Kirjaimellisesti mitäs nyt?? aborttiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Joten kyse ei ole mistään hullusta joka vaan pahoinpitelee naisia vaan yksinkertaisesti suurperheen isästä joka paloi loppuun ja purki sen alituiseen nalkuttavaan äitiin."

Miksi yrität puolustella miestä? :O

Koska hän on hyvä mies eikä pätkääkään väkivaltaisuuteen taipuvainen, mutta 19vuotiaana perheen perustaminen, kun on vasta päässyt nuoruuden makuun voi olla liian rankkaa. Monta vuotta, kun on jaksanut niin onko se edes ihme, että jossain vaiheessa palaa loppuun eikä enää ymmärrä mitä tekee. Mieheni on lääkäri todennut masentuneeksi ei häiriintyneeksi.

[QUOTE="eee";24886121]jos vähänkään epäröit aborttia niin älä tee!!! se jää vaivaamaan sua koko loppuelämän ajaksi.[/QUOTE]

Kiitos sulle ja monille muillekkin tosi paljon. Olin aivan varma, että suurinosa kannattaa aborttia vedoten järkeen. Jos järjellä ajateltuna se olisi viisas ratkaisu, mutta aivan niinkun sinäkin sanoit. Se varmasti jäisi vaivaamaan minua, koska olen niin abortin vastainen ja pidän lapsia aarteina. Tämä kyllä vahvistaa uskoa perheeseeni ja odottamaani lapseen, kun ihmiset eivät tuomitse minua jos teen lapsen suurperheeseen yksin. Kuitenkin lisää mielipiteitä olisi kiva lukea. Tämä keskustelu täällä helpottaa kovasti :)

Hoida kuitenkin nuo elatusmaksu asiat ja huoltajuus-sopimus kuntoon. Voit varata ajan lastenvalvojalle itsekin.
Osaa lapsia sinun ei tarvi miehelle antaa. Jos huoltajuudesta ja tapaamisista ei päästä yhteisymmärrykseen asia ratkaistaan käräjäoikeudessa enkä usko että miehelläsi on väkivaltaisuuden vuoksi mahdollisuutta lähivanhemmuutta saada.

Ja hanki itsekunnioitusta nainen! Sinä yksin päätät raskaudesta, sinä yksin päätät kenelle kerrot raskaudesta. Älä anna miehen enää itseäsi alistaa, vaikka sinusta tuntuu että rakastat miestä ja ettei mies ole paha ja puolustelet miestä niin totuus on että jos mies arvostaisi ja rakastaisi sinua ei hän olisi sinua kohtaan väkivaltainen, hän ei yrittäisi alistaa sinua, hän ei asettelisi uhkauksia tai vaatimuksia, eikä sinun tarvitseisi hetkeäkään miettiä onko tuleva lapsi miehen järjestämä ylläri vai ei.
Väkivalatinen mies ei myöskään ole pojille mikään hyvä miehen malli, pojat oppii lyömään naistaan ja tytöt valitsee itselleen miehen joka lyö, joten otappa järki käteen.

Nyt isä käyttää jo toista keinoa. Itkee sitä kuinka kerran elämässäni voisin välittää hänen mielipiteestään ja hänen tulavaisuudestaan. Minä olen tässä suhteessa se kaiken pahan alkiu ja juuri. Kuulemma jos teen abortin ja annan hänen olla vapaa tästä tuskasta mitä yksi vahinkolapsi lisää aiheuttaa hän ehkä pystyy antamaan minulle anteeksi ja elämään normaalia elämää. Jos taas pidän lapsen hän ei enää koskaan kykene normaaliin elämään vaan tappaa itsensä tai ryhtyy narkomaaniksi. Miten mä voin olla näin vaikeessa tilanteessa :'(

Miehesi ei saa kiristää sinua tekemään aborttia! Siis tarkoitan, että älä anna hänen kiristää itseäsi tässä asiassa. Äläkä muissakaan.

Vaikea sanoa mikä on oikein, mutta uskoisin itse päätyväni pitämään syntymättömän lapsen. Väittäisin, että abortti on kuitenkin lähes aina naiselle vakavampi asia kuin miehelle ja siitä yli pääseminen vaatii aikaa ja tukea. Voimia sinulle teitpä mitä tahansa!

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti;24893158:
Nyt isä käyttää jo toista keinoa. Itkee sitä kuinka kerran elämässäni voisin välittää hänen mielipiteestään ja hänen tulavaisuudestaan. Minä olen tässä suhteessa se kaiken pahan alku ja juuri. Kuulemma jos
teen abortin ja annan hänen olla vapaa tästä tuskasta mitä yksi vahinkolapsi lisää aiheuttaa hän ehkä pystyy antamaan minulle anteeksi ja elämään normaalia elämää. Jos taas pidän lapsen hän ei enää koskaan kykene normaaliin elämään vaan tappaa itsensä tai ryhtyy narkomaaniksi. Miten mä voin olla näin vaikeessa tilanteessa :'(

Ööö? Tää on vitsi? Jos nyt joku noin sanoisi, niin ottaisiko joku todesta? Et ole vaikeassa tilanteessa, vaan asiahan on aivan selvä, mitä vauvaan ja eroon tulee. Avioliitossa alun saanut lapsi on jo 'tunnustettu'.

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti;24893158:
Nyt isä käyttää jo toista keinoa. Itkee sitä kuinka kerran elämässäni voisin välittää hänen mielipiteestään ja hänen tulavaisuudestaan. Minä olen tässä suhteessa se kaiken pahan alku ja juuri. Kuulemma jos
teen abortin ja annan hänen olla vapaa tästä tuskasta mitä yksi vahinkolapsi lisää aiheuttaa hän ehkä pystyy antamaan minulle anteeksi ja elämään normaalia elämää. Jos taas pidän lapsen hän ei enää koskaan kykene normaaliin elämään vaan tappaa itsensä tai ryhtyy narkomaaniksi. Miten mä voin olla näin vaikeessa tilanteessa :'(

Ööö? Tää on vitsi? Jos nyt joku noin sanoisi, niin ottaisiko joku todesta? Et ole vaikeassa tilanteessa, vaan asiahan on aivan selvä, mitä vauvaan ja eroon tulee. Avioliitossa alun saanut lapsi on jo 'tunnustettu'.

pointtihan tuossa ei ollut se, että isä oikeasti toteuttaisi uhkauksensa vaan se, että isä oikeesti uhkaili moisella. Tilanne on nyt kuitenkin selkeä ja lapsi pidetään :)

Yhteistyössä