Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Laitoin sinulle y-viestin :wave:
luin sen jo, kiitos kovasti, vastaan vielä tänään tuossa vähän myöhemmin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Laitoin sinulle y-viestin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja 10kiloa lisää:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja melli:saanko kysyä mitkä sinun mittasi ovat? itse myös haluan kovasti laihemmaksi ja kieltämättä keinot eivät ole aina ne terveellisimmät...
mulla on 15 kiloa ylipainoa, siis vieläkin, pituutta 175, mun pitäisi painaa noin 70 kiloa ollakseni normaalipainoinen
Jos sulla on pituutta noin paljon niin olisit normaali painoinen melkein 80kiloisena!
juu normaalipainon yläraja on 78...mutta mulla on todella pienet luut, eli ruumiinrakenne on hento, joten 70 kiloisenakaan en olisi vielä liian laihan näköinen, ja nyt nykyisessä painossa joka on siis enemmän kuin 80 olen selvästi ylipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Sullahan se varsinainen dieetti on ollut. :|
Toivottavasti tulet pian kuntoon, vatsahaava ei ole kiva juttu, muusta puhumattakaan. :hug:
Sulla on sen verran persoonaa, että siinä ei pari ylikiloa haittaa, jos näkisit itsesi hetken muiden silmin, unohtuisi painosta stressaus
Jos kuitenkin vielä tuntuu, että painoa pitäisi saada alas, kun tuosta tokenet, nakkaa vaaka mäkeen tai laita se lukkojen taakse muutamaksi kuukaudeksi ja ala sitten syödä säännöllisesti, mutta kevyesti, älä kitkuta. Kun puolen vuoden päästä etsit avaimen päästäksesi vaakaan käsiksi, paino on laskenut, etkä ole huomannut yhtään tasannevaihetta![]()
toi oli kuin suoraan mun lääkärin suusta...tunsin itseni kyllä ihan ääliöksi ollessani vastaanotolla...laihdutuksen alussa kävin joka viikko terveydenhoitajalla just siksi ettei mopo karkaisi käsistä, ja mä niin vakuutin että pärjään kyllä ilman kontrolleja...joo tosi hyvin![]()
Sullahan aineenvaihdunta hidastui melkoisesti tollasella kitkutusdieetillä. Mikset alkais karppaamaan? Saisit syödä kunnolla ja laihtuisit??
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja 10kiloa lisää:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja melli:saanko kysyä mitkä sinun mittasi ovat? itse myös haluan kovasti laihemmaksi ja kieltämättä keinot eivät ole aina ne terveellisimmät...
mulla on 15 kiloa ylipainoa, siis vieläkin, pituutta 175, mun pitäisi painaa noin 70 kiloa ollakseni normaalipainoinen
Jos sulla on pituutta noin paljon niin olisit normaali painoinen melkein 80kiloisena!
juu normaalipainon yläraja on 78...mutta mulla on todella pienet luut, eli ruumiinrakenne on hento, joten 70 kiloisenakaan en olisi vielä liian laihan näköinen, ja nyt nykyisessä painossa joka on siis enemmän kuin 80 olen selvästi ylipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oot tainnut jojoilla koko elämäsi? Ja ei ihmekään noilla laihdutusmetodeilla? Oletko käynyt ravitsemusterapeutilla? Itse sain konkreettista apua sieltä, loppui jojoilu ja paino tippui 35kg ja on pysynyt siinä jo vuosikaudet. Ennen jojoilin itsekin kitudieeteillä, paino tippui 10kg ja nousi 15kg jne...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:aika monella ihme kyllä tänäkin päivänä se kuvitelma et mitä vähemmän syö sitä enemmän laihtuu..
suosittelen ravitsemusterapeutilla käymistä joka laatii KUNNOLLISEN ruokavalion ja sitä noudattaa. ei näännytysmetodeilla saa kuin pahaa aikaseks. Lääkäri ei käskeny sun lopettaa laihduttamista vaan käski lopettaa sen tavan jolla laihdutat.