Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Hattarapilvelle komppishalit tädistä :hug: Häntä pystyyn ja uutta kohti. Tuo tunne kun niin kovin kuvittelee oireita ja toivoo toivomasta ja sitten... kakkosnelosella kuontaloon ja täti tärähtää. Mutta täytyy vaan jaksaa uskoa, että kyllä se meillekkin vielä suodaan.

ON: Itellä ollu hyvin ärhäkkä olo taas. Tuntuu että kaikki ärsyttää taas ihan silmittömästi. Tänään vielä kaikenmaailman koulutuksiakin ettei saa edes omassa rauhassaan olla. Rakas ihana mieheni lupasi laittaa ruuan illalla eli mä saan lepäillä ja rauhottua ihan omissa oloissani sohvan nurkassa sukkapuikot kilkatellen.
 
Juu, soitin tänään tk:hon ja tilasin ajan lääkärille. Olisin jo saanut ajan ensi viikolle, mutta olisi ollut hankala sumplia töitä, niin otin sitten ajan kahden viikon päähän, kun olen silloin vapaalla:)

Toi eka kiertopäivä, kun unelmat romuttuu, on aina niin vaikee, mutta pikkuhiljaa se toivo taas löytyy ja usko palaa, niin mielialakin vähän jo nousee :) Eikun vaan uutta yritystä. Pitää varmaan laittaa ovistikutkin pian tilaukseen. Vaikka onhan tuossa vielä kaksi viikkoo aikaa odotella ovista :D

Tää palsta on kyllä ihana, kun tänne voi aina kirjoittaa tuntemuksia. Me ei olla kerrottu tosielämässä kenellekään, että yritetään toista lasta. Minä en vaan osaa puhua tällaisista asioista. Varsinkaan jos ei heti tärppää, niin pelkään niitä kyselyjä, että joko on tulossa? :p Ja sitten pettymys itselle ja muille, kun ei sitten olekaan tärpännyt. Mites te muut, oletteko paljastaneet yrityksen ystäville tai jopa sukalaisille? ;)

Ps. Hironea, kiitos päivityksestä. Voisitko vielä sen verran muokata tämän päivän listaa, että vetäisit koko minun rivin sinne ihan ylimmäksi, niin oltais "aika järjestyksessä"? ;)
 
Muille kertomisesta Meidän yrityksistä tietää ainoastaan kaks mun ystävää, toinen on serkkukin samalla. :D Toinen ystävistä on samalla viivalla mun kans, heilläkin yritystä kohta vuosi takana. Ja serkkuystävä sit aavisti ite, et nyt jotain tapahtuu ja en mie pystyny sitä kieltämäänkään. Mut muilta on salassa ja pysyy!

Hattarapilvi Pahoittelut tädistä! On se hyvä käydä lääkärissä jos asiat mietityttää. Pääsee vähän samalla purkautumaan. Itse oon ajatellut kans gyneä, et vois tarkistaa onks kaikki ok alhaalla.
 
Harmituksessani vain pikainen omanapapäivitys: tulkoon täti sitten parin viikon päästä. Ihme kränäilyyn meni se ovis. Että voi ottaa päähän! :kieh: :( No, ens kierrossa sitten... Parempaa onnea teille muille, kovasti plussapuhalluksia! Palaan vähä paremmalla ajalla, nyt täytyy mennä.
 
Perjantai 28.1.2011

Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 3/30-31..................yk 7...........toiveissa 2
Epa88................kp 4/30-33..................yk 4.............toiveissa 1
anneli80.............kp 6/31.......................yk 5.............toiveissa 2
Hironea..............kp 6/24-26...................yk 4...........toiveissa 1
Mesikämmen......kp 11/30-35...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 13/26-29..................yk 3............toiveissa 2
Tengu................kp 21/31-34.................yk 3............toiveissa 1
Tine...................kp 25/28-38..................yk 3..........toiveissa 1
sgt....................kp 40/28-29...................yk 3..........toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Ja taas aamuvirkun päivittelyjä =) Hattarapilvikin siirretty oikealle kohdalleen.

