Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Jossain ketjussa luin siitä että jos on kohdussa kysta niin voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa, onko kokemuksia?! Ekassa raskaudessa mulla huomattiin ultrassa kysta muttei mitään haitannu...Mietin et onko se vielä siellä ja mikä se edes on :S .... Sit on jännä et ekassa raskaus yriyksessä mulla oli kaikki kierrot ihan sekaisin,yhet jäi välistä ja kierto oli aina tosi pitkä...mutten mitään hormoni lääkkeitä saanu et olisivat normalisoituneet! Mut onneks Luoja päätti et tulee se sieltä kuitenkin kun on sen aika ja nyt olen ihanan 2-vuotiaan tytön äiti <3 Tässä toisessa yrityksessä mulla taas ollu oudon lyhyt kierto, se 25 melkein...
 
MeMaMi Mulla oli kystia ainakin silloin kun esikoista yritettiin juurikin siksi,kun menkat tuli niin harvoin niin se saattaa toisilla kuulemma aiheuttaa sit kystien tuloa (mulla on kyllä ollu lapsena muuallakin kystia, että liekö olen "altis" niille, jos nyt näin voi sanoa :) ) Mutta siis mulla ne hävis itsestään sen 3kk aikana mitä söin sillon noita teroluteja eli kai se vaikutti sit niitten lähtöön,kun kuukautiset tuli 3kk peräkkäin säännöllisesti, onneksi hävis, koska jos ne olis tarvinnut leikata niin siinä olis saattanu samalla mennä vasenmunasarja :O nyt en tiedä oisko mulla ollu niitä nytkin kun keväällä ei ultrattu kun kävin kynellä tarkastuksessa, mutta hyvin paljon mahdollista kun silloin ei ollu 4kk ollu kuukautisia. Joten olettaisin että sullakin se on lähtenyt itsestään silloin jo ennen kun aloit esikoista odottaa, mutta sehän voi tosiaan uusiutua koska vaan, mutta mä mielestäni ymmärsin sillon niin että sillon ei voi raskautua kun se kysta on siellä, mutta en ole ihanvarma tästä, mutta näin mä sen sillon ymmärsin.. Toivottavasti tää selvensi edes jotain :)
 
Mulla myös ollut vasemmassa munasarjassa nestekysta, johon määrättiin terot yhteen kiertoon, hoitui sillä. Kohdun kystista en tiedä mithän.

Alice, hassua, jos sulla ongelma on jo todettu, ja silti vaan teroja tuputetaan. Luulis pikemminkin jotain ovulaatiota avittavaa, eihän terot tee muuta kuin aiheuttaa tyhjennyksen ja joissain tapauksissa pidentää luteaalivaihetta, jos se on liian lyhyt.

Mulla alkaa täti pakata kamppeitaan, onneksi. Pääsee kohta taas vauvantekoharjoituksiin, että osaa sitten varmasti oikein oviksen aikaan. :D
 
Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Jotain.................kp 1/27-32..................yk 1........toiveissa 2
Lunea.................kp 4/28?.....................yk 1.........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 5/25-30..............yk 10.......toiveissa 2
anneli80.............kp 7/35-99..................yk 0.........toiveissa 2
RockMama81......kp 19/28......................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp ?/31-32......dpo2......yk 1........toiveissa 3
MeMaMi..............kp 22/25.....................yk 3........toiveissa 2
Hellun martta......kp 23/28.....................yk 1........toiveissa 3


Mukana keskusteluissa
Anskuliina
Barbapörrö
Ma
Millimolli
Pepe10
Viuhti10

Plussat

Saa päivittää, kuka ekana ehtii/viitsii! :)
 
Tännehän on tullut viikonlopuan aikan mukavasti lisää kuumeilijoita:D. Tervetuloa vaan kaikille tasapuolisesti.

Täällä vaan edelleenkin odotellaan niitä kuukautisia, mutta kun ei niin ei. Ilmeisesti kroppa tekee mulle kiusaa ja oon päättänyt tehdä kierrosta jonkun megapitkän. Olis vaan niin kiva päästä jo yrittämään.
 
Lunea No kyne ajatteli sen niin että,kun kerran oon tullu jo vaan terojen kanssa raskaaksi niin kävis toisenkin kerran eikä tarttis alkaa ottaan mitään muita hormoni valmisteita,mutta edessähän se on jos ei nyt seuraavaan 3kk tärppää....

