Nyt tämä meni mielenkiintoiseksi...

  • Viestiketjun aloittaja jälleen nolona harmaa
  • Ensimmäinen viesti
Mielenkiintoista on myös se, miten mies tuolle ystävälle ilmoittaa, esim.

- keksii jonkun verukkeen, miksi ei pääse
- esittää asian tyyliin "no emmä voi tulla, kun hallitus ei päästä"
- tai sanooko rehellisesti, että ei tule, koska ei halua aiheuttaa sulle mitään ylimääräistä harmia
 
N N N
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
hei selittäkää mulle mitä se mies siellä ystävän luona tekee? siis miksi sinne menee? onko joku juhla tms jonne ystävä tarvitsee sinun miestäsi vai mitä? en voisi nimittäin kuvitellakkaan omalle kohdalleni tilannetta jossa minun tai mieheni naispuolinen ystävä kutsuisi vain mieheni (tai toisinpäin) kylään. ETTÄ MIKSI?
Ihan muuten vain. istumaan iltaa ja ottamaan kuppia. Ja miehen sanojen mukaan ystävälläni on sellainen "rokkijakkara" mikä on siis ihan pakko nähdä. (tämä on paras selitys pitkään aikaan). Ihmettelen vain että miksi sitä samaista jakkaraa ei voi mulle esitellä...
Joo, tätä mäkään en tajua. On siis alunperin ap:n ystävä, mutta nyt tahtoo sitten ystävänsä miehen kyläilemään ?? Jepjep, ihme parisuhteita mahtuu kyllä maailmaan. Ja mikä hitto on rokkijakkara ??????
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
hei selittäkää mulle mitä se mies siellä ystävän luona tekee? siis miksi sinne menee? onko joku juhla tms jonne ystävä tarvitsee sinun miestäsi vai mitä? en voisi nimittäin kuvitellakkaan omalle kohdalleni tilannetta jossa minun tai mieheni naispuolinen ystävä kutsuisi vain mieheni (tai toisinpäin) kylään. ETTÄ MIKSI?
Ihan muuten vain. istumaan iltaa ja ottamaan kuppia. Ja miehen sanojen mukaan ystävälläni on sellainen "rokkijakkara" mikä on siis ihan pakko nähdä. (tämä on paras selitys pitkään aikaan). Ihmettelen vain että miksi sitä samaista jakkaraa ei voi mulle esitellä...

Tää on kyllä paras! Rokkijakkara :LOL: Mikä se edes on...? :/ Kyllä on tosi ystävä sulle, kun kutsuu miehesi muttei sua. Tiedätkö edes syytä? Oletko edes keskustellut tämän ystävän kanssa asiasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerro sitten miksi olet vielä miehen kanssa yhdessä? Jos se on ennenkin pettänyt kyllä varmaan tekee sen uudestaan
Ei ole suoranaisesti pettänyt mutta loukannut senkin edestä. Jos ajan ukon pihalle niin en tule taloudellisesti toimeen mitenkään. Sen olen laskenut jo monet kerrat.
No eikö se sitten ole aivan sama mitä se miehes sen ystävän kans tekee... Jos et eroa vaikka pettäisikin, rahan takia. En vieläkään ymmärrä tätä...
Tätä asiaa on niin hankala selittää niin että sen vois joku ymmärtää kokonaisuudessaan. Kahden vuoden aikana tapahtuneet asiat vaikuttavat tähän kaikki. Ja jos mua petetään vielä tähän kaiken lisäksi niin sit on vaihtoehdot vähissä. Mies tietää sen että se lentää sen jälkeen välittömästi pihalle. Sen jälkeen on vain tultava toimeen sillä mitä on. Osasinko vieläkään selittää asiaa kunnolla?

musta toi on jo pettämistä. ei se aina ole vaan seksiä....
 

Yhteistyössä