Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Mut saa kans lisätä tohon pinoon, en oo tainnu muistaa pyytää vaikka täällä oon pyörinytkin. Eli kp 29/32(viimesimmän kierron mukaan, heitelly pillereiden lopettamisesta helmikuussa saakka aika lailla), yk1 ja esikoinen toiveissa.

Jotain: Varmasti parempi/stressittömämpi keino jos vaan tuntee ovulaation. Mä en tunne ja oon nyt jo ekalla yrityskerralla saanu ittelleni stressinpoikasen aikaseks niiden kanssa... Mäkin toivon ettet ehtis käyttää niitä tikkuja vaan plussa pamahtais nopsaan! Toivottavasti saatte kahdenkeskistä aikaa oviksenkin aikoihin, nauttikaa tällä kertaa toistenne seurasta ilman ovispaineita! Plussapuhureita sinne oviksen ajoille!

punkku: Mulla on ihan samanlaisia oireita!! Ärsyttävää että voivat periaatteessa liittyä ihan kumpaan vaan niin joutuu arvaileen loppuun asti! Tosin mulla ei oo ennen menkkoja koskaan ollu muuta kun tissit ja maha turvoksissa ja kipeet.

Lunea: Mäkin pelkään pahoin, että oon keksiny ittelleni noi kaikki oireet kun halu olla raskaana on niin kova. Kumma miten sitä pystyy pettään itteensä pahemman kerran. En oo tikuttanu koko kiertoa, laskeskelin et ovis olis ollu joskus kp 17-18 tienoilla ja vasta kp 23 aloin ihan niitä testatakseni tikuttaan ja jatkoin kun näytti vahvistuvia viivoja, kp 26 näytti yllättäen plussaa eli taitaa kierto olla taas sekasin. Sen jälkeen (tosin eri testillä kun ne kalliimmat loppu) vaan haaleempaa viivaa. Tein innosta piukassa pari r-testiäkin, mut negaa näyttivät molemmat. Eilen olin ihan masentunu sen toisen negan jälkeen mut nyt sait mut vähän elään toivossa että josko sittenkin... Jos oli vaan liian aikasta testata... Tosin ne toiset ovistestit taas näytti vaan sitä haaleeta viivaa...

Hellun martta
: Suuret onnittelut työpaikan johdosta, tärkeintä on oikeesti olla semmosessa työssä mistä tykkää vaikka oliskin määräaikainen, voihan se aina jatkuakin. Mäkin oon nyt määräaikaisena ja työn alkaessa ei paljon lupailtu mitään jatkojakaan mut nyt on ollu jotain puhetta vakinaistamisestakin! Jännään sun kanssa testauksen kanssa, yli-innokkaana kahden negan jälkeen yritän olla testaamatta ennen kun menkat on myöhässä. Tuu kertoon kuinka kävi!

Otokka: Tervetuloa munkin puolesta mukaan! Toivotaan että on heti tärpännyt, voihan ne nippailut kertoa siitä! Just joku toisessa pinossa oli ihan varma että menkat on tulossa ja saikin plussan!

RockMama81: Huh, ihanaa kuulla että joku toinenkin on intoilija, melkein jo hävetti mun aikaset testaamisajankohdat... Mutta kun ei millään malttais odottaa!!

Felis: Tervetuloa munkin puolesta ja toivotaan että tuo pieni mahdollisuus täyttyy ja plussaat jo tästä kierrosta!

Tulipahan aika romaani kun en eilen käyny täällä ollenkaan. Jotenkin vaan masennuin aamulla tehdystä negasta kun oli niin varma olo et olisin raskaana. Tänään tajusin et olin laskenu viimesimmän kierron pituuden väärin (joo ei kovin monimutkanen toimenpide, mut näköjään siinäkin voi laskentatoimen tradenomi epäonnistua... :whistle:) eli kaks päivää pidempi kierto kun luulin. Tavallaan lisää toivoa et testi tehty liian aikasin, tavallaan vähemmän koska pupuilu olis sattunu sopimaan ajallisesti paremmin tohon lyhyempään.
 
