mies saattaisi herätä siihen, että saatat tosiaan viheltää pelin poikki.

Jos taas tietää jo loukanneensa sua, niin pitäisi tajuta sanomattakin, ettei sinne sun kaverille ole mitään asiaa lähteä. Ja silloin toimisin juuri noin kuin ajattelit toimia.
On jääny kiinni näistä aikaisemmista. Ja viikonloppuna just ku keskusteltiin tästä ystävän luo menosta niin sanoi itse että tietää aiheuttaneensa itse mun luottamuspulan. Silti jatkaa samaa rataa... Ihme ukko
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
Juuri näin! Toisen väkisin kotona pitäminen ei johda hyvään pitemmän päälle. Itse ajattelen vaikeissa tilanteissa, että kun kaikki voitava on tehty, antaa asioiden mennä omalla painollaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mie olisin valmis jo tuossa tilanteessa hylkäämään ukon jos se edes olisi miettinyt vaihtoehta lähteä sinne naisen luo.
Samoin. Kuulostaa mieheltä, johon ei vaan voisi mitenkään luottaa. Mikä ihmeen tarve sillä on juuri sun kavereita vokotella tai sun kavereiden vokotella sitä? Ihme touhua.. Jos vieraissa käynti kiinnostaa, niin luulisi hakevan edes vähän kauempaa, ettei tarvi kaikkien ystävyyssuhteita pilata.

Sorry vaan, mutta ei se paljon sua näytä kunnioittavan.. :/
Tämä kunnioituspula näkyy tässä talossa niin monella muullakin tavalla että olen sen jo huomannut. Muhun ei kosketa jos ei mies halua vällyjen väliin... Asioista ei hirveästi puhuta, kaikki kotihommat yms jää mun niskoille viikonloppuisin (viikot mies on töissä, lähtee ma ja tulee pe). listaa vois jatkaa vaikka miten kauan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta kertokaahan mitä olette siitä mieltä että en kerro omaa mielipidettäni miehelle vaan testaan miehen luottamuksen tällä tavalla. Voiko mies koskaan itse ymmärtää tällaista asiaa vai pitäiskö mun kuitenkin kertoa mitä oikeasti ajattelen asiasta.
no. olen samaa mieltä ko sie. kyllä sen miehen pitää ite tajuta tuommoset asiat. jos ei tajua, niin ei oo siun arvonenkaan.

ja et sie ap oo tässä sitä kuoppaa itelles kaivamassa... miehes on...

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä kunnioituspula näkyy tässä talossa niin monella muullakin tavalla että olen sen jo huomannut. Muhun ei kosketa jos ei mies halua vällyjen väliin... Asioista ei hirveästi puhuta, kaikki kotihommat yms jää mun niskoille viikonloppuisin (viikot mies on töissä, lähtee ma ja tulee pe). listaa vois jatkaa vaikka miten kauan...
Mun olis niin vaikea sun tilanteessa pitää suuni kiinni. :( Mä tekisin tasan selväksi miehelle, että mua ei pidetä minään itsestään selvyytenä ja kodinpitäjänä ja flirttailla siinä sivussa mun kavereiden kanssa. Mä vaatisin kyllä tyylin muuttumista tai muuten alkaisi tapahtumaan. Älä suostu kynnysmatoksi. Pahimmassa tapauksessa hän luulee, että on ihan ok, kun hän lähtee kaverisi kanssa viettämään iltaa, kun sä jäät kotiin vaikkapa pyykkäämään siksi aikaa.

:hug:
 
meillä oli samaa
Kun mies kysyi multa mielipidettä (ei siis lupaa) niin sanoin että mun puolesta voi mennä mutta poistaa mun numeron puhelimestaan (tapahtui vähän ennen kuin muutettiin yhteen). Oli hetken hämmästynyt mutta kysyin että mites jos tilanne olisi toisinpäin niin ymmärsi tai ainakin oli ymmärtävinään. Yhteiseloa takana nyt 17 v ja myöntää olleensä hölmö silloin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä olen miettinyt että miten voi edes harkita asiaa. Että siis menee sinne yksin. Mulla ei tulisi pieneen mieleenkää mennä ukon kaverin luokse yksin istumaan iltaa.
Anna ukon mennä kaverisi luo ja jos edes epäilet jotain sopimatonta tapahtuneen annat äijälle monoa. Kunnioita itseäsi äläkä suvaitse huonoa kohtelua.
Ei ole tullu mieleen kieltää. Jos ei itse tajua missä raja kulkee niin se on sitte siinä.
Hyvä juttu. Halit:)
 
hei selittäkää mulle mitä se mies siellä ystävän luona tekee? siis miksi sinne menee? onko joku juhla tms jonne ystävä tarvitsee sinun miestäsi vai mitä? en voisi nimittäin kuvitellakkaan omalle kohdalleni tilannetta jossa minun tai mieheni naispuolinen ystävä kutsuisi vain mieheni (tai toisinpäin) kylään. ETTÄ MIKSI?
 

Yhteistyössä