Nyt sen sitten tein, rekkauduin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saanko kysyä;25628007:
Oletkohan sama muija joka paikallisessa perhekerhossa aina kailottaa kovaan ääneen lasten nimiä?

Varmaan. Kailotan kaiken muunki kovaan ääneen. Mulla on huono kuulo. Taidan tietää, kuka kysyy. :)

Olet vielä vihainen, kun äänestin Haavistoa? :saint:

funny-gifs-fighting-a-giraffe.gif

NIH

• Tykkää
Reactions: Halin
Tervetuloa, musta vrs!

Välillä musta tuntuu että sä olet joissakin asioissa mun paha kaksoseni. Möläytät kaiken mitä mä haluaisin sanoa mutta en voi koska "jokainen äiti tietää mikä on omalla kohdalla parasta, eikä toisia voi tuomita liirum laarum jne...".

• Tykkää
Reactions: vrs
[QUOTE="vieras";25628072]Sinä olet kova nainen jakamaan tuomioita naisille, jotka eivät imetä, ja/tai lapsi ei nuku perhepedissä. Minä olen sitä mieltä, että pahasti mt-ongelmainen ei ole hyvä äiti.[/QUOTE]

Samaa mieltä. :)

[QUOTE="vieras";25628072]Sinä olet kova nainen jakamaan tuomioita naisille, jotka eivät imetä, ja/tai lapsi ei nuku perhepedissä. Minä olen sitä mieltä, että pahasti mt-ongelmainen ei ole hyvä äiti.[/QUOTE]

Joku tuomitsee kovalla kädellä ne, jotka eivät imetä, joku toinen tuomitsee kovalla kädellä mielenterveysongelmaiset. Joku nynny ei uskalla tuomita ketään, paitsi ehkä hiljaa mielessään keskiyöllä pimeässä.

Miksei voisi olla?

[QUOTE="vieras";25628129]Eli myönnät siis olevasi huono äiti?[/QUOTE]

Ei, sanoin ettei mielenterveyspotilas oo hyvä äiti. Mulla on nykyään kaikki verrattaen OK. Ei silleen, että mikään malliesimerkki olisin, mutten sitä oo koskaan väittänykään. :xmas:

Joku tuomitsee kovalla kädellä ne, jotka eivät imetä, joku toinen tuomitsee kovalla kädellä mielenterveysongelmaiset. Joku nynny ei uskalla tuomita ketään, paitsi ehkä hiljaa mielessään keskiyöllä pimeässä.

Oho, olipas yllättävän lapsellinen kommentti sinulta.
Joku mielikuva nikistäsi jäänyt että olisit melko asiallinen ja fiksu keskustelija.
Tuli sekin nyt sitten korjattua. :)

Tai sitten mulla mennyt nikit sekaisin..

[QUOTE="vieras";25628180]Oho, olipas yllättävän lapsellinen kommentti sinulta.
Joku mielikuva nikistäsi jäänyt että olisit melko asiallinen ja fiksu keskustelija.
Tuli sekin nyt sitten korjattua. :)

Tai sitten mulla mennyt nikit sekaisin..[/QUOTE]

Todennäköisesti nikit ovat menneet sekaisin :) Haluatko tarkemmin purkaa, mikä kommentissani oli lapsellista?

Todennäköisesti nikit ovat menneet sekaisin :) Haluatko tarkemmin purkaa, mikä kommentissani oli lapsellista?

Onko sinusta oikeasti ihan fiksua haukkua ja tuomita ihmisiä? Ja on nynny, jos niin ei tee? Opetatko lapsillesi, että kiusaaminen ja haukkuminen on oikein? Onhan siinä perää, että kaikki tekee virheitä, ihan jokainen äiti ja siksi ei kannata tuomita jos ei itse halua tulla tuomituksi. Harvalla on varaa tuomita. Tapoja voi tuomita ja kertoa parempia keinoja mutta on eri asia lytätä koko ihminen esim. huonoksi äidiksi. Ei se ainakaan rakentavaa ole. Suurin osa yrittää kuitenkin parhaansa.

Yhteistyössä