Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Tine: No niimpä, ärsyttää todenteolla, eikä ole ikinä kierto venynyt näin pitkäksi...
Muuten... Tämä kommentti on tullut nyt kyllä ihan väärälle ihmiselle: "Onnea uuteen työhön! Kuis eka päivä meni? Jännititkö turhaan? Ja heitä vaan hyvästit TJOT:lle! ;) " Minä olen ollut työssäni 2,5v... hehe.
 
Torstai 20.1.2011

Kuumeilijat:
Mesikämmen.......kp 3/30-35.......................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 5/26-29...................yk 3............toiveissa 2
Tine..................kp 17/28-38..................yk 3............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 24/30-31..................yk 6...........toiveissa 2
Hironea............kp 25/24-26...................yk 3?...........toiveissa 1
anneli80.............kp 29/31.......................yk 4...........toiveissa 2
sgt....................kp 32/28-29...................yk 3...........toiveissa 1
Epa88................kp 35/30-33...................yk 3............toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Epa Haha, joo piti mennä Pepelle! Hyvä minä. :stick:

Eli Pepe mitens meni työpäivä ja jännititkö iha turhaan? :)

Itsellä pikku hiljaa näyttäisi ovistesteihin piirtyä tummempaa viivaa. Ainaki kultsin mielestä eilen oli tummempi ku aikasemmin ollu. Toivottavasti ei kuitenkaan hirveen pitkälle oviskaan veny.
 
Nimet näyttää minullakin menevän helposti sekaisin;)Pitäneen alkaa tarkemmin katsomaan nimimerkit ennen kirjoittelua:ashamed:

Tine Mielenkiinnolla seuraan sun tikuttelua. Onko se tuntunut työlläältä tai hankalalta? Itse, kun en ole sitä kokeillut, kun ajattelen sen muka olevan niin hankalaa:stick:

Itsellä nuo kiertopäivät näyttäävät kovasti kallistuvan loppu kohti (toivottavasti). Ei yhä vieläkään mitä tuntemuksia. Ei edes menkka tuntemuksia.. Olen jo henkisesti latautunut siihen, että täti vieraillee tässäkin kierrossa. Nyt vain toivon, että vierailisi mahdollisimman pian...
 
Täälläkin tätiä odotellaan. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Sinänsä outoa, sillä kyllä se on aina ilmoittanut tulostaan hyvissä ajoin. Nyt sitten vain joutuu odottamaan ja odottamaan. Onneksi on lomaviikko niin ei ehdi ihan joka välissä ajatella, pystyy hetkeksi edes unohtamaan asian ;)
 
Tine Hyvin meni eka työilta, hyvähän se on vähän jännitellä etukäteen niin sitten suorittaa tehokkaammin :D

Mulla on tuolla kaapin pohjalla pari vanhaa ovistestiä ja mietin, että pitäisiköhän ne testailla pois =) Oon ehkä vähän pälli, mutta haluisin plussata nyt tai sitten vasta syksymmällä. Esikoisen laskettuaika oli maaliskuussa ja voi tsiisus sitä ruuhkaa synnärillä :D Eipä se tieten sitä sano, että ei olisi ruuhkaa juuri sinä päivänä kun toinen syntyisi, mutta maalis-huhtikuussa syntyy tilastollisesti eniten vauvoja :) Tämmäsiä viisauksia tänään pohdiskelen.
 
Anneli Ei se vaikeaa ole. Hankala vaan tehä joka päivä samaan aikaan ku on vuorotöissä. Mut hermot ei oo viel menny. :) Suosittelen kokeilemaan! Ja toivottavasti ei tuu täti kylään!

Hironea Peukut pystyssä sun puolesta! Toivottavasti pyssyy poissa. :)

Pepe No ootpas vaan pälli! :D Mut toivottavasti nyt eikä syksymmällä!
 