Mulla on toivo vaan taas sen verran korkeella vaikka olis luullu oppivan tässä kuukausien aikana ettei turha haihattelu sitä toivottua tulosta tuo, mutta minkäs sitä itselleen voi... Itkuhan siinä vaan tulee,jos ei raskaaksi vieläkään tule! Mä luulen että musta tulee joku tonnikeiju jo ihan vaan tänä yritys aikana, mä oon sellanen tunnesyöppö ja joka kk kun menkat alkaakin alan mättään kaikkee herkkuja ja tätä herkuttelu vaihetta jatkuu melkein viikon, kyllähän kuukautisestkin aiheuttaa toisille tätä syömis himoa, mutta mulla ei oo sellasta ollu ennen,joten oletan sen olevan tota "masennus" syömistä! Hienoa painaa joku 100kg jo ennenkun on edes raskaana :D Mulla on muutenkin muutama ylimääränen kilo vielä edellisestä raskaudesta :whistle:

Ai niin olin ihan yllättyny,kun eilen satuin törmäämään illalla sellaseen keskusteluun,että liukuvoide voi tappaa siittiöitä tai vaikeuttaa niiden kulkua tai jotain, soitin miehelle heti töihin että nyt loppu sellasen käyttö,että jos jotain tarvii niin rypsiöljyä kaapista voidaan käyttää :LOL: En mä ollu ennen tämmöstä kuullukkaan! Jossain keskustelussa se tuli ilmi..

No mullakin on nyt kuukautiset loppu, joten tästä se taas lähtee :)!
 
Heips!
Mahtuiskos tänne vielä mukaan? Meillä ehkäisy kyllä jätettiin pos toukokuulla, mutta ei ole tärpännyt.
Nyt on menossa kierron puoliväli, hirveästi toivotaan että nyt tärppäisi ja kestäisi sitten loppuun asti mukana matkalainen.
Meillä tilanne on sellanen, että toiveissa olisi siis esikoislapsonen. Olen vielä opiskelija, mutta valmistun keväällä. Omasta mielestäni lapsen voi kasvattaa vaikkei vakiotyössä olisikaan, onhan nuita esimerkkitapauksia ollut kaveripiirissä.

Plussatuulia kaikille toivottelee Peikko_
 
Mukavaa viikon alkua!

Aamu vierähti jälleen leikkipuistossa,nyt tyttö nukkuu = äitin omaa aikaa ;)

Alice: Ei muuta kun sitten rypsiöljyt kehiin :LOL:

Peikko: Toivottavasti teillä tärppää tästä kierrosta!Lapsen voi tottakai hankkia,vaikkei vakituista työtä olekaan!Ei sillä ole mitään tekemistä kuinka hyvä äiti on tai kuinka lastaan hoitaa,rakastaa jne. Ainoa,miksi on plussaa jos on vakituinen työpaikka on nuo raha-asiat.Niin karua kuin se onkin,niin rahaa tulee enemmän ä.lomalla ja kertyy lomat ja niistä rahat ä.loman aikana,kun on vakituinen työpaikka.Itse en pahemmin piittaa omasta työpaikastani,roikun sielä kirjoilla niin kauan kun lapset on tehty,joten saan kynittyä sieltä mukavat rahat jokaisesta lapsesta :D

Mulla alko eilen menkat.Kierto oli 31.Nää tais olla neljännet vai viidennet sen jälkeen kun lopetin imetyksen.Kierto on ollut 28-32.Seuraavat menkat ois tarkotus vielä odottaa ja sitten saa vauva tulla :)
 
Anskuliina: Mukavaa viikon alkua myös sinulle. :) Minkä ikäinen lapsi sinulla on? Totta nuo työpaikan edut, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että mielestäni lasta ei kasvateta rahalla. Tietenkin rahaa kuluu vaatteisiin ja ruokaan ym. välttämättömyyksiin, mutta kun on myös ihmisiä, kenen mielestä lasta ei kannata edes harkita ellei ole järjettömän suurta kuukausipalkkaa, koska eihän silloin lapselle voi antaa kaikkea mitä lapsi haluaisi. Ja omasta mielestäni lapsen ei edes kuulu saada jokaista lelua/peliä/vaatetta tms, eihän hän muuten opi elämän karuja tosiasioita.

