Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Kiitos Tine tsempistä! Nyt mulla tuli taas hyvä mieli ja palas usko tähän touhuun edes vähäsen. Tää loppukierto on tämmöstä ku ei vielä voi testailla ja elää vaan epävarmuudessa. Niinhän se on että tärkeimmälle kiukuttelee. Ukko parka. :D

Viititkö muokata tohon listaan mun kp:n 25? ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mesikämmen Nytkö mie sit aloin sekoileen. Muokattu! :D Tässä yks päivä otin miehen puhutteluun ja utelin, kaikkee, et "häiritseekö sua nää vauvapuuhat" ja "tykkääks enää pupuilla mun kans" yms. Mies olin vähän, et mistä tää nyt tulee mut sano sit, et ei häiritse vauvapuuhat yhtään ja rakastaa mua vieläki kaikesta kärttyämisestä huolimatta. :heart: Raasu ihana mies. Nää kierrot on just tuommosia: kuukautiset--->ovulaation odottelu--->ovulaatio--->raskausoireiden kuvittelu--->tädin odottelu. Ja taas alusta. Huoh.
 
Pitäis varmaan itekki puhua miehen kanssa kunnolla, ettei koko ajan vaan olisi kiukuttelua. Mulla on ollut stressiä tämän vauvapuuhastelun lisäksi koulussa ja kaikki sitten kaatuu miehen niskaan eikä hän välttämättä aina edes ymmärrä mistä tuulee. Haluja mulla tosiaan nyt on ollu aika vähän ku on ollu pahaolo jostain syystä. Ehkä sekin on syynä siihen miks mietin etten varmasti oo raskaana. :'(
 
Kyllä tuo puhuminen aina auttaa. Saa vähän itsekin selvyyttä asioihin, kun saa sanottua ääneen. Jos saisitte puhuttua niin ehkäpä ne halutkin sieltä sit palautus. :) Oon monesti miettinytkin, että mahtaa miehillä olla mukavaa, kun eivät läheskään aina tiijä mistä kaikki kiukkukohtaukset johtuu. Ehkäpoä jos saisit puhuttua niin kroppakin siitä helittää ja raskautuminen helpottuu (jos nyt ei oo tärppiä käyny mut peukut pystyssä edelleen!). Nyt stressinpoikaset meistä kaikista pois ja uusia hyviä tuulia päin! :)

Niin ja Girl92 ilmota heti jos ja kun haluat takas listalla niin siirretään sut sinne! :)
 
Nää halujen puuttumiset johtuu jostain ihmeen pahoin voinnista. En tiiä miksi on pahaolo. Mitään tautia ei ole. :/ Mutta pitää yrittää puhua miehen kanssa ja muistaa että se läheisyys on tärkeetä kaiken tämän kuumeilun ohessa.
 
Kiitos kaikille! Olettepa ihania ihmisiä!
Toivon,että jokaisella teistä rupee tärppäämään. Te ansaitsette sen !
Kyllä mä uskon tulevani täällä pyörimään, ja eiköhän sitä jo kohta kinuta takaisin ja keksitä kaikki oireet.. hups sitten vaan. :)

Kaikkea ihanaa teille!
 
Puhuminen miehen kanssa kyllä kannattaa ja muutenkin koittaa pitää suhde hyvänä ja toimivana näissä kuumeilu myrskyissä. Mulle oli tosi iso yllätys, miten se kauan odotettu raskauskin toi omat ongelmansa parisuhteeseen ja tämä vauvavuosikin on ollut suhteelle aika rankka. Toivottavasti kaikki alkaa taas olla voiton puolella (alkaakseen kohta uudelleen :D) ja suhde on vahvempi kuin ikinä. Tsemppiä Mesikämmenelle :)

Täälä edelleen menkattomana. Pyysin miestä tuomaan testin kun kävi apteekissa, mutta jääräpää ei suostunut!! Prkl :D Huomenna kyllä haen sen, jos on vielä tarvetta..
 