Viimeksi muokattu:
Otokka
Kiitos kaikille tervetulleeksi toivottaneille =).

Jännittää! Kp 27/24-25 on lopuillaan, eikä vieläkään menkkoja. Mahassa on tuntunut edelleen menkkojen alkamiseen viittaavia kramppeja, mutta ne ei vaan ala. Jännää käydä vessassa, kun koko ajan miettii, että onkohan ne nyt alkanut. En myöskään uskalla tehdä r-testiä, jos se näyttääkin etten ole raskaana. Ihan hullua! En ollut asennoitunut siihen, että voisi edes tärpätä ensimmäisestä puolivillaisesta yk:sta, mutta mutta, nyt koko asia alkaa tuntumaan niin todelta...

Rankkaa ajatella, että joutuisi pettymään kuukausi toisensa jälkeen, kun nyt jo alkaa nuppi sekoamaan :(. Kaikille siis paljon plussatuulia!! Jos mulla ei ole tapahtunut mitään muutosta sunnutaihin mennessä, niin jo on ihme. Ensi viikolla sitten ehkä uskaltaudun testailemaan...
 
Otokka
Lisäsin itseni ja Gabriellen kuumeilijoihin :).



Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Jotain.................kp 3/27-32..................yk 1........toiveissa 2
Lunea.................kp 9/28?.....................yk 1........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 10/25-30............yk 10.......toiveissa 2
anneli80.............kp 12/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 20/25-27................yk 0........toiveissa 1
RockMama81......kp 24/28.....................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp 26/31-32.....dpo7....yk 1........toiveissa 3
MeMaMi.............kp 27/25.....................yk 3........toiveissa 2
Hellun martta.....kp 28/28.....................yk 1........toiveissa 3
Supuliini.............kp 36/32.....................yk 2........toiveissa 1
Gabrielle............kp 29/32.....................yk 1........toiveissa 1
Otokka...............kp 27/24-25................yk 1........toiveissa 1

Mukana keskusteluissa
Anskuliina
Barbapörrö
Millimolli
Peikko_
Pepe10
Viuhti10
LocoKako

Plussat
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan, no eilen illalla alko sit ihan verinen vuoto joka kesti ehkä tunnin ja nyt ei sit sitäkään,illalla oli vatsa/selkä kipeet et ihan piti kipulääkkeeseen turvautua.Tänään alavatsa tosi kipee ja kramppailee...testissä näky miltein olematon haamu..taidan tehä ennen illan rientoja viel varuiks toisen..mut en muista et mul ois menkkojen aikana tällästa kramppailua aiemmin ollu, mut siitä ku viimeks ollu luomu menkat ni onki jo tovi aikaa....kelasin ihan et voinko olla kuvtellu kaikki nämä oireet mut kyl sen verran on epämiellyttävä ja kipee olo et ei kyl voi kuvitella.
 
Onnittelu haamusta Punkku!, Toivottavasti viiva vahvistuu ja saadaan eka plussa tähän pinoon :)

Onpas nyt jotenkin tylsä lauantaiaamu kun ei ees pihalle päästä. Täällä satelee sen verran kovaa, että viisainta on pysytellä sisällä. Toivottavasti iltapäivällä selkenis niin päästäis tytön kanssa purkamaan ylimääräistä energiaa pihatöihin.

