Nyt laski tämän pillun pisteet naapurin isännän silimissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
:whistle:

Sillon ku muutettiin tänne ni naapurin isäntä tuli suurinpiirtein väkisin sisälle naisiin. Ihasteli kaikkia että kuinka nättiä täällä on ja kuinka nätti mä oon ja kuinka nättejä lapsia mulla on. Vastas puhelimeenki meillä ollessa että on tullu naisiin :x jouduin hermostumaan että lähti.

Oli toisille naapureillekki kehunu tuon vierailun jälkeen että nyt on muuttanu naapuriin sellanen pillu että :p ja melkeen irtos hällekki... Mä en vaan sellasta kipinää huomannu missään välissä :xmas:

Juo ku sieni ja päissään aina pyytelee kessulle.
Sääliks käy sen lasta, semmosta menoo välillä.
No tää poika rikko meijän ikkunan portaikosta ja mä oon nyt juhannuksesta asti oottanu että millon tää ikkuna tulee jonka setä naapurin herra sano ostavansa.
Sanoin sillon että ei mitään kiirettä, kunhan ennen lumentuloo saan sen ikkunan. :xmas:

Nyt avauduin tuossa pihalla lumitöitä tehdessä herralle muutamalla kauniisti valitulla sanalla.
Mä en varmaan enään oo niin :p pillu :saint:

meillä täällä asusteli samantyyppinen mies joskus.. piti mua silmätikkunaan ja heitti härskejä juttuja, hän oli 100% varma että luojan lahja suomen naisille, käveli pihalla pelkässä aamutakissa, siis ei alusvaatteita eikä mitään, makoili alasti lasten hiekkalaatikoilla yms.. tollaset hullut pitäis pistää johonki omaan laitokseen.. mut eipä kukaan tunnu välittävän :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mä olen oppinut jo lapsena olemaan päästämättä ketään suurinpiirtein väkisin sisään.

siis se meni niin että ovikello soi ja lapset juoksi avaamaan oven. Ja naapurihan se siellä. Ensin pyysi kylään meitä heille ja ku ei lähetty, otti kengat pois jalasta, käveli olohuoneeseen ja alko kehumaan kuinka nättiä meillä on. Mä olin kirjaimellisesti näin :o
Ei siinä mitään, kiva että tutustutaan naapureitten kans, mutta meille ei tarvi tulla pillunkiilto silmissä, koska sitä ei todennäkösesti lohkee kröhöm... kaikille.
On meillä muutki naapurit käyny, mutta tuo oli röyhkee tapa millä tuli. Ja hermostumaan jouduin että lähti.
Ja meillä on ovi aina kesällä sepposen selällään, että siitä pääsee kulkemaan kuka vaan, mutta tarkotin tuolla suurinpiirtein väkisin jutulla ( en parempaa sanavalintaa keksiny ) tuota röyhkeyttä ja sitä että ei lähteny ku kehotin lähtemään.

Uusimmat

Yhteistyössä