Hui, tuosta saattoi tulla kyllä aika tyly kuva minusta... :ashamed:
 
Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Jotain.................kp 1/27-32..................yk 1........toiveissa 2
Lunea.................kp 5/28?.....................yk 1.........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 6/25-30..............yk 10.......toiveissa 2
anneli80.............kp 8/35-99..................yk 0.........toiveissa 2
RockMama81......kp 20/28......................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp ?/31-32......dpo4......yk 1........toiveissa 3
MeMaMi..............kp 23/25.....................yk 3........toiveissa 2
Hellun martta......kp 24/28.....................yk 1........toiveissa 3


Mukana keskusteluissa
Anskuliina
Barbapörrö
Ma
Millimolli
Peikko_
Pepe10
Viuhti10

Plussat

Saa päivittää, kuka ekana ehtii/viitsii! :)
 
Mä olen samaa mieltä, ei lapsen todellakaan tarvitse saada jokaista lelua mitä hyllystä löytyy. Lapsen mielikuvituksella leluksi käy melkein mikä tahansa, ainakin siihen saakka kun se keksii sanoa: "ku kaikil muillaki on.." Ja siihen mennessä sitä kerkee saamaan jo vakiduuninkin, ehkä. Vaatteita saa kirppareilta ja sukulaisilta jne. Mä tulen itse suht köyhistä oloista kun lama vei vanhemmilta pitkäksi aikaa työpaikat, enkä silti koe jääneeni mistään paitsi. Aina oli ruokaa, puhdasta vaatetta ja pari kertaa vuodessa sai niitä uusia lelujakin jouluna ja synttärinä.

Alice, toivotaan tärppiä, ainahan se on parempi, mitä vähemmän hormoneja joutuu käyttämään! Plus, että jotkut niistäkin lihottavat ja keräävät nestettä jne, mikä taas saattaa vaikeuttaa raskautumista.

Onko Punkun dpo:t ihan persiillään, en muistanut parina päivänä niitä korjata ja nyt sekosin laskuissa?
 
Viimeksi muokattu:
Mä komppaan Luneaa eli ei se lapsen kasvatus siitä rahasta ja vakituisesta työpaikasta kiinni ole. Tokihan se vakituinen työpaikka tuo tietynlaisen turvallisuuden tunteen ja itse koin esikoisen aikana sen mukavaksi, että oli valmiina paikka mihin palata mammaloman jälkeen. Mutta tosiaan kirppareilta saa pienellä rahalla täysin käyttökelpoista, siistiä vaatetta ja tavaraa lapsille. Monissa kirppareissa lastenvaatteet ja lelut on kuin uusia. Ja yks hyvä keino on tietysti esim. kierrättää vaatteita ja leluja kavereiden ja sukulaisten kesken. Ja luulisin, että esim. Huuto-netistäkin vois saada ihan edullisia vaatepaketteja. Eli se lapsenkasvatus rahasta kiinni ole.

Omasta voinnista sen verran, että edelleen olis mukava saada täti vielä tällä kertaa vieraisille. Mutta ilmeisemmin saan odotella ainakin vielä pari päivää. Eli odottavan aika on pitkä : /
 
Viimeksi muokattu:
Hih, tämä hullu jopa nautti raskaanaolosta, mutta esikoisen kohdalla kaikki menikin tosi hyvin. Vaivat jäivät etomiseen, närästykseen ja suonikohjuihin (jotka raskauden jälkeen onneksi hävisivät) :) Muistan itsekin vielä kirkkaasti, miltä tuntui odottaa raskaaksi tulemista ensimmäistä kertaa. Se oli erijännää aikaa :heart: ..ja sitten kun ne kaksi viivaa sai silmien eteen, ei sitä voinut uskoa todeksi. Sana "äiti" tuntui omalla kohdalla vielä niin epätodelliselta.. Pian tekin, rakkaat esikoista odottavat kanssasisaret, saatte kokea saman....:) Minulla raskautuminen näkyi siinä, että rinnat turposivat ja nännipihat suurenenivat ja tummuivat. Mahaa myös turvotti niin että tuntui, että kaikki näkee jo mahasta että olen raskaana ;) "Apuina" odotuksen odotuksessa mulla oli greippimehu, multivitat, omega-3 ja foolihappo sekä tietty petipuuhat tasaisin väliajoin ;) Tärppi tuli yk5, ja plussa kp53.