Omassa olossa ei juuri tällä hetkellä oo mitään kerrottavaa. Ainoastaan flunssa taitaa tehdä tuloaan :(
 
Yksi innokas vauvakuumeilija lisää! Ollaan seurusteltu mieheni kanssa joulukuussa 3.5 vuotta ja kihloissa oltu vuosi, yhdessä asuttu jo kolme vuotta :) Vauvahaaveita on ollut jo todella pitkän aikaa, ja nyt kovasti jännätään oltaisiinko niin onnekkaita että pieni nyytti saataisiin. Pillerit jätin pois torstaina eli ihan vasta pari päivää sitten, mut mistä sitä tietää vaikka ehkäisyteho olisi jo hälvennyt,jos vaikka tärppäisi heti :D Olin mielessäni ajatellut että kun lopetan pillerit niin käytetään kumia siihen asti kunnes menkat alkaa mut ajattelin sitte kuitenkin et äh, ei kai se mitään haittaa vaikkei käytäkään, sitä kun ei yhtään tiedä meneekö siihen kierron alkuun viikko vai kuukausia.. Olen vaan monelta sivulta lukenut että on tietysti parempi antaa kehon tottua rauhassa ja odottaa yhdet tai kahdet menkat, mut kuumeiluttaa niin kovasti et pitää alkaa heti yrittämään :D Kovasti onnea kaikille muillekin yrittäjille!
 
Kiitos kaikille tsemppaajille! Menossa 29/28 eikä mitään menkkojen oireita ilmassa. : / Kaks testiä olen tehnyt ja molemmista nega. Nyt oottelen että koska täti tulee ja toivon että ei tule ollenkaan vaan saisin alku viikosta testiin kaks viivaa. =) Näinhän se on että odottavan aika on pitkä, mutta ku odottaa että pääsis odottamaan niin AIKA TUNTUU TUPLASTI pitkältä. :ashamed:
Mutta rakkaan kans nautitaan laatuajasta ja yritetään olla surematta noita negatiivisia testejä.
 
Kiitos teille kysta tiedoista :D ! Selvensi paljon ja otan puheeksi neuvolassa jossei lasta ala jonkn ajan päästä kuuluu! Nyt on täti kylässä...Mistä muuten toi täti sana tulee ;) ?

Miehen kans oli hyvä tässä jutella toisen hankinnasta,kun hän ei oo NIIN innokas ollu mitä minä,vaikka lapsi saakin tulla... Tuntuu et vauvatoive on hallinnu koko mun ajatusmaailmaa viime ajat, eikä oikein tykänny et lasken päiviä ja "hyökkään kimppuun" ;) heti ku olis parhaat mahikset ja oon koko ajan kiehnäämäs...sano hymyssä suin ettei oo mikään "seksiobjekti" :D ! Eli hän aidosti pystyy odottaa ja aatella et "tulee sit ku tulee" ja mä HALUAN RASKAAKSI NYT HETI :) ! Miten teillä muilla miehet on odotuksessa mukana,varsinkin jos jo lapsi ennestään?

Helppoa ei oo sekään et tuntuu et kaikki ympärillä vaan sikiää ja me ei :( ! aattelin jo etten kävis täälläkään vähään aikaan että olis vähempi ajatuksissa tuo raskaaksi tulo...mut en malttanu pysyä pois ;) ! Ja hyviä vinkkejä tuli taas (greippimehut ja vitamiinit avuksi) et kaikki keinot käyttöön :) ! Tsemppiä kaikille yritykseen!!!
 
Otokka
MeMaMi: Onnea onnea uuteen yritykseen!

Hellun martta: Ihanan jännät paikat sinullakin! Odottelen mielenkiinnolla mitä viivat sanovat.

Oma napa: Ajattelin lähteä liikkeelle Cb digitalilla ja itsekin testailla huomenna tai ylihuomenna, koska tänään on kp 29/24-25. Pientä menkkatyylistä kipuilua silloin tällöin, vähän kosketusarat rinnat ja suolaisennälkää, mutta makea ei maistu. Vessassa saa käydä aiempaa useammin pissalla. Kahvi maistuu edelleen ja toivottavasti en kahvistani joudu luopumaankaan :D.

