Nyt sit katkee pinna, ihan just nyt!!!!

#&%?$!* #&%?$!*!!! \|O Kiehuu, oon reilut 2h koittanut saada lapsia nukahtamaan, heitä on itkettänyt vähän väliä. Joka kerta kun itku raikaa, naapurin emäntä paukuttaa seinää LUJAA, niin että seinät tutisee. No, voitte arvata että se ei lasten itkua kyllä saa loppumaan, he ovat aikalailla peloissaan :(

Äsken karjuin täällä sitten korkealta ja kovaa että "s.tanan ämmä, kerran ku vielä paukutat niin tulen takomaan päätäsi siihen seinään". Johan tuli hiljaista.

Oon joskus ennenkin sille rääkynyt kun ei se hyvänen aika hiljene muuten!!

Selitin lapsille sitten että nyt meni äidillä se pinna katki naapurin tädin kanssa :ashamed: :ashamed:

En oikeasti jaksa tota akkaa, en jaksa, en jaksa, en JAKSA!! Varsinkaan nyt kun ollaan oltu viikko kamalassa taudissa ja pojat on muutenkin tosi itkuisia, niin sitten toi takoo seinää (tai juoksee sitä päin) kun täällä koitan nukutella pieniä \|O \|O \|O \|O

Koska kukaan ei tee tolle naiselle mitään, niin mä karjun sille sitten vaikka joka halvatun päivä, jos sen saa hiljenemään edes hetkeksi. Ei tota jytinää jaksa vanha erkkikään \|O \|O \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:52 Mitcha kirjoitti:
Mä en olis jaksanut noinkaan kauaa tuollasta naapurin akkaa! :ashamed: Pakkohan tuollanen häiriköinti on saada loppumaan, vähemmästäkin lapset on peloissaan! :/
On koitettu jo ihan kaikki, paitsi poliisit.
Kaikki mahdollinen.
En käsitä miten sen saa lopettamaan.

\|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:53 Pinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:52 äiti kirjoitti:
Miksi ihmeessä kaksi tuntia lapsia nukuttaa?
vaikka sen takia,etteivät meinaa ruveta nukkumaan? *villi arvaus* :whistle:

jaksuja mended :hug: :hug:
Kiitos. En mäkään kykenisi nukkumaan tossa paukutuksessa. Ja kun normaalisti nukahtavat viim. klo20, niin sitten he menivät jo ihan yli uniensa, ja totta mooses heitä itkettää ja hirvittää toi jytinä :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:55 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:52 Mitcha kirjoitti:
Mä en olis jaksanut noinkaan kauaa tuollasta naapurin akkaa! :ashamed: Pakkohan tuollanen häiriköinti on saada loppumaan, vähemmästäkin lapset on peloissaan! :/
On koitettu jo ihan kaikki, paitsi poliisit.
Kaikki mahdollinen.
En käsitä miten sen saa lopettamaan.

\|O
Eikö se isännöitsijä(?) joka paukutuksen kuuli, tehnyt asialle mitään?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:57 Mitcha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:55 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:52 Mitcha kirjoitti:
Mä en olis jaksanut noinkaan kauaa tuollasta naapurin akkaa! :ashamed: Pakkohan tuollanen häiriköinti on saada loppumaan, vähemmästäkin lapset on peloissaan! :/
On koitettu jo ihan kaikki, paitsi poliisit.
Kaikki mahdollinen.
En käsitä miten sen saa lopettamaan.

\|O
Eikö se isännöitsijä(?) joka paukutuksen kuuli, tehnyt asialle mitään?
En tiedä, jos tekikin niin mitään vaikutusta sillä ei ollut. Tai no juu, parisen viikkoa oli vähän hiljaisempaa, mutta sitten sama meno jo jatkuikin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:53 little one kirjoitti:
Aika kivaa kielenkäyttöä ja muutenkin asiallista käytöstä sinulta lasten kuullen.... :whistle:
No oli kyllä. Ja kun ei kuulu tapoihin rähistä noin, niin olivat vähän ihmeissään :ashamed: Selitin asian heille kyllä sitten, ja tätikin hiljeni kun rääkäisin.