Keskiviikko 12.1.2011

Kuumeilijat:
Tine..................kp 9/28-38..................yk 3............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 16/30-31..................yk 6...........toiveissa 2
Hironea............kp 17/24-26...................yk 3?...........toiveissa 1
anneli80.............kp 21/31.......................yk 4...........toiveissa 2
sgt....................kp 24/28-29...................yk 3...........toiveissa 1
Mesikämmen.......kp 26/35.......................yk 2............toiveissa 1
Epa88................kp 28/30-33...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 29/26-29.................yk 2............toiveissa 2
Gabrielle............kp 43/27-32..................yk 4...........toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi!

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92

---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

ONNEA!!!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Girl92, pahoittelut tädistä :hug: Tuli ehdottamasti mukaan kuumeilemaan sitten kun taas siltä tuntuu :)

Pepe10, jännityksellä odotetaan saatko ekan plussan tälle vuodelle :D

Ja tinekö se oli kuka kyseli ovistesteistä. Minä olen käyttänyt tähän saakka. Minusta ovat ihan helppokäyttöisiä (ne perus liuskatestit) kun vaan oppii käyttämään, niin ihan rutinilla jo sit menee. Itse en ole kokenut niitä hankalaksi.

Omaa napaa: Hiljaisuutta olen pitänyt, kun ei ole ollut oikein mitään sanottavaa. Ovista veikkaan tälle päivälle. Perustuu ihan kalenterista laskemiseen :p En ostanut tähän kiertoon ovistikkuja, enkä osaa tunnistaa oviksen merkkejä itsestäni. Laskin vain kalenterista "parhaat päivät" ja ne on hyödynnetty makuuhuoneen puolella ;)

Plussatuulia kaikille! <3

Ps. Gabrielle, mitä kuuluu???
 
Kävin hakemassa r-testin ja se polttelee tuolla kassissa, mutta nyt ehkä heittäydyn vähän masokistiksi ja teen sen vasta huomenna aamupissasta :) Eipähän tarvi sitten arpoa, että oliko tarpeeksi kauan ollu pissa rakossa ja olikohan liian aikasta jne. siis kun(?) nega tulee.. Mahaa on kyllä pakottanut silleen, että voisi alkaa menkat, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. En voi uskoa, että mulle voisi olla mahdollista raskautua näin nopeasti, kun kahteen aikasempaan raskautumiseen (toinen esikoinen ja ennen häntä yksi KM) on mennyt 6-8kk. Nyt ei pysty kun omaan napaan keskittymään :D

P.S. Tulipa hauska kirjoitusvirhe "arskautua näin nopeasti". Olenkin aika arska kun gollegehousuissa laahustelen täällä kotona tukka pystyssä :D :D
 
Pepe10 Oii, heti kyllä aamulla tuut sitte valaseen meitä! Ootan koko yön koneella ja päivitän sivua. ;) Onnee testiin! Ja saahan sitä olla millanen arska haluaa! Sama täällä. Verkkarit jalassa ja miehen virttynyt t-paita päällä. Tukka ei oo harjaa nähnykkää.

Hattarapilvi Toivottavasti pupuilut olis tehonnu ja siel olis yks salamatkustaja kehittymässä. :whistle:

Ommaa nappaa: Kävin eilen viihteellä. Huh huh mikä olo! Mulla toi puhelimen kierto-ohjelma näyttäs ovulaatiota 22 päivä. Mut näyttäs, et tikuttamaan sais alkaa jo 19 päivä. Sitä odotellessa. :)
 