Tine Pitää minunkin alkaa tosissaan miettimään tuota tikuttelua. Voishan sitä pari kiertoa katsoa, tuleeko edes ovista. Olen useasti miettinyt, että minulla ei tule ovista joka kierossa. Varsinkin ennen esikoisen raskautta, kun kierto oli parhaimmillaan 99 päivää, ei ovista todellakaan ollut.

Tänä aamuna heräsin siihen, että minulla oli todella kuvottava olo. Mies oli heti, että tee nyt raskaustesti. Raukka, toivois niin kovasti jo toista lasta:) Itse kylläkin uskon kuvotuksen johtuvan tulevastä tädistä. Minulla usein kuvottaa ja oksettaa ennen tädin tuloa. |O Mutta tietenkin sitä pikkuisen toivois, että olisi raskaana;) Tuota kuvottavaa oloa on jatkunut pitkin viikkoa. Kahvin juonin jälkeen varsinkin tulee todella oksettava olo... Mutta katsotaan tuleeko täti kylään huomenna vai saako sitä ensi viikonlopulla kokeilla pitkästä aikaan raskaustestiä:whistle: Vielä en ainakaa usko raskaus mahdollisuuteen
 
Lauantai 22.1.

Kuumeilijat:
Mesikämmen.......kp 5/30-35.......................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 7/26-29...................yk 3............toiveissa 2
Tine..................kp 19/28-38..................yk 3............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 26/30-31..................yk 6...........toiveissa 2
Hironea............kp 27/24-26...................yk 3?...........toiveissa 1
anneli80.............kp 31/31.......................yk 4...........toiveissa 2
sgt....................kp 34/28-29...................yk 3...........toiveissa 1
Epa88................kp 37/30-33...................yk 3............toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Anneli Mulla on nyt menny vähän ohi, mut miks et usko? Toivottavasti miehes on nyt oikeessa ja pääset tekkeen testiä. Peukuttelut!

Pepe Meinaatko testeilla sit yhesti vai kahesti päivässä? Mulle lääkäri ainaki suositteli sitä kahta kertaa. Esimerkkinä heitti, et jos sattuu illalla ovis olemaan niin ei enää aamulla anna vahvaa viivaa, eli on päässy tietämättä menee ohi.

ON: Päätin lopettaa tikuttelut tältä kierrolta. Ens kierrolla palaan siihen asiaan uusiks!
 
Tine aattelin testailla vaan yhesti. Mulla on tullu niihin niin hailakoita viivoja kun oon joskus tehny, että varmaan se vähän ees tummuu siinä oviksen lähellä? Siitähän sen sitten tietää jos vaalenee uudelleen.. Muutenkin me varmasti puuhaillaan päivittäin siinä tärppi päivien lähellä, että teoriassahan se testaaminen on turhaa? Oon silti ihan testimaanikko joten testaan vähän niin kun ilokseni, jos sitten malttaisi olla testaamatta montaa kertaa per kierto raskaustesteillä :D :D
 
Pepe No kyl se sit taitaa olla aika turhaa jos päivittäin viihtyy peittojen alla (tai päällä)! ;)

Juu ja mie en nyt oikein tiijä miten mulle kävi. Aloinko mie nyt kp 13 tikuttelee.. En iha varmasti muista. Mut oli semmosia näkyvissä olevia viivoja. Mut ne ei tummunu niin paljoo, että vois sanoo ees tummiksi viivoiksi. Ja nyt kaks päivää on tullu iha haaleita viivoja ja eilen illalla ja tänää tuli just ja just näkyvii toooosi haalee viiva. Eli en joko ovuloinu ollenkaan (ei uutta) tai sit meni vaan huomaamatta ohi (epätodennäköstä). Noh mut pupuiltu on joka päivä eli saas nyt nähä.

PLUSSATUULIA KAiKILLE JOKATAPPAUKSESSA!!!
 