Muille kertomisesta Mä en ole kertonut kun ihan kahdelle ystävälleni. Ja heillekkin vain silleen pintapuolisesti, että jätettiin pillerit pois. Kukaan perhepiiristä ei tiedä juurikaan tuosta Hattarapilven mainitsemasta syystä. Mä en kestäis niitä uteluita, että joko tärppäs ja minkäs takia sitä vauvaa nyt ei sitten kuulu jne. Musta on paljon mukavampi jos sitten joskus voi ihmiset yllättää iloisilla uutisilla. Tosin mun "vauhdikkaan" nuoruuteni johdosta kukaan sukulainen tai minut tunteva ei voisi villeimmissä painajaisissaankaan kuvitella mulle lapsia :p Tiukkaa mulle tekee jo nyt sanoa miehellekkin, että anteeks... ei vieläkään...
 
Pahoittelut Hattarapilvelle tädistä!

Tengu: Onko peli nyt ihan kokonaan menetetty tältä kierrolta? Tsemppiä sinne sulle. :hug:

Kertomisesta: Mä oon kertonu yhdelle mun hyvälle ystävälle. Se jotenki vaan lipsahti, mutta oli ihana saada jollekkin puhua asiasta. Ihan hyvin otti hän asian. :)

(.) Miksi tää alkukierto on niin hemmetin tylsää aikaa? Ja silti koko ajan pyörii ajatuksissa: vauvavauva.. : /
 
Hattarapilvelle Iso hali ja voimia. Tädin vierailu on aina yhtä syvältä. Ja varsinkin, jos samalla kuulee muiden iloisia vauvauutisia. Meidänkin kaveripiirissä kaikki muut papahtavat paksuski pelkästä ajatuksesta. Tai ainakin minusta tuntuu siltä.:mad: Sitten itse ärsyttää, kun yrittää ja yrittää, mutta mitään ei tapahdu:headwall:

Kertomisesta
Itse olen siskolleni kertonut vauvanteko yrityksestä. Olemme siskon kanssa todella läheiset ja miestemme mukaan kerromme kuulemma kaikki asiat toisillemme:p Lisäksi yksi hyvä ystävä tietää yrityksestämme. Muuten emme ole puhuneet asiasta, koska tiedämme että tähän menee aikaa: /. Se on muuten jännä juttu, että kun on yksi lapsi niin oleteaan, että toinen tulee heti perään.. Sukulaiset on jatkuvasti kyselemässä, millon teille tulee seuraava. Yleensä vastaankin aika kärkkäästi, että se tulee kun tulee, ettei ne lapset meille pyhästä hengestä ilmesty:mad:

Ovistikut tulivat pari päivää sitten, joten minäkin alan tästä kierosta metsästämään ovista. Pikkasen kyllä mietityttää, että toimiiko ne oikein, kun pakkasta oli 30astetta ja ne tikut olivat postilaatikossa jokusen tunnin. Tämä alkukierto on todellä tylsä,,,,
 
Tsemppiä Hattarapilvi. :hug: Ja onnea tähän kiertoon!

Mesikämmen: Kyllä se tais mennä nyt ihan pipariks tämä kierto. Ovistikun viiva vaaleni seuraavana päivänä. Ja mitään aktiviteettia peittojen lähimaillakaan ei plussapäivänä tapahtunut, päinvastoin menin harmissani nukkumaan evakkoon toiseen huoneeseen! : / Nyt on tän kierron loppu ja seuraavan alku aikaa kasvaa aikuisiks ja sit koitetaan uusiks...