Tulipa tässä mieleeni kysymys. Koska ajattelin uuden kierron alkaneen jo, minulla on tietysti greippimehupurkki odottamassa jääkaapissa. Nyt jos onkin jo tärpännyt, niin onko greippimehu jotenkin haitallista vauvalle? Minä kun olen vähän erikoinen ja oikeasti tykkäisin siitä happamasta greippimehusta :).

RockMama81: Meillä mies on toivonut lasta jopa kauemmin kuin minä, mutta on se vaan hassua, että auto ja nimenomaan auton vaihtaminen isompaan olisi miehellä päällimmäisenä mielessä :). Meillä tosin on sen asian suhteen oikeastikin mietittävää, koska nykyiseen isohkoon farmariin mahdumme esimerkiksi kesälomamatkoilla me kaksi aikuista, matkatavarat, golf-bägit ja iso koira. Mihinkähän autoon saisimme näiden lisäksi rattaat ja vauvan turvaistuimineen :O. Toisaalta vauvan tultua voinen itse luopua ainakin siitä omasta bägistä ;).
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tänään kp 29/25-30 (tai noi kierrot nyt vaihtelee aika lailla, noi on sellasia noin aikoja). Juilintaa ja painontunnetta alamahalla ollu jo muutaman päivän. Ajoittain tulee tosi hailakkaa kirkasta tuhrua pyyhkiessä, mutta ei kunnon vuotoa, eikä tuhruakaan siteeseen asti. Yleensä mulla alkaa menkat kunnolla melko pian tuhruilusta, mutta tätä on nyt jatkunut jo pari päivää näin. Ja yleensä menkkoja ennen se tuhru on tummaa/rusehtavaa, eikä tällasta haaleen punasta. Ihme homma. Josko huomenna tekis kumminkin testin, jos ei kunnon vuoto ennen sitä ala.
 
Mahtuisikohan yksi vauvakuumeilija vielä mukaan?
Yk 1 menossa ja kp 22/30? (ei tarkkaa tietoa koska kyseessä ensimmäinen ns. luomukierto kymmeneen vuoteen). Esikoinen kyseessä...salaa toivon että jo nyt olisi tärpännyt, vaikka tiedän että se on aika epätodennäköistä kun en tiedä miten sekasin elimistö on. :confused:
 
Kolmas päivä pillereiden lopettamisen jälkeen ja todella vaikea ajatella mitään muuta kun vauvoja :D Kierrosta ei mitään havaintoa milloin voisi odottaa menkkojen alkavan,ne kun on heitellyt melkein aina laidasta laitaan. Odotin jotakin "kamalia" oireita heti lopettamisen jälkeen mutta ei ole ollut mitään.. Olisi kuin lottovoitto plussata jo vaikka kuukauden päästä mut pitää vaan toppuutella itseään välillä et ei toivo liikoja kuitenkaan. Meillä myös mies on kovasti jutussa mukana, katselee innoissaan jo vaunuja millaiset voisi ostaa :) Pari nimivaihtoehtoakin on mietitty jo valmiiksi :)
 
Uusille tervetuloa!

Hellun martalla, Barbapörröllä ja Otokalla onkin jo jännät paikat :). Tuskin maltan odottaa, että saadaan iloisia uutisia tähän pinoon.

Itsellä on menossa kp 5/27 - 32, joten iltasella vois hieman yrittää saada aikaan romanttista tunnelmaa ;), vaikka ovista voikin odotella vieraaksi vasta ensi viikolla, mutta jos vaikka ihan pikkaisen vaan harjoittelisi....
 
Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Jotain.................kp 5/27-32..................yk 1........toiveissa 2
Lunea.................kp 11/28?.....................yk 1........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 12/25-30............yk 10.......toiveissa 2
anneli80.............kp 14/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 22/25-27................yk 0........toiveissa 1
RockMama81......kp 26/28.....................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp 28/31-32.....dpo7....yk 1........toiveissa 3
MeMaMi.............kp 5/25.....................yk 4........toiveissa 2
Hellun martta.....kp 30/28.....................yk 1........toiveissa 3
Supuliini.............kp 38/32.....................yk 2........toiveissa 1
Gabrielle............kp 31/32.....................yk 1........toiveissa 1
Otokka...............kp 29/24-25................yk 1........toiveissa 1

Mukana keskusteluissa
Anskuliina
Barbapörrö
Millimolli
Peikko_
Pepe10
Viuhti10
LocoKako

Plussat
 
Viimeksi muokattu:
No alkohan ne menkat sit lopulta. Toisaalta hyvä, niin pääsee nyt tosissaan ekaan kunnon yrityskiertoon. Eli ovista odotellessa. Toivottavasti muilla jännääjillä menkat jää tulematta ja saatte plussan tikkuun.

Mulle voi laittaa yk 1, kp 1/26-30, toiveissa siis toinen lapsi.
 
Viimeksi muokattu:
Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Punkku...............kp 4/26-32.................yk 2........toiveissa 3
Jotain................kp 6/27-32.................yk 1........toiveissa 2
MeMaMi.............kp 6/25......................yk 4........toiveissa 2
Lunea................kp 12/28?...................yk 1........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 13/25-30............yk 10.......toiveissa 2
anneli80.............kp 15/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 23/25-27................yk 0........toiveissa 1
Kaneli................kp 23/30.....................yk 1.......toiveissa 1
RockMama81......kp 27/28.....................yk 1........toiveissa 2
Otokka...............kp 30/24-25................yk 1........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 31/28.....................yk 1........toiveissa 3
Gabrielle............kp 32/32.....................yk 1........toiveissa 1
Supuliini.............kp 39/32.....................yk 2........toiveissa 1

Mukana keskusteluissa
Anskuliina
Barbapörrö
LocoKako
Millimolli
Nannie
Peikko_
Pepe10
Viuhti10


Plussat
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)

Jokohan sitä tälläviikolla saataisiin ensimmäiset plussat pinoon, siinä vaiheessa kiertoa näytti jo muutama olevan :) !

Mulla tais olla ovulaatio viikonloppuna, mitään kummempia oireita ei oo, mutta en oo ennenkään niitä huomannu, mutta olikos se nyt ke vai to kun tikutin ovistestiin samanvahvuiset viivat, joten tää kierto taitaa mennä sen 25pv mukaan, toivottavasti olis tärpänny, miehellä oli onneks vapaa :) Niinkun moni muukin on sitä puhunut että tän toisen "tekemiseen" ei löydy samanlailla aikaa,kun ekaan! Mietinkin tossa viikonlopun aikana,että jos joskus haluaisi kolmannen tai enemmän niin mistäs se aika silloin löytyy :D!?!

Mä olen nyt niin innoissani tosta oviksen bongauksesta että seuraavat 2vk saatte varmaan kuunnella kuinka mä oon ihan varma kaikista oireista ja muista että nyt ollaan raskaana ja sit jos en ookkaan niin sen jälkeen kuinka itken täällä teille,kun luotin niin tohon ovikseen bongaukseen.... Voi kamala, mä tiedän että tuun taas niin pettyyn, mutta en osaa "valmistautua" negaan tulokseen,kun kaikki usko on tuossa oviksessa!!! On tähän yrityksen aikaan mahtunu monta pettymystä, mutta toisinaan sen vaan on tiennyt että ei oo raskaana eikä turhaan haihattele suuria ja kun täti kurvaa kylään pettymys on mennyt ohi päivässä tai maks kahdessa ja sit on tääs löytyny puhtia uuteen yritykseen :) En oo kun kerran aikasemmin ollu ihan varma raskaudesta ja se oli sillon kun olin viimeks syöny sen viimesenkin terolut kuurin koska esikoisesta raskauduin sen jälkeen ja olin varma että nyt kävis samanlailla, vaan ei käynytkään ja pettymys oli suuri, joten luulen tästä tulevan samanlaisen, jos en raskaana ole! Mitenkähän sitä osais olla ressaamatta asiaa ja antaa sen tapahtua omalla painollaan :)

Jaha nyt ruuan laittoon, anteeksi omanapainen tilitys :)!