Ei oikeasti... Mun pinna ei enää veny ton tädin kanssa \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:53 John Makuupussi kirjoitti:
Johan on täti :\| Ei voi kyllä sanoa, kuin että koita sanoa sille ens kerran kun näette. Jos auttaa... meidän taloyhtiössä 2 naapuria jättää toisilleen lappuja yleiselle taloyhtiön ilmoitustaululle :/ :hug:
Sehän tässä onkin, kun ei sitä oikein näe :( Eikä avaa ovea, on monesti koitettu, isännöitsijäkin.

On oikeasti keinot loppu :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:02 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:01 vieras kirjoitti:
Muitan joitain aiempiakin juttuja tuosta naapurista. On varmaan kysytty aiemminkin, mutta miksi ette muuta pois?
Koska tämä on kaupungin mukavin rivitalo, loistavalla paikalla jne.jne. Ei muita huonoja puolia kuin tuo naapuri :/
Auttasko lastenhuoneen siirto toiseen huoneeseen,tai sit oikeesti käyt karjuu sille haaskalle tai jos ei auta ni tirvase turpaan!! :hug:
 
äiti minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:00 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:53 little one kirjoitti:
Aika kivaa kielenkäyttöä ja muutenkin asiallista käytöstä sinulta lasten kuullen.... :whistle:
No oli kyllä. Ja kun ei kuulu tapoihin rähistä noin, niin olivat vähän ihmeissään :ashamed: Selitin asian heille kyllä sitten, ja tätikin hiljeni kun rääkäisin.

Ei oikeasti... Mun pinna ei enää veny ton tädin kanssa \|O
:hug: Onhan se äitikin ihminen, ja saa tunteensa näyttää! Ei ne lapset nyt kerrasta traumoja sentäs saa! Kun aattelee missä kurjuudessa (narkkien/juoppojen ym.) monet lapset elävät ja kuulevat ties mitä.. :eek:
Ja ei kyl kestäis munkaan pinna! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:02 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:01 vieras kirjoitti:
Muitan joitain aiempiakin juttuja tuosta naapurista. On varmaan kysytty aiemminkin, mutta miksi ette muuta pois?
Koska tämä on kaupungin mukavin rivitalo, loistavalla paikalla jne.jne. Ei muita huonoja puolia kuin tuo naapuri :/
Harmi juttu. :/ Mutta jos naapuri tosissaan hankaloittaa elämää noin paljon mitä olet kertonut, niin minä varmaan alkaisin katsella asuntoja muualta.

Miten muuten on, oletteko ilmoittaneet poliisille tuosta häirinnästä? Eikö sillä olisi jotain merkitystä jos joka kerta ilmoittaisi sinne? Soittelevathan ihmiset jo satunnaisista naapurissa pidetyistä bileistä jo kokevat niiden häiritsevän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:02 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:01 vieras kirjoitti:
Muitan joitain aiempiakin juttuja tuosta naapurista. On varmaan kysytty aiemminkin, mutta miksi ette muuta pois?
Koska tämä on kaupungin mukavin rivitalo, loistavalla paikalla jne.jne. Ei muita huonoja puolia kuin tuo naapuri :/
Auttasko lastenhuoneen siirto toiseen huoneeseen,tai sit oikeesti käyt karjuu sille haaskalle tai jos ei auta ni tirvase turpaan!! :hug:
He on itseasiassa joku kuukausi sitten vasta muuttaneet tohon isompaan, kun loppu pienemmästä huoneesta tila kesken. Mutta samalla tavalla se jytinä herätti aiemminkin, se hakkaa niin saakutin lujaa :( :headwall:

Oikeesti mä karjun sille varmaan jatkossakin, jos se on ainut keino saada se hiljenemään. Ei mahda mitään. Jos ei lapuista tms. tajua, eikä sitä saada häädettyä, niin mä sitten karjun.

Toi eukko on karkottanu tästä jo kahdet naapurinsa pois, ja sitä se näemmä nytkin koittaa... Ei taida raukka ymmärtää että aina tähän uudet muuttaa kumminkin :headwall: Ja me ollaan vielä aika rauhalliset naapurit, meillä ei ole mitään juhlia koskaan, me emme karju toisillemme. Ihan lasten itkuraivarit varmaan kuuluvat tolle, mutta se hakkaa seinää jopa siitä kun meillä on jollain yskä \|O
 

Yhteistyössä