Mutta mutta. Mulla on maailman omituisin olo alavatsassa. Kauhea painontunne, joka jää paikalleen vaikka kävis kuinka vessassa. Ja kushätä jatkuvasti, mut lopputulos on sit ehkä puoli desiä. Tuntuu ihan niinku kohtu olis jotenkin viemässä tilaa muulta alavatsan toiminnalta, niin ainakin luulen paikallistavani. Varmaan oikein tätien täti tulossa !!! Muitakin ihanan sopivia raskausoireita olis, mutta koska se vaan on biologisesti mahdotonta tulla raskaaksi A) ilman munasolua, B) ilman simppoja ja C) kaks päivää oviksen jälkeen, niin jatkan vain ihmettelyä. Ja vessassa ramppaamista.

Tinellä alkais jännät päivät lähestyä, mikä on fiilissss? :)
 
Tengu Äläpäs vielä heitä kirvestä kaivoon! Lähipiirissä sattu semmonenki tapaus, et olivat pupuiluhommissa viikko ennen ovista ja sit kolme päivää ovisplussan jälkeen. Kaveri tuumas, ettei voi olla raskaana mut kas kummaa, myöhemmin heille syntyi poika. Nää on nyt noita sattumuksia mut mistä tietää vaik sattus sun kohalle. :)

Ja fiiliksistä. Tätiä toivon tulevaksi pian! Raskausolo ei ole. Oikeastaan ei ole minkäänlaista oloa (outoa). Jos raskausoireita pitäisi hakea niin ehkä se olisi tämä vahva tunne siitä, ettei ole raskaana. :D Haha, jooh unelmissani. Ens kiertoa odotellen...
 
Heippa taas! Tuntuu, että menee aika niin nopeaan, ettei taas oo useempaan päivään tänne ehtinyt :)

Anneli Meillä esikoinen on maaliskuussa syntynyt, eli vajaa pari kk niin juhlitaan 1 v. synttäreitä :) Mie en oisi mitenkään jaksanu olla nyt kotona ja sitten vielä toista raskautta ja vauva-aikaa, niin hain sen iltatyön ja yritän vielä palata tässä opiskelemaankin. Mulla oli aika vaikea esikoisen raskaus niin olin jostain puoli välistä melkein koko loppu raskauden kotona ja osittain rehkimiskiellossa, niin tässä on tullu oltua jo yli vuosi kotona. jokainen tekee tyylillään, mutta toi iltatyö on aika ihana. Saa ensinnäkin vähän rahaa omiin juttuihin ja sitten pääsee ajattelemaan vähän eri ympäröitä kun ainasia kotihommia. Meillä mies on pojan kanssa kotona niin saavat hekin sitten yhteistä aikaa ja mies huomaa, että millaista se lapsen hoitaminen yksin sitten on :D

Kertomisesta..Mun äiti tietää, että meillä ei ole ehkäisyä käytössä ja pari mun kaveria, mutta ne ei varmaan osaa ajatella, että kuumeillaan toista. Vielä ei ole tullut kyselyitä, että koska toinen ja varmaan ei meidän piireissä pitkään aikaan tulekkaan. Meillä kun ei ole omakotitaloa ja vakituisia työpaikkoja ja mitä vielä, niin miehen suvun mielestä meidän ei kai oisi pitäny lisääntyä ollenkaan :D Saapi sitten nähdä millaisia naamoja sieltä tulee jos toinen pieni ilmoittaa olemassa olostaan, ihan sama silleen, tärkeintähän se on että omat naamat on onnesta muikeena :heart: Tästä syystä ehkä itsekkin niin maltillisesti kuumeillut kun jotenkin vaikka kuin yrittää niin tulee mietittyä mitä muut ajattelee ja että tehdäänkö me nyt lapsi paran lapsuus onnettomaksi..Vaikka siis meillä on ihan tasapainoinen talous jne. että ei mitään ongelmia ole.

Ovistestin tein eilen ja haalea viiva tuli, tänään aamulla unohdin ja nyt pidättelen, että pääsisi tekemään :D Oli menny päiväykset niistä vanhaksi, mutta teen ne nyt silti, jos jotain näkyisi. mahaa on vähän kouristellut, että tekisiköhän se sitten ovista.
 