Tine En usko, että olen raskaana, koska mitää samoja "oireita" ei ole kuin esikoisen kohdalla. Paitsi tämä kuvotus ja kahvin juonnin vähentäminen kuvotuksesta johtuen. Esikoisen kohdalla tissit olivat todella kovat ja kipeät. Myös massu tuntemuksia oli paljon sekä väsytti ja paleli aivan mielettömästi. Niistä arvasin, että olin raskaana. Nyt ei mitään noista tuntemuksista ole.. Minulla on usesti kuvotuksen tunneta juuri ennen menkkoja, joten uskon sen johtuvan siitä. Taidan myös luonteeltani olla sellainen, että varaudun aina pahimpaan ettei tarvitse niin kamalasti pettyä:stick:
 
Hei kaikille!

Lueskelin ketjun läpi (kuten luin monta muutakin kuumeiluketjua...) ja haluaisin tähän sopivan pieneen porukkaan testailemaan ja oirehtimaan. Plussausprosentti on ihan loistava tässä pinossa, ja mä olen aika taikauskoinen =)

Jätettiin ehkäisy (pillerit) pois jo -09 syksyllä, mutta vasta kolmisen kiertoa takaperin aloin kunnolla tarkkailla tärppipäiviä ja oireita. Ja kuume kasvaa tietomäärän kanssa! Mies on kiltisti mukana asiassa, mutta minkäänlaista kuumetta sillä ei kyllä ole. Luvannut kyllä innostua heti, kun on jotain konkreettista mistä innostua :D

Tänään su mulla on kp 16/31-34, yk 3. Ovista olen laskeskellut nettilaskureilla, nyt on tikut käytössä. Taidan vaan olla kovin laiska tikuttaja, kun eilinenkin jäi välistä. Yritystä kuitenkin on kovasti! Tänään on masua jomotellut vähän erilailla, josko se nyt ovista alkais hankkia. Jännittää :)

Jos joku kiltti lisäis mut listalle? Tsemppiä kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa!
 
Sunnuntai 23.1.2011

Kuumeilijat:
Mesikämmen.......kp 6/30-35.......................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 8/26-29...................yk 3............toiveissa 2
Tengu...............kp 16/31-34.................. yk 3...........toiveissa ?
Tine..................kp 20/28-38..................yk 3............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 27/30-31..................yk 6...........toiveissa 2
Hironea............kp 28/24-26...................yk 3?...........toiveissa 1
anneli80.............kp 32/31.......................yk 4...........toiveissa 2
sgt....................kp 35/28-29...................yk 3...........toiveissa 1
Epa88................kp 38/30-33...................yk 3............toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Nyyyh, mul on ikävä teitä, eikä kukaan ole kuukauteen plussannut... :( En oo varmaan pariin viikkoon kirjottanu odotuspuolella mitään, tai ultrasta taisin jotain pientä mainita, mutta johan siitäkin on toista viikkoa. Ei huvita, noi muut on ihan mälsiä ja vieraita. :D

Tänään tapahtui ihan uskomaton juttu, kuulin meidän Nötön sykkeen kotidopplerilla! Mies kuuli sen myös. Oli tuplasti nopeampi kuin oma syke, ei epäilystäkään. Viikkoja ultran mittojen mukaan vasta 7+6, ihan käsittämätöntä, että voi kuulua jo!

Kumpa te tulisitte pian perässä.. Mä sit vissiin paukautin odotuspuolen oven jotenki jumiin ku niin innolla lähdin. Nyt paukutatte sen vaikka rautakangella auki!
 
Epa On kyllä vähä outoo. Mihinhän se täti on jääny. Ootko raskaustestiä teheny nyt? Toivotaan, et asiat selkiintyy pian!

Anneli Ehkä sinulla nyt kuitenki on oireettomampi alku? :D Peukut pystyssä!

