Nyt sitten tuli ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mutsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mutsi"

Vieras
Voi kunpa saisin uuden asunnon äkkiä! Vauvan kanssa joudutaan muuttamaan, kun ei tuo juoppo mies suostu. Ja antaa tulla vaan kommentteja, että kaikenlaisten miesten kanssa niitä lapsia tehdään... Niinpä!!! Enää ei itketä edes, toivon vaan että päästäis äkkiä pois täältä! Pitäkää peukkuja, että tulisi kohta se puhelinsoitto, että saan asunnon! :/

Toivotaan että saat pian asunnon!! Minäkin sain ja olen muuttamassa viikon päästä vaavin kans pois, ihanaa!! Ja mulla kans mies joka alkanut kunnolla sekoileen!!

Kiitos kannustuksesta! Tää on ihan kauheeta, kun ei tiedä milloin se ukko paukkaa kotiin ja missä kunnossa. Eilen riidan päätteeksi lähti eikä vielä oo mitään kuulunut, paisi mun tilin oli tyhjentäny... Että näin on sydän paikallaan tällä miehen kuvatuksella!

[QUOTE="mutsi";23138625]Kiitos kannustuksesta! Tää on ihan kauheeta, kun ei tiedä milloin se ukko paukkaa kotiin ja missä kunnossa. Eilen riidan päätteeksi lähti eikä vielä oo mitään kuulunut, paisi mun tilin oli tyhjentäny... Että näin on sydän paikallaan tällä miehen kuvatuksella![/QUOTE]

Nyt äkkiä hommaat sitten henk.koht. tilin myös!!!Ei tollasen kanssa voi yhteistä tiliä olla! Vai onko se sun kortin ja tunnarin vienyt?

on mullakin miehen tiliin kortti juurikin hätätapauksia varten. mut en olekaan juoppo.

hyvä ap että lähdet. lapsi ei ansaitse pelkoa ja epätietoisuutta vaan turvallisn kodin. j atodellakin mene pankkiin heti ja sulje kortit ja tilit mihinmiehellä käyttömahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja öy;23138679:
Tuota noin, asuntoon saa jäädä se, kumpi sitä enemmän tarvitsee. Ja miksi ihmeessä olet antanut miehen käyttää tiliäsi?

Niin, mutta siihen tarvitaan oikeuden päätös jos kumpikaan ei vapaaehtoisesti lähde. Tuo oikeuskäsittely vie ainakin viikkoja jos ei jopa kuukausia. Joten ainoa realistinen vaihtoehto on lähteä jos tilanne sitä pikaisesti vaatii.

Nyt äkkiä hommaat sitten henk.koht. tilin myös!!!Ei tollasen kanssa voi yhteistä tiliä olla! Vai onko se sun kortin ja tunnarin vienyt?

Joo mun korttia käyttänyt sekä myös mun verkkotunnuksilla mun joustoluoton nostanut itselleen. Soitin tietenkin heti pankkiin ja suljin kaikki. Oli se peräti 70e jättänyt mulle. Mun tosiaan pitäis tänään saada tieto saanko sen asunnon vai en. Harkitsen kyllä sitä turvakotiakin, mitä joku ehdotti, mutta vasta jos en saakaan asuntoa. Saisin siis avaimet sinne heti, jos tärppää.

Ja sitten kun mies itkee ja rukoilee sua takas ja lupaa lopettaa juomisen kun niin rakastaa teitä eikä halua menettää ja muuta sontaa niin älä usko. Jos oikeasti on valmis muutokseen ja lopettamaan juomisen niin tekee sen erossa ollessannekin. Sano, että katsotaan kun olet vuoden ollu kuivilla.

[QUOTE="niin";23138772]Ja sitten kun mies itkee ja rukoilee sua takas ja lupaa lopettaa juomisen kun niin rakastaa teitä eikä halua menettää ja muuta sontaa niin älä usko. Jos oikeasti on valmis muutokseen ja lopettamaan juomisen niin tekee sen erossa ollessannekin. Sano, että katsotaan kun olet vuoden ollu kuivilla.[/QUOTE]

En tosiaan! Ihan riittävän monta kertaa oon anteeksi antanut ja aina taas pettynyt. Vauva on tehnyt musta vahvan, nyt mulla on voimaa lähteä oikeesti. Meidän tyttö siis nyt puolivuotias.

[QUOTE="alkup";23138797]En tosiaan! Ihan riittävän monta kertaa oon anteeksi antanut ja aina taas pettynyt. Vauva on tehnyt musta vahvan, nyt mulla on voimaa lähteä oikeesti. Meidän tyttö siis nyt puolivuotias.[/QUOTE]

Kerro sit kuinka asuntoasia etenee. Hengessä mukana kun olen itsekin vastaavaa läpi käynyt.

Kerro sit kuinka asuntoasia etenee. Hengessä mukana kun olen itsekin vastaavaa läpi käynyt.

Joo kerron, jos ei nyt käy niin, että joudunkin äkkiä lähtemään. Oon pakannut pari kassia varuilta, että pääsen äkkiä lähtemään tarvittaessa, paitsi että hirvee pakkanen, niin kestää tietty hiukan että saa vauvan puettua. Mutta eteisen kaapissa on kaikki valmiina. Suunnittelin, että jos mies tulee sekaisin kotiin, olen tosi rauhallinen enkä puhu koko erosta mitään ja annan ymmärtää, etten ehkä lähdekään. Mutta sit ku mies menee tupakalle, puen äkkiä vauvan ja häivyn... En olis kuvitellu, että tämmösiä suunnitelmia joutuu tekee.. Huhhuh!

tekisin ilmoituksen tosta jos on nostanut sun luottoas ilman sun lupaa..vaihda salasanat nettipankkiin jos on vaikka kopsannu ne ja korttis muutenkin niin ettei saa niitä käsiinsä.

Miksi ootella et ukko tulee kotiin ja menee tupakalle.. Miks ette häviä heti ennen kun se edes tulee takas ? oisko ketään kaveria, sukulaisia yms. mihin voisitte mennä ?

Alkuperäinen kirjoittaja ÅÅ;23138911:
Miksi ootella et ukko tulee kotiin ja menee tupakalle.. Miks ette häviä heti ennen kun se edes tulee takas ? oisko ketään kaveria, sukulaisia yms. mihin voisitte mennä ?

No en usko, että se edes tulee. Eikä se oo varsinaisesti ollu ikinä väkivaltainen, mutta jotenkin uhkaava oli eilen. Tai emmä tiedä, mutta tuli outo fiilis siitä. Mutta siis ajattelin nyt sen puhelinsoiton ainakin odotella.

tekisin ilmoituksen tosta jos on nostanut sun luottoas ilman sun lupaa..vaihda salasanat nettipankkiin jos on vaikka kopsannu ne ja korttis muutenkin niin ettei saa niitä käsiinsä.

Voit tehdä rikosilmoituksen jos on nostanut ilman lupaa tililtäsi rahat ja vielä luotonkin!Ja nyt äkkiä turvakotiin sieltä.saat nopeasti niin asunnonkin.Minä itse joskus tein noin ja asunto oli jo viikon päästä ja saimme myös tukea alkuunpääsemiseen.Esim.vuokratakuun ja ekan vuokran plus ruokarahaa.

Pankkiin jo soitin ja suljin korti sekä myös verkkopankkitunnukset. Pankistakin kehoittivat tekee rikosilmoituksen, mutta mä harkitsen vielä. Ei oo kovin isot rahat onneksi kyseessä. Ku sais vaan sen kämpän äkkiä niin vois paremmin alkaa hoitaa asioita...

Yhteistyössä