Lauantai 29.1.2011

Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 4/30-31..................yk 7...........toiveissa 2
Epa88................kp 5/30-33..................yk 4.............toiveissa 1
anneli80.............kp 7/31.......................yk 5.............toiveissa 2
Hironea..............kp 7/24-26...................yk 4...........toiveissa 1
Mesikämmen......kp 12/30-35...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 14/26-29..................yk 3............toiveissa 2
Tengu................kp 22/31-34.................yk 3............toiveissa 1
Tine...................kp 26/28-38..................yk 3..........toiveissa 1
sgt....................kp 41/28-29...................yk 3..........toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
No onpas kurjaa Tengu. Mutta kuten Tine sanoi, eihän sitä koskaan tiiä. Paljon tsemppiä teille. Aina ei ole helppoa. Viettäkää laatuaikaa miehesi kanssa... Pitäisi itsekkin muistaa noudattaa tätä omaa neuvoani. :D

Pepe10: Ei muuta ku peittoja heiluttelemaan!! :D
 
Pikainen omanapa päivitys. Tein eilen kaksi ovistestiä ja molemmat oli puhtaita negoja, oliko pissa liian laimeaa vai ovis jo ohi?? Tänään taaas unohdin aamupissasta testata :headwall: Toissa päivänä sain kontrolliviivaa haaleamman tuloksen. Toisaalta, taas näyttää tulevan jotain hormoonia läpi ja pientä rusehtavaa tuhrua valkkarissa, että eiköhän se ollu tässä tämäkin kierto. En usko siis voivani raskautua jos tuota tuhrua tulee, esikoinenkin sai alkunsa heti kun se loppui ja oletettavasti elimistö löysi jonkun tasapainon. No josko sitä vaikka keskittyisi tiputtamaan pari kiloa niin oisi sitten kevyempi dallata masun kanssa, jos sellasen saisi :)
 
Sunnuntai 30.1.2011

Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 5/30-31..................yk 7...........toiveissa 2
Epa88................kp 6/30-33..................yk 4.............toiveissa 1
anneli80.............kp 8/31.......................yk 5.............toiveissa 2
Hironea..............kp 8/24-26...................yk 4...........toiveissa 1
Mesikämmen......kp 13/30-35...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 15/26-29..................yk 3............toiveissa 2
Tengu................kp 23/31-34.................yk 3............toiveissa 1
Tine...................kp 27/28-38..................yk 3..........toiveissa 1
sgt....................kp 42/28-29...................yk 3..........toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Pepe Olisko sulla kuitenkin vielä tulossa ovis? Jos nyt testailisit kaks päivää kaksi kertaa päivässä, niin josko se plussa sieltä tupsahtas? Ihan ekasta aamupissasta (lääkärin mukaan) ei ole suotavaa tehdä ovistestiä. Lycka till! :)
 
Kiitos Tine ja Mesikämmen :heart:

Tottahan sitä toivoo ja ajattelee just noita sattumuksia... mut täytyy yrittää olla sillai rauhallisesti. Ettei sit putoa kovin korkealta. Mut varmasti kehitän taas vaikka mitkä oireet, onhan mulla vielä yli viikko aikaa keksiä! :)

Pidetään liput korkealla! :wave:
 
Maanantai 31.1.2011

Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 6/30-31..................yk 7...........toiveissa 2
Epa88................kp 7/30-33..................yk 4.............toiveissa 1
anneli80.............kp 9/31.......................yk 5.............toiveissa 2
Hironea..............kp 9/24-26...................yk 4...........toiveissa 1
Mesikämmen......kp 14/30-35...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 16/26-29..................yk 3............toiveissa 2
Tengu................kp 24/31-34.................yk 3............toiveissa 1
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1
sgt....................kp 43/28-29...................yk 3..........toiveissa 1

--------------------------------------------

Haamujengi:

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Girl92
Gabrielle
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Haha, kyllä mie oon pöljä. Menin tekeen ihan huvikseen ovistestin ja siihe tuli viiva. Siis ei ihan niin tumma, kun kontrolliviiva mut kuitenki. Nyt mie kyllä jätän noi testailut ja alan keskittyy miten sais työstressin purettua. Tänää ois tiimipalaveri ja saas nähä jatkuuko edes työt. Blaah.

