vierailija
Jätä viljat nyt pois ja tietysti sokerit. Ja hedelmät on pelkkää hiilaria/laccaano eipä nyt just ole sitä 12000 euroa saatavilla, lottovoittoa odotellessa
Jätä viljat nyt pois ja tietysti sokerit. Ja hedelmät on pelkkää hiilaria/laccaano eipä nyt just ole sitä 12000 euroa saatavilla, lottovoittoa odotellessa
Ei se nyt auta aptä kun polvi on joskus vaikeasti vioittunut niin ongelma korjaantuu vain polviproteesilla.Jätä viljat nyt pois ja tietysti sokerit. Ja hedelmät on pelkkää hiilaria/laccaa
näin juuri, ei tähän ruokavaliot juurikaan autaEi se nyt auta aptä kun polvi on joskus vaikeasti vioittunut niin ongelma korjaantuu vain polviproteesilla.
Huonolla tuurilla sekin olisi se vääränlainen lumpio. Kauheen monelta on pitänyt vaihtaano eipä nyt just ole sitä 12000 euroa saatavilla, lottovoittoa odotellessa
No jos siinä viljassa on ergotamiinia, vaikuttaa koko kroppaannäin juuri, ei tähän ruokavaliot juurikaan auta
Vanhoja lonkkaniveliä kyllä mutta en ole kuullut yhtäkään tapausta, jossa polviniveltä olisi jouduttu vaihtamaan. Syy lonkkanivelten vaihtoon oli se, että niistä irtosi elimistöön aineita, jotka pitivät lonkassa tulehdusta yllä. Nykyään keinonivelet ovat laadukkaita.Huonolla tuurilla sekin olisi se vääränlainen lumpio. Kauheen monelta on pitänyt vaihtaa
Eihän ne ikuisuuksia kuitenkaan kestäVanhoja lonkkaniveliä kyllä mutta en ole kuullut yhtäkään tapausta, jossa polviniveltä olisi jouduttu vaihtamaan. Syy lonkkanivelten vaihtoon oli se, että niistä irtosi elimistöön aineita, jotka pitivät lonkassa tulehdusta yllä. Nykyään keinonivelet ovat laadukkaita.
tiedän kaksi tapausta. toinen jouduttiin vaihtamaan tapaturman vuoksi ja toinen kun elimistö alkoi hylkimään tekoniveltä muutaman kuukauden sisällä leikkauksesta. lonkkanivel kuulostaa vaikealta leikkaukselta, mutta itse asiassa siitä toipuu paljon helpommin kuin tuosta polvinivel leikkauksestaVanhoja lonkkaniveliä kyllä mutta en ole kuullut yhtäkään tapausta, jossa polviniveltä olisi jouduttu vaihtamaan. Syy lonkkanivelten vaihtoon oli se, että niistä irtosi elimistöön aineita, jotka pitivät lonkassa tulehdusta yllä. Nykyään keinonivelet ovat laadukkaita.
Kukonhelttauutetta?lääkäri määräsi glucosamin nimistä lääkettä, se kyllä auttaa hyvin.
Maallikkonakin tiedän etten menisi ikinä lehmän taakse potkuetäisyydellekaikki lähti liikkeelle siitä kun lehmä potkaisi polveen ja lujaa
ei tarvii seistä lehmän takana. ja ne pahimmat potkut tuleekon juuri sinne kupeelle, jos lehmä haluaa että häntä ei esim. lypsetä tai jossain hoitotilanteessaMaallikkonakin tiedän etten menisi ikinä lehmän taakse potkuetäisyydelle
mikset sinä ammattilaisena?
Omalla lapsella oli hengenlähtö lähellä kun vaimo vei pikkuisen ystävänsä navettaan. Ja tämä ammattilainen EI VAROITTANUT mitään vaarasta!
potku osui rintakehään ja hän lensi taaksepäin muttei onneksi vammoja
lähempänä olisi kyllä tullut
mä en syö juuri koskaan leipää, ehka kerran pari kuukaudessa. samoten puurot joskus vainNo jos siinä viljassa on ergotamiinia, vaikuttaa koko kroppaan
Ahaa, en tiennytei tarvii seistä lehmän takana. ja ne pahimmat potkut tuleekon juuri sinne kupeelle, jos lehmä haluaa että häntä ei esim. lypsetä tai jossain hoitotilanteessa
Varsinainen Pelle Peloton ruudin keksijä asialla.Ahaa, en tiennyt
Mutta itse kehittäisin siihen jonkin ratkaisun metalliputkesta ettei se ole mahdollista potkia sivulle
Kaikille katsos ei ole suotu älyä ratkaisemaan hengenvaarallisia ongelmia. Otan osaa.Varsinainen Pelle Peloton ruudin keksijä asialla.
äksyillä lehmillä käytetään potkurautaa. mutta ei sitä laiteta kilteille lehmille. mutta se kilttikin lehmä voi potkaista jostain syystä. lypsäminen lienee turvallisempaa lypsyasemilla.Ahaa, en tiennyt
Mutta itse kehittäisin siihen jonkin ratkaisun metalliputkesta ettei se ole mahdollista potkia sivulle
No hyvä että ratkaisu on jo olemassaäksyillä lehmillä käytetään potkurautaa. mutta ei sitä laiteta kilteille lehmille. mutta se kilttikin lehmä voi potkaista jostain syystä. lypsäminen lienee turvallisempaa lypsyasemilla.
Onhan tuossa vissi logiikkaKysyin kerran ammattilaiselta että miksi niin monet minua hyvinkin paljon nuoremmat ihmiset joutuvat polvileikkaukseen vaikka eivät ole olleet edes urheilijoita, niin hän sanoi että kun ei liikuta niin kaikki nivelsiteet löystyvät ja nivelet alkavat sen takia hölskymään ja siten kulumaan.
pitikö olla kauan liikkumattomana?no nivelkierukka pamahti rikki ja se leikattiin. ja silloin jo sanottiin, että seuraavaksi sitten pitääkin laittaa uusi polvinivel
Se ammattilainen ei tainnut olla kovin pätevä ammatissaan. Itse asiassa liikkumattomuus voi kyllä vaikuttaa nivelsiteisiin, mutta päinvastoin liikkuvuutta vähentäen. Sehän olisikin kumma, jos sohvalla makaaminen parantaisi liikkuvuutta.Kysyin kerran ammattilaiselta että miksi niin monet minua hyvinkin paljon nuoremmat ihmiset joutuvat polvileikkaukseen vaikka eivät ole olleet edes urheilijoita, niin hän sanoi että kun ei liikuta niin kaikki nivelsiteet löystyvät ja nivelet alkavat sen takia hölskymään ja siten kulumaan.
nivelkierukan poiston jälkeen ei tarvii olla liikkumatta muutama eka päivä keppien kanssa. mutta työni raskauden takia olin navetasta pois pari viikkoapitikö olla kauan liikkumattomana?
Milloin viimeksiOnko sulla joskus toinen jalka toisen polven päällä?
Vain pari viikkoa??? Siellä muuten joutuu kävelemään "leveää latua" muutenkin, ettei kaadu. Kun kutuille piti viedä 4×2 sangollista puhdasta vettä, se vesi läikkyi saappaisiin, jos ei osannut kävellä oikealla tavallanivelkierukan poiston jälkeen ei tarvii olla liikkumatta muutama eka päivä keppien kanssa. mutta työni raskauden takia olin navetasta pois pari viikkoa
On se vaarallista työtä kylläkaikki lähti liikkeelle siitä kun lehmä potkaisi polveen ja lujaa