Testi tehty ja ilmeisesti negatiivinen tulos. Tein Onni nimisen apteekin testin, kastoin sen pissakuppiin 10sek. mutta se ei kastunutkaan niin, että mitään viivoja olisi tullut näkyviin! Tiristin pari tippaa pissaa lisää ja otin testin muovikuoren pois ja kastoin sitä uudelleen, n. 20sek tarvi olla lisää, että pissa meni koko testin läpi ja kontrolliviiva tuli näkyviin. Eli empä voi tuota testiä suositella! Siinä kun testi oli ilman muovikuoria niin hetken jo luulin, että siihen tulee viiva, mutta taisi olla vain viivanpaikka kun ei vahvistunut ja muovien kanssa ei näkynyt ollenkaan :( Jos ei ala menkkoja kuulumaan niin teen uuden testin joskus ensi viikolla, nyt kyllä harmittaa!!! Tulos sekä tuo epäonnistunut testi...:headwall:

Tänään työhaastattelu ja viikonlopun viettoon mummolaan, mukavaa loppuviikkoa kaikille! :wave:
 
Huomenia kaikille, ja haamulijoille ja plussanneille onnittelut! Pahoittelut myös tädin kohdanneille.... Pepe10: Pahoittelut negasta/epäonnistuneesta testistä...[B]Aloitan päiväni heti ON:[/B] Pian jännä päivä lähestyy ja mulla ei sit oo mitään oireita ei edes normaaleja PMS oireita ennen tätiä... Mutta, viime yönä heräsin kamaliin vihlaisuihin jota kesti ihan sika kauan, no olin aivan sika varma että nyt se täti tulee oikeen rytinällä ja menin vessaan pikkuhousun suojaa laittamaan mutta mitä, ei merkkiäkään tädistä, ei tipan tippaa... No kauheista kivuista sit kärsin koko yön ja nyt töissä olen ihan silmät ristissä.

Sori tämmönen aamu avautuminen. Mukavaa päivää kaikille!
 
Pepe10 Pahoittelut negasta! Mut toivottavasti täti ei kurvaa kylään ja saat ens viikolla testailla uudestaan. :) Toivottavasti työhaastattelu meni hyvin!

Epa_88 Jännät paikat alkaa olla ja kuulostaa ihan hyvältä. Toivottavasti siellä saat plussan, kun testailet. Pysykööt täti poissa! Ja aamuavautumiset sallitaan! ;)
 
Torstai 13.1.2011

Kuumeilijat:
Tine..................kp 10/28-38..................yk 3............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 17/30-31..................yk 6...........toiveissa 2
Hironea............kp 18/24-26...................yk 3?...........toiveissa 1
anneli80.............kp 22/31.......................yk 4...........toiveissa 2
sgt....................kp 25/28-29...................yk 3...........toiveissa 1
Mesikämmen.......kp 27/35.......................yk 2............toiveissa 1
Epa88................kp 29/30-33...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 30/26-29.................yk 2............toiveissa 2
Gabrielle............kp 44/27-32..................yk 4...........toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi!

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92

---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

ONNEA!!!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Terveisiä odotuspuolelta, neuvolasta ja ultrasta! Soitin maanantaina vihdoin neuvolaan, ja sainkin peruutusajan heti tiistaiksi! No, tällä äipällä kaikki hyvin. Tänään oli sitten varhaisultra, ja ilmeisesti myös pienellä kaikki hyvin, vastasi viikkoja ja sydän löi vimmatusti. Toistaiseksi elämäni paras hetki, toivottavasti se teilläkin on pian edessä!

Melko oireeton olen edelleen, mahaa nippailee välillä ja finnit lisääntyy kuin sammakot sateella.. Päivisin on alkanut olemaan ihan pientä etovaa oloa, ei mitään kovin häiritsevää edes ja illaksi kaikkoaa. Toistaiseksi siis hyvin helppo ja harmiton raskaus.

Kuulostipa Pepe huonolta testiltä! Millainen se muovi oli, jos testi jotenkin vioittui kun irroitit sen? Uutta testiä vaan kehiin, jollei täti löydä perille, toivottavasti ei. :) Sullakaan ei tainnut ovulaatiosta olla aavistusta, vai?