..ja sitten kakkosen odotukseen: tällä hetkellä odotetaan vaan hetkeä, jolloin olisi mahdollista päästä petipuuhiin.. Kiirettä pitää : /

Pepe10 Mikäs sulla tilanne tällä hetkellä?!=)
 
Rahasta ja lasten kasvatuksesta: munllakaan ei ole vakityötä, tällä hetkellä olen hoitovapaalla ja ei ole lainkaan työtä mihin palata. Työsopimus edelliseen työpaikkaan loppui, kun mammaloma päättyi. Silti uskalletaan kuumeilla toista lasta. Mies on akateeminen pätkätyöläinen, joten vakipaikkoja ei siis ole meidän perheessä. Hyvin on pärjätty silti ja omassa asunnossa asutaan. Lapsi on saanut kaiken tarpeellisen ja ehkä vähän enemmänkin. Mutta melko pienellä pärjää ja käytäntö on osoittanut, että monesti parasta viihdykettä lapselle on kaikki muu kuin kalliit lelut.

Täällä ei pitänyt vielä alkaa kovin intoilla tästä vauvaprojektista, mutta toisin kävi. :whistle: Ajatus oli, että jos tässä tämän vuoden puolella vielä raskautuisi, niin ihan kiva. Nyt kierron lähetessä loppuaan, toivon salaa, että olisi tärpännyt. Tosin se on erittäin epätodennäköistä. Mutta nyt mua muka palelee koko ajan (näin oli esikoisen raskaudessakin jo ennen plussaa). Eilen myös ehkä vähän närästystä oli. Eli siis hups vaan. täällä ollaan ihan täysillä jo kuumeen vallassa. :D
 
Heippa kaikille

Haluaisin myös liittoutua kanssanne sisaret, jos vielä mukaan mahtuu. pino vaikuttaa mukavan intiimiltä ja olenkin kaikkien jutut läpi lukaissut... matkan varrella varmasti oppii "tuntemaan" vielä paremmin :)

Täällä siis esikoista yritetään ja periaatteessa kunnon yritykset lähtevät käyntiin vasta ensi kierrosta, mutta pillerit on jätetty pois ja niinkin luotettavalla ehkäisyllä kuin keskeytetty yhdyntä menty n. 5kk ajan. Nyt kahden edellisen kuukauden aikana annettu pienokaiselle lupa tulla, mutta varsinainen yrittäminen kuitenkin vielä jäänyt tekemättä. Ensi kierrosta olisi kuitenkin tarkoitus lähteä bongaamaan ovista ja pupuilemaan sitten aivan sen "ohjeiden" mukaisesti.. hyvillä mielin sitä odottelen :)

Nyt täällä kp 32/32 ja tätiä ei näy eikä tunnu. Ei ole myöskään mitään oiretta raskauteen viitaten, joten tädin tuloa kovasti odottelen, jotta päästäisiin oikeaan yrittämiseen. Mutta periaatteessa tietoihini voisi siis laittaa kp32/32 yk 2 ja dpo:ta en tiedä, sillä ovista en päässyt bongaamaan...
 
Ihanaa, etten oo ainut kuka ajattelee, että lapsi pärjää pienemmälläkin lelu ja tavaramäärällä. Kierrätys on minunki mielestä todella järkevä tapa, koska ainahan myös kierrätetyistä vaatteista voi katsoa ne hyväkuntoisimmat ja siisteimmät. Ja onhan myös se karu totuus, että ne suloisuudet kasvaa niin nopeaa vauhtia, ettei ole ehkä aivan järkevääkään ostaa kaikkein kalleinta. :)

Mulla on tänään ollu vähän omituinen olo. Ennen kuin liityin tänne ja aloin lukea muiden hienoja onnenhetkiä plussista, olin aivan varma siitä ettei vieläkään tärppää. Nyt, kiitos teidän kaikkien, on kuitenkin pieni toivonkipinä herännyt, ehkä sittenkin? :)

Mitä mieltä olette vitamiineista ja niiden vaikutuksesta raskaaksi tulemiseen? Onko jotakin aineita mitä ei kannattaisi käyttää? Ja miten nyt, kun makaan kuumeisena kotona, niin mitä tulehduskipulääkettä uskaltaa ottaa JOS vaikka olisikin tärppäillyt?

Plussatuulia!
 