Kylmin terveisin (aamulla mittari näytti +1 KAMALAA!!!!)
Alice
 
Huomenta! Tääl on kierto ihan sekaisin.. Perjantaina jo oli ihan ovulaatiotyyppisiä nipistelyjä ja jomotusta, plus lämmöt olleet koko ajan ihan loppukierron lämpöjä. Jos se ovis meni nyt jo, niin eihän mulla ole tuolla varmaan edes mitään tarttumapintaa vielä, kun vasta tyhjensin? Plus mulla on kahden viikon päästä sellaisia suunnitelmia, että täti ei todellakaan ole tervetullut ennen 11.10!

Jos noi nipsut taas ei tarkottaneet ovista, niin pakko tässä kai tehdä raskaustesti kohdunulkoisen poissulkemiseks, vai olisko sen pitäny poistua samalla menkkojen mukana? Tai estää menkat kokonaan? Tietoa anyone? Kolmas vaihtoehto sitten olis taas se kysta. Muistaakseni se oireili viimekskin näin, että lämmöt oli korkeella ja jomotti viel menkkojen jälkeenkin. Tosin silloin mulla myös itse kuukautiset oli paljon niukemmat ja lyhyemmät, nyt oli ihan normaalit.

Perhana, ei huvittais gynellekään mennä tyhjän takia naurettavaks.. :p Jos ei olekaan mitään, ni sit tuntee ittensä ihan hölmöks vauvakuumeilijaks, joka keksii heti oireita ku kroppa vaan hakee paikkaansa.

*muoks*
Ps. Tervetuloa kuumeilemaan Kaneli! Toivotaan lyhyttä vierailua sinullekin. ;)

Juu, ekoja plussia minäkin täällä innolla odottelen! Ja muistakaakin sitten plussaajat tulla "kotipinkkaan" kertoilemaan ekat raskausoireet ja muutenkin aina välistä kuulumisia! :)
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja Alice, antaa tulla vaan kaikki oireet heti kun siltä tuntuu!

Missäs on Supuliini, onko sulla meille jotain kivaa kerrottavaa? :) Ja muut loppukiertolaiset, kukaan testaillut viikonlopun aikana tai testailemassa lähipäivinä?
 
Huomenta vaan kaikille kuumeilijoille. Täälä alkanut sitten menkat kovien kipujen saattamana,hetken jo aattelin et ois kohdun ulkoinen kun lauantaina r- testi näytti hyvin hyvin hailakkaa haamua(tai sit ne prisman preg chegit on niin paskoja et näyttää aina jotain...)ja perjantaista lähtien ollu tosi kovia vatsakipuja ja vuotoa joka tulee ja menee miten sattuu...no nyt vuotaa ihan kunnolla. No eikun uuteen yritykseen,vaikka tiesi että tuskn oikeesti tärppää heti kierukan poiston jälkeen ni kyl se aina kolahtaa ku tulee nega.
Huomasin myös et mulla on ollu kaikki ajatukset ja keskittyminen vaa vauvoissa et kaikki muu on jäänyt taa(ihan kun joku riivattu)...joten nyt aion keskittyä kaikkeen muuhun kun vauvoihinnyt sit aion jäädä hetkeksi taka alalle ja nauttia miehen kanssa ihanista hetkistä ennen kuin kaikki raskaus hormonit sitten jyllää ja sekottaa taas kaiken...täälä palstoilla sitä vaan heittää vettä myllyyn ja mun luonteella on viisainta rajottaa jo heti alkuun....
mut nyt kuitenkun on kp 4/ 26-31.
plussatuulia kaikille tasapuolisesti.
 

Yhteistyössä