Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana...:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:JSSAP!!!![]()
Sori vaan, mutta ei hajuakaan mitä tuo tarkoittaa...
jätä se sika, ansaitset parempaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana...:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:JSSAP!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana...:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana...:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Miksi mies ei voi olla pelkästään kaveri naisten kanssa?
Jos miehelles ois aamusta soitellut vieras mies, niin olisitko alkanut samanlaisen salapoliisityön?
Sepä siinä onkin, kun se on vieras, eikä mulla ollut hajuakaan kuka se oli. Mun mielestä kavreista voi kertoa, on se sitten kumpaa sukupuolta tahansa.
Mutta jos miehesi on tutustunut tähän henkilöön vasta edellisenä päivänä, eli siel festareilla?
Se toinen numerohan oli miehesi parturin ja senhän jo tiesitkin.
Joo, mutta mitä sen parturin känny numerolla tekee, kuitenkin sille varataan aika ihan lankapuhelimesta.
Mutta eiköhän tää asia selviä vielä tänään, mitä sitten ikinä onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana...:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kyllä minä nyt ensin vähän tiedustelisin asioitten laitaa, ennen kuin olisin pakkaamassa kenenkään tavaroita![]()
Mä haluaisin ihan rehellisen vastauksen mieheltä, että missä mennään. Enhän mä sitä estää voi, jos sillä toinen on, mutta kuitenkin tässä on yhteistä taivalta sen verran takana, että olis asiallista selvittää tää.
Mutta kyllähän mä sen vastauksen tiedän, että "ei se mitään ole".
Ymmärrän kyllä, että haluat ja se sinun pitäisi kyllä saadakin. Tietysti. Mutta mitä nyt olen käsittänyt, niin pettäjät harvoin pistävät sitä salarakkaan numeroa sinne puhelimeen ihan suoraan tämän nimellä, se piilotetaan jonnekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana...:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:JSSAP!!!![]()
jätä se sika, ansaitset parempaa...