Sitten Tengu tervetulloota!! :) Lisäsin listaan. Onko toiveissa ensimmäinen? Vähän tuli semmonen olo. :D Mieki tykkään kauheesti tästä ketjusta, kun on sopivan passeli. Oon kyl parissa muussakin mut tästä tykkään eniten. Just sen takia, kun on niin pieni ja tiivis. Tuolla isommissa ketjuissa tuntuu, et viestit hukkuu vaan sinne ja kukaan ei kommentoi mihinkään mitään (noin kärkkäästi sanottuna). Mut olkoon visiittisi lyhyt! Oletteko siis olleet TJOT syksystä -09? Utelias lapsonen olen.

Pepe pääsee kohta tikutteleen ovista! Jeij!
 
Lunea Me plussataan kaikki rysäyksellä kerralla! :p Ihana, kun tuut moikkaan ja kertoon tollasia pieniä (suuria) ihania juttuja! Oletko hoikka? Jos siksi kuuluu jo nyt. Mut tosi hieno juttu! *suuntaa ovelle rautakangen kanssa*
 
Olen mä hoikahko joo. Varsinkin tuossa kohdun alueella on makuultaan tosi vähän ylimääräistä, mikä varmasti vähän edesauttaa. Olen mä silti ihan pöllämystynyt, huvikseni vaan kokeilin ja ajattelin, että ehkä viikon päästä aikaisintaan. Tarkkaa puuhaa kyllä oli, millinkin kun siirtyi, niin katosi koko ääni, eikä tahtonut löytyä uudestaan.

Saa nähdä kuuluuko miten jatkossa, käsittääkseni alkio kuitenkin vähän vaihtelee paikkaa. Täl kertaa löytyi ihan oikealta, tosi alhaalta ja reilusti sai painaa. Jospa sitä tämän voimin taas viikon malttaisi mennä rauhallisin mielin eteenpäin. Ens viikolla sit tuun panikoimaan, kun en löydäkään mitään.. Varmaan täysin tuurista kiinni vielä tässä vaiheessa.
 
Maanantai 24.1.2011

Kuumeilijat:
Hironea............kp 2/24-26...................yk 4?...........toiveissa 1
Mesikämmen.......kp 7/30-35................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 9/26-29..................yk 3............toiveissa 2
Tengu...............kp 17/31-34.................yk 3...........toiveissa 1
Tine..................kp 21/28-38..................yk 3............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 28/30-31..................yk 6...........toiveissa 2
anneli80.............kp 33/31.......................yk 4...........toiveissa 2
sgt....................kp 36/28-29...................yk 3...........toiveissa 1
Epa88................kp 39/30-33...................yk 3............toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Tengu! Ja plussatuulia sinnekkin päin :D

Mulle voi sitten laittaa päivät uusiks... Se täti sitten eilen saapui, jotta tänään maanantaina on siis kp 2. Harmittaa aivan mielettömästi, mutta minkäs teet. Uutta yritystä vain taas.
 
Tervetuloa uusille! :) Tine: No on mulla noita testejä kaapissa että eilen aamulla testasin, mutta taas puhdas nega. Ei sieltä kyllä enää plussaa voi tulla. :( Mut tulis se täti edes niin pääsis uuteen kiertoon. Kuinka kauan kannattaa odottaa kuukautisia ennenkuin tilaa lääkärille ajan?
 
Tervetuloa Tengu!

Pahoittelut tädin saapumisesta kaikille joille se on tullut. Nyt vain uutta kiertoa päin! :hug:

(.) Mä olen ollut vklp niin menossa etten ole kerennyt täällä käymään ollenkaan. Lisäksi menkat on aina niin ärsyttävää aikaa, että ei ole jaksanut ajatella koko asiaa. Viikonloppuna näin sukulaisen lapsia ja olihan ne ihania! Tuli sellanen olo, että mulle vauva heti nyt. Pitää nyt toivoa, että tämän kierron pysyisin terveenä ja alkais jo tärppään! Varmaan toi sairastelu ollu osasyynä tähän, kuten Tine sanoi.
 

Yhteistyössä