Nii muute, jos mulla nytki kierto on yli 30pvää niin vaihetaan se sit listallekin. Mut siitä huutelen sit, ku aika on.

MUKAVAA PÄIVÄÄ KAIKILLE!!!
 
Tine, nyt alkoi jänskättää ;) Tulisikohan tämän vuoden eka plussa sinulle? :D Milloin aiot testata raskaustestillä? Onko mitään tuntemuksia? :p

Anneli, jostain luin joskus, että ovistikkujen pitäisi toimia, vaikka ne pakkasessa olisivat olleetkin :)

Te, jotka ootte kaks kertaa päivässä tikutelleet, niin mihin aikaan päivästä testailleet? :) Pepeltä, kysyisin, että lukiko sulla ovistikuissa, että pitäisi aamupissasta tikutella? Kun muistelen, että minun testeissä luki, että paras kello aika olisi 10-18 välillä. (En tosin ole ihan varma tuosta päättymisajasta, kun ei ole enää yhtään testiä, mistä tarkistaa.) Itse olen aina yhden kerran testaillut noin puolilta päivin, mutta nyt voisin kokeilla tästä kierrosta tuota kaksi kertaa testaamista.
 
Mun ovistestien ohjeet on hukkunu johonkin niin en osaa sanoa mitä siinä kellonajasta oli puhetta...Oon vaan jotenkin olettanut, että se olisi paras tehdä aamupissasta niinku r-testikin, mutta sehän on mukava ylläri jos ei tarvi koska unohdin sen taas aamulla :kieh: Meen siis kohta testailemaan. Silleen voisi kyllä olla vasta tulossakin ovis koska muita "oireita" ei ole kuin nuo mahan kouristelut jotka nekin taisi jo laantua.

Tinellähän menee jännäksi :D Toivottavasti saataisiin tän vuoden eka plussa niin valaisi vähän uskoa tiimiin :) Tsemppiä!! Koska testaat r-testillä?

Tengu mekin oltiin oletettu ovisajankohta eri osotteissa kun esikoinen sai alkunsa :) Tosin en testannut sitä, mutta olettaisin että mitään toimintaa ei ollut pariin päivään ennen eikä jälkeen ja tuossa tuo tepottelee :)

Mistä tää hullu vauvakuume nyt pukkasi mulle??? Kävin jo testailemassa sisarusrattaitakin...Oon ihan toivoton :saint: Luulin, että tää toisen pienen toiveileminen oisi jotenkin laimeempaa ja silleen se alkokin, mutta nyt...!! Onneksi asiaa ei ehdi yhtä paljon miettiä ja selata nettiä kun ekaa odotusta odotellessa, siitä esikko pitää huolen :)
 
Onnea onnea Tine, ihana plussa!!! :flower:

Kyllä tää hyvä uutinen varmasti aloittaa valtaisan plussavyöryn meille muillekin.

Ovistikutuksessa menin sellaisella ohjeella, että klo 10-20 oli se paras aika testata. Päivätyötä tekevänä testasin aina kotiin tullessani, noin klo 16 siinä pari tuntia pidätelleenä.

Mitenkäs tuo dpo lasketaan? Se täällä varmaan lukeekin jossain, mutta vääntäkää nyt ratakiskosta. Jos ovistestiplussapäivänä on dpo-1, niin onko seuraava päivä dpo0 vai dpo1? Plussasin kp19, nyt kp24. Voiko vielä edes tuntua mitään "oikeita" oireita? Voi ku mä olen pihalla :ashamed:

Myös Pepe10:lle kiitos uskon ja toivon luomisesta :) Kyllähän niitä oireita nimittäin jo on... Pissattaa ja nippailee. Hö. Kiva odottaa viikko. :/
 

Yhteistyössä