ja jonotus aika on 10-13 kuukautta. että silleen. hirveet on jonot täällä julkisella puolella
Onko sulla joskus toinen jalka toisen polven päällä?ja jonotus aika on 10-13 kuukautta. että silleen. hirveet on jonot täällä julkisella puolella
ei onnistu enää tuo. joskus on toki ollutOnko sulla joskus toinen jalka toisen polven päällä?
Se on aika yleinen just niillä joiden polvi on operoitu.ei onnistu enää tuo. joskus on toki ollut
Laita kaalinlehti siihen polveen josko helpottaisei onnistu enää tuo. joskus on toki ollut
Ei se kulumaa poista, mutta ei siitä vahinkoakaan voi ollaLaita kaalinlehti siihen polveen josko helpottais
entäs jos ne nivelsiteet ovat löytyneet joskus ensin?Nivelrikkoa aiheuttavat pääasiassa geenit eli perimä, traumat (kuten murtumat tai ristisidevammat), yksipuolinen ja pitkäkestoinen rasitus sekä nivelruston ”passiivinen” kuluminen ikääntymisen myötä. Kun kuluminen on tapahtunut ei sitä korjaa mikään muu kun leikkaus.
Se kyllä poistaa ainakin tulehduksetKokeile ketoruokavaliota.
noinentäs jos ne nivelsiteet ovat löystyneet joskus ensin?
Jospa se oli alkutekijä asentovirheeseen?ei onnistu enää tuo. joskus on toki ollut
WautsiKysyin kerran ammattilaiselta että miksi niin monet minua hyvinkin paljon nuoremmat ihmiset joutuvat polvileikkaukseen vaikka eivät ole olleet edes urheilijoita, niin hän sanoi että kun ei liikuta niin kaikki nivelsiteet löystyvät ja nivelet alkavat sen takia hölskymään ja siten kulumaan.
Miten niin wautsi?Wautsi
kaikki lähti liikkeelle siitä kun lehmä potkaisi polveen ja lujaaJospa se oli alkutekijä asentovirheeseen?
Sori, oishan mun pitänyt tuo muistaa. Murtuiko silloin joku?kaikki lähti liikkeelle siitä kun lehmä potkaisi polveen ja lujaa
no nivelkierukka pamahti rikki ja se leikattiin. ja silloin jo sanottiin, että seuraavaksi sitten pitääkin laittaa uusi polvinivelSori, oishan mun pitänyt tuo muistaa. Murtuiko silloin joku?
lääkäri määräsi glucosamin nimistä lääkettä, se kyllä auttaa hyvin.Ei se auta kuin odottaa. Onhan se ikävää, mutta parempi kuin ei mitään. Ja välillähän nivelrikossa saattaa olla parempikin vaihe. Toivotaan, että sellainen osuu tähän väliin.
kiitosOdottaminen on ahterista. Tsemppiä!
no eipä nyt just ole sitä 12000 euroa saatavilla, lottovoittoa odotellessaPolvet voi leikkauttaa myös omalla rahalla.