Nyt sen sitten tein, rekkauduin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D

On mulla ainaki yks ihan vakio, viimeks tänään pörräili ympärillä. Sellanen yhden lapsen äiti, jota ärsyttää kaikki mitä sanon imetykseen liittyen, vaikka sillä itellä on sekä kokemusta että tietoa aiheesta just sen verran, mitä neuvola anto valmiiks pureskeltuna käteen. :D

Mä tulin vasta palstalle, ja olen sun kanssas useasti väitellyt, joten meitä on aika paljon muitakin, jotka sun kanssas on eri mieltä

[QUOTE="vieras";25627842]No se taisi jo paljastua. :)

Vaikka en kyllä edelleenkään tajua mitä nämä harmaat inisee ap:lle. Kai täällä saa jokainen olla mitä mieltä tahansa imetyksestä ja kaikesta muustakin, oli sitten Ninatt:n tai peruspalstamamman kanssa samoilla linjoilla.[/QUOTE]

Saa olla eri mieltä ja pitääkin, aloittaja vaan on niitä ihmisiä, jotka alkaa vittuilla eri mieltä oleville, siis siinä vaiheessa kun aloittajalta loppuu vastalauseet. :)

[QUOTE="vieras";25627854]Mä tulin vasta palstalle, ja olen sun kanssas useasti väitellyt, joten meitä on aika paljon muitakin, jotka sun kanssas on eri mieltä[/QUOTE]

Oi ajatella, sepä suorastaan yllättävää! Siis varsinkin, kun tiedostan olevani valtavirrasta poikkeavaa mieltä melkein kaikesta lapsiin liittyvästä. :headwall: :D

[QUOTE="vieras";25627887]Musta aika hölmöä, että kerrot kaikki mielenterveysongelmasi palstalla ja moni tietää sun nimen irl[/QUOTE]

Hmm, mikähän siinä on hölmöä? Sinäänsä, kun kerron ne yhtä avoimesti IRL:kin, esim perhekerhossa. :popcorn:

[QUOTE="vieras";25627887]Musta aika hölmöä, että kerrot kaikki mielenterveysongelmasi palstalla ja moni tietää sun nimen irl[/QUOTE]

No entäs mä sitten? :D Kaikki täällä tietää, miltä näytän, monet nimenkin ja asuinpaikan ja mäkin olen kertonut täällä pakko-oireistani. ;) Voin kertoa jopa livenä kelle tahansa, hui.

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen;25627920:
Hihii, minäkin näin sen väittelyn. Sehän pesi vrs:n 12-0 kommenteillaan!! Halaisin häntä, jos tuntisin :D

Paitsi, ettei kyllä heittänyt yhtään faktatietoa. :D Mäkin huomasin virheelliset käsitykset vaikken paljon imetyksestä tiedäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen;25627867:
Saa olla eri mieltä ja pitääkin, aloittaja vaan on niitä ihmisiä, jotka alkaa vittuilla eri mieltä oleville, siis siinä vaiheessa kun aloittajalta loppuu vastalauseet. :)

Mikä siinä niin kauheasti häiritsee? Kyllä sen nyt näkee, ettei vrs edes yritä pysyä koko ajan asiallisena. Ei sitä tarvitse ottaa henkilökohtaisena loukkauksena. Miksi väittelet hänen kanssaan, jos ei hermot kestä? Mä otan lähinnä viihteen kannalta kaikki vänkäysketjut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen;25627920:
Hihii, minäkin näin sen väittelyn. Sehän pesi vrs:n 12-0 kommenteillaan!! Halaisin häntä, jos tuntisin :D

Väittelyn? Meillä on aika eri käsitykset väittelystä vissiin? :D Yks kiukkuilee minkä kerkee ketjussa, jonka koko järjellisyys tiivisty aika mahtavasti viestiin, jossa joku luuli ihmisten ja dinosaurusten eläneen tällä planeetalla samaan aikaan. :D Sellanenko pitäis ottaa tosissan? :D Tai väitellä imetyksestä ihmisen kanssa, joka kuvittelee imetyksen haittaavan purentaa? :D

vrs ei usko edes lastenlääkärin kirjoittamaa faktaa, minkä joskus linkitin(unihäiriöistä lapsella) Koska vrs tietää kaiken parhaiten. Not.

Linkatkaa joku se ketju, missä tämä yliopistoihminen vänkää vrs:n kanssa, kiitos, haluan lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen;25627938:
No mielestäni kyllä taas heitti huomattavasti paremmat kommentit kuin vrs, joka sortui vaan vittuiluun. Musta kirjoitti tosi hyvin!

Ai sorruin vittuiluun? :D Ihan avoimesti taisin het-alkuunsa siinäKIN ketjuss sanoa, että oon vittumainen ja vittuileva ihminen eikä kiinnosta keskustella aiheesta kunnolla. :D Oiskohan sussaki sellasta söpöä perskärpäsen vikaa? :D

[QUOTE="vieras";25627970]vrs ei usko edes lastenlääkärin kirjoittamaa faktaa, minkä joskus linkitin(unihäiriöistä lapsella) Koska vrs tietää kaiken parhaiten. Not.

Linkatkaa joku se ketju, missä tämä yliopistoihminen vänkää vrs:n kanssa, kiitos, haluan lukea.[/QUOTE]

Lastenlääkäri tietää kiistattomasti aina kaiken?

Yhteistyössä