Viuhti10 on kyllä oikeassa tämän kakkosen alulle saamisessa. Petihommiin on vaikeampi löytää aikaa, kun on esikoinen talossa:whistle: Tai meillä taitaa olla niin, että minä olen liian illan torkku, joten uni vie voiton lakanoiden heiluttelulta. Mies, kun on päivät töissä ja kotiutuu vasta iltasella;)

Olen tätä ketjua lueskellut ja hieman kateellisena lukenut, kuinka hienosti te tunnette oviksen. Minulla taitaa olla niin, että en edes ovuloi joka kierossa. Tai ainakaan mitään ihmeellisiä tuntemuksia ei ole. Ainoastaan osaan epäillä tätiä kylään, kun herkkut alkavat maustua ja mielialat vaihtelevat:ashamed: Esikoisen kohdalla olin jo kahdeksannella raskausviikolla menossa ennen kuin edes tein testin:ashamed: Tuntemuksia oli ollut jo monta viikkoa (palemista, pahoinvointia, väsymystä, rinnat kipeänä, maha turvoksissa), mutta en heti ajatellut niiden johtuvan raskaudesta vaan siitä, että kohta tuleepi täti kylään. Olikin todella hienoa tehdä testi ja nähdä kaksi viivaa. Kahden vuoden yrityksen jälkeen pienoinen epäusko oli ensimmäinen reaktio. (kaikkiaan tein 5 testiä ennen, kun uskoin että olen raskaana:D)
 
Moikka! Jouduin vaihtaan nimimerkkiä kun en jostain syystä millään päässytkään kirjautuun. Olin siis ennen ma. Mutkin sais kyllä lisätä pinoon eli kp25/30 ja yk1.

peikko: kuulin et Buranaa ei sais syödä, Panadol olis parempaa. Muistaakseni sanottiin et ibuprofeiini vaikuttaa hedelmöittymiseen. En siis ottanu Buranaa päänsärkyyni... ;)

Mäkin oon vähän kade noista ovistuntemuksista, harvoin joskus tunnen jotain. Eli testeihin on turvauduttava jos haluaa maksimoida onnistumisen!

Mulla on se tilanne, että oon tällä hetkellä määräaikasena töissä ja miettivät mun vakinaistamista, mikä olis ihan loistavaa. Tavallaan vähän noloa jos vauvahaaveet toteutuu nopeestikin jäädä sit pois, mutta kuka tässä maailmassa meitä ajattelee jos ei me itse!! Ja kun sitähän ei tosiaan tiedä miten kauan menee ennen kun onnistuu tulemaan raskaaks, toivottavasti pian!!
 
Heipä taas kaikki kuumeilijat.luneamulla nyt kp 22 ja dpo 4 tai 5 ovis oli siin 15.9 ni en nyt ihan itekkää tiiä et miten se oikeesti lasketaan,16.9oli jo haaleentunu viivat ni eikö se sit oo niinku viides dpo?täälä kovasti jo jännitetään josko olisi tärpännyt heti vaikkakin hyvin hyvin epätodennäköistä ja siitä ollaan ihan tietosiakin...eilen oli hauskaa kun telkkarista tuli se clearblue raskaustesti mainos ni Mun mies sano et pitääks meijän mennä nyt ostaa niitä,mä vaa sanoin ettei nyt viel tarvii ja se vaa nauro ja sano et ostetaa läjä ni voi testaa joka aamu...sit sano et miten Mun tyttöjen ilta lauantaina menee et jos oonki raskaana...aattelin et lauantai aamuna testaan et jos nega ni voi rillutella ihan rauhassa ja jos positiivinen niin sit mul on varmaan olevinaan antibioottikuuri tai jotain muuta yhtä hoopoa..mies lähti just kauppaan ni käskin tuomaan sitä greippimehua ni se repes ihan täysin.....sillä taitaa olla aika iso kuume kanssa...plussatuulia vaan kaikille.
 
Tosi kiva, että tänne on tullut näin paljon uusia vauvakuumeilijoita, samalla pino on edelleen tosiaan mukavan intiimi, että pysyy hyvin perässä, missä kukakin menee.
Mä en enää tajua tästä kierrosta mitään! Helistimen laskurin mukaan normaalisti mun ovis olis pitänyt olla viikonloppuna. Vuoto loppu perjantaina, lauantaina oli välipäivä ja sunnuntaina tuli kirkasta limaa, oisko kuitenkin voinut olla ovislimaa? (sori ällö kielenkäyttö :ashamed:) Peittoja heiluteltiin varmuuden vuoksi sunnuntaina. Tänään ei enää oo tullut limaa, vatsa on ollut koko päivän tosi kipeä ja pinkeä. Ja tunteet heittelee laidasta laitaan, nyt saa joku herkkä biisikin kyynelhanat auki!
 