Pahoittelut tädistä girl92 ja osanotot suruun muutenkin. :hug:
 
Onpa kiva kuulla sinusta Lunea! Tosin täytyy kyl myöntää, että olen käynyt sunkin kuulumisia lukemassa tuolta odotuspuolelta. Ihanaa että pieni on oikeassa paikassa ja sydän lyö. :heart:

(.) Mulla on tänään ollu ihan ihme mahakipua ja hiukan jtn tuhruaki vissiin tullu, joten tänne on varmaan täti kurvaamassa. V*tuttaa mutta eipä maha mitään. Ehkä vielä ei kuitenkaan toivoa ole menetetty, mutta en oikein jaksa uskoa, että raskaana olisin. :(
 
Kiitos kaikille sympatioista :)

Lunea irrotin sen muovin sen takia kun ei kastunut se testiruudun kohta ollenkaan vaikka liotin sen 10 sek. En tiedä miksei lähtenyt kosteus nousemaan niinkun yleensä se hiipii melko nopeasti sen ruudun poikki :) (ja valitettavan usein paljastaa pelkän testiviivan... :kieh: )

Mesikämmen :hug:
 
Lunea Ihanaa, kun sinulla raskaus etenee hyvin! Ja kaikki hyvin varhaisultrassakin! :heart: Ja tosi mukava, kun käyt välillä kertomassa meillekin kuulumiset!

Mesikämmen Pahoittelut! Mut jos nyt kuitenkin vielä olisi toivoa...

Kävin tänää kattomassa serkun kuuden päivän ikästä poitsua! Voi jösses, et se osas olla ihana! Ja mun sylissä sille tuli hikka! Se oli niin söpö! :heart: Vauvakuume tykkäs hyvää. Eli en malta olla tikuttelematta ovista (jos ne testit nyt vaan suvaitsis tulla).
 
Täälä piinaillaan edelleen ja pakko taas vähän tulla teitä häiriköimään kun ei ole ketään muuta tässä kelle sekoilisi :) Oireita (kuviteltuja?) paleleminen, näppylät ja jotenkin krapulainenolo, ei oikeen jaksaisi mitään, päätä vähän särkee jne.. Ärsyttää kun ollaan mun äidillä ja en viittisi tehdä aamulla testiä täällä, vaikka polttelisi aika kovasti! No hyvähän se on odottaa ensi viikkoon, ainakin sitten näkyy jos on jotain näyttävää..

Mitäs muut loppukiertolaiset? Epa ja Mesikämmen?
 
Mesikämmen jos se oli jotain kiinnitymisvuotoa :) Oon myös kuullu, että toisilla raskauden alussa tuhruttelee aina kun oisi kuukautisaika vaikka kaikki on ihan ok. Toivottavasti näistä jommastakummasta löytyy selitys :p
 
Perrrjantai 14.1.2011

Kuumeilijat:
Tine..................kp 11/28-38..................yk 3............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 18/30-31..................yk 6...........toiveissa 2
Hironea............kp 19/24-26...................yk 3?...........toiveissa 1
anneli80.............kp 23/31.......................yk 4...........toiveissa 2
sgt....................kp 26/28-29...................yk 3...........toiveissa 1
Mesikämmen.......kp 28/35.......................yk 2............toiveissa 1
Epa88................kp 30/30-33...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 31/26-29.................yk 2............toiveissa 2
Gabrielle............kp 45/27-32..................yk 4...........toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi!

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92

---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

ONNEA!!!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Pepe Kyllä nuo raskaustestit on joskun ihmeellistä rakettitiedettä:) Toivotaan, että uusi testi näyttää selvää plussaa:heart:

Mesikämmen toivotaan, että täti ei vierailisi ja saat kohta tehdä raskaustetin:)

Itsellä ei ole tuntemuksia puoleen eikä toiseen. Eilen kyllä tuli pariin otteeseen pahaolon aaltoja, kun ruokailu väli oli liian pitkä. Saapas nähdä tuleeko jo ensi viikolla täti morjestamaan??
 

Yhteistyössä