Viimeksi muokattu:
Peikko pinon oma kätilö vastaa, että PAnadol on aina turvallisin vaihtoehto kuume- ja kipulääkkeeksi. Raskauden yritysvaiheessa jo tärkeää on riittävä foolihapon saanti. Itse olen heti yrityksen alettua alkanut molemilla kerroilla syödä raskausmonivitamiinia, jossa on reilusti foolihappoa. A-vitamiini on raskausaikana kielettyjen listalla, joten siksi noi raskausvitamiinivalmisteet on hyviä jo yritysvaiheessa. Joskus luin myös, että miehen hedelmällisyydelle olisi hyötyä foolihaposta. Esikoisen yritysaikoihin mies söi siis meillä Beroccaa. :D

Täällä vähän sama tilanne kun Annelilla, yrityspuuhat jää paljon vähemmälle nyt kun on tuo esikoinen tuossa. Iltasin tahtoo uni voittaa peittojen heiluttelun kun esikoinen on saatu unille. Ensi kierrossa, joka on se eka kunnollinen yrityskierto, täytyy vähän yrittää aktivoitua. VAikka olemmekin olleet aika superhedelmällisiä tähän asti, en luota siihen yhtään, että nyt olisi niin, Eräskin tuttavani sai esikoisen ihan helposti alulle, mutta toista ei kuulunut ja tuli useampi keskenmenokin ennen onnistumista.
 
Barbapörrö ja Gabrielle: Kiitos. Nyt siis vaan vitamiineja ostamaan.. :)

Mulla on kans vähän niin, etten huomaa ovista. Joskus tulee sellasta kirkasta limaa, joskus nännit on kipeenä. Mulla on tän ihanan kuumeflunssataudin lisäksi vielä ihanat mielialanvaihtelut menossa. Tuntuu ettei uskalla edes ajatella mitään surkeaa (mikä tässä tilanteessa on todella vaikeaa), kun jo kyyneleet valuu. Vatsakin tuntuu turvonneelta, mies ei kohta halua nukkua vieressä kun valittaa mulle niin epänormaaleista ilmavaivoista..
 
Peikko: Meidän esikoinen (tyttö) on nyt 1v 3kk =) Olen samaa mieltä noista lelu asioista,meillä ei esim lapsella ole kuin muutama lelu.Hän on sitäpaitsi sitä tyyppiä,jota kiinnostaa paljon enemmän leikkiä äitin kauhoilla ja kattiloilla ja kaivella kaappeja :D Käydään muutaman kerran viikossa kerhossa ja sielä sitten saa leikkiä vaikka millä vempaimilla.Ja niin kun moni totesikin,ei lasta rahalla kasvateta,vaan rakkaudella!

Mulla oottaa tuos multivitan raskausvitamiini purkki...alan niitä napsii tällä viikolla.Esikoista yrittäessä söin niitä myöskin ja join greippimehua :D

Tuo on kyllä harmillista,jos ei tunne ovista...tekee asiasta vähän haasteellisempaa!Mulla toistaseks on tuntunut selvästi.

...jaahas,lapsukainen kaipaa leikkiseuraa...jatkan toiste kirjottelua!
 
Uusille kuumeilijoille: tervetuloa mukaan!

Täällä on keskusteltu mm. ovistuntemuksista. Mä itse tunnistan oviksen aina toispuoleisesta alavatsakivusta tai siis kipu tuntuu siinä munasarjan kohdalla. Ja useinmiten huomaan sen myös lisääntyvästä valkovuodosta.

Noista vitamiineista sen verran, että oon kanssa miettinyt niiden aloittamista, mutta vielä pitäis ehtii käydä niitä hakemassa. Ja tuskinpa niistä muutenkaan mitään haittaakaan on kun miettii, että ollaan taas talvea kohden menossa. Eli vois tehdä muutenkin hyvää tälle hieman matalammalle vireystasolle. On sillä valolla vaan kumma vaikutus. Heti kun illat pimeni niin ainakin meikätytön unentarve kasvoi roimasti.

Tänään olis menossa kp 30/ 27-32 eli mitä ilmeisemmin voi odottaa menkkojen alkavan vasta torstaina. Olotila on kuitenkin sen verran ärtyisä ja alavatsakivut sitä luokkaa, että soisin niiden alkavan jo tänään. Tuskallista siis on :|
 

Yhteistyössä