Nyt sen sitten tein, rekkauduin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vrs

Aktiivinen jäsen
08.02.2012
1 912
3
36
Näyttäs nuo perskärpäset pysyvän perässä harmaillenkin, joten samahan tää. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin ja silleen. Ajattelin vaan ilmottaa, ku kaikkia varmaan kiinnostaa ihan kympillä. :D :xmas:

[QUOTE="vieras";25627531]Oletko vielä hullu? Esim. mennyt makaamaan tielle?[/QUOTE]

Todennäkösesti olen. Ei kai se mihinkään katoa? Yritän kuitenki kulkea foliohatussa ja pitää ne päässä kuuluvat äänet omana tietonani. :xmas:

Et oo lääkkeistä kuullu? Aamulla ku nassuttaa sellasen sateenkaarenkirjon nappeja naamaan, menee vähintään puol päivää ihan nätisti. :)

[QUOTE="vieras";25627591]Kuka sää oot? Oot joku vanha, mutta oliko sulla ennen eri nikki? En muista vrs-nikkiä, vaikka täällä pyörinyt jo useita vuosia.[/QUOTE]

Harmaillen oon palstaillu samalla nikillä pitkään. Joko oon verrattaen tunnettu harmaaks tai sit mulla on ihan tajuttoman sitkee perskärpänen. :D Ainaki tasasesti joku jaksaa tehä musta alotuksia tai levitellä puolitosia juoruja ihan satunnaisissa ketjuissa. :D

Harmaillen oon palstaillu samalla nikillä pitkään. Joko oon verrattaen tunnettu harmaaks tai sit mulla on ihan tajuttoman sitkee perskärpänen. :D Ainaki tasasesti joku jaksaa tehä musta alotuksia tai levitellä puolitosia juoruja ihan satunnaisissa ketjuissa. :D

Okei, hassua etten muista nähneeni sua kun vasta tässä kuukauden sisällä ekan kerran. Ja silloin huomasin että monet vakkarit "tuntee" sut.

Mutta onpas typerää, että olet jonkun kärpäsen saanut. Toivottavasti pääset eroon siitä.

[QUOTE="vieras";25627634]Okei, hassua etten muista nähneeni sua kun vasta tässä kuukauden sisällä ekan kerran. Ja silloin huomasin että monet vakkarit "tuntee" sut.

Mutta onpas typerää, että olet jonkun kärpäsen saanut. Toivottavasti pääset eroon siitä.[/QUOTE]

Ei se kärpänen silleen haittaa; se on aika viihdyttävä tyyppi kaikessa säälittävyydessään. :D

Ehhehehhheeee, tämäkin päivä nähty :D

Huom. Mua et TODELLAKAAN houkuttele takas millään nikillä. Nytkin olin jo sulkemassa palstaa mutta bongasin sun nikin tämän ketjun otsikon vierestä ja oli pakko kattoa, että hulluksko olet tullut. Ilmeisesti.

P.S. Mä suosin vaihtelevia nikkejä. Osa mun harmahduksistahan on jo paljastunu, mutta ite en jää koukkuun yhtä pahasti ku vaihtelen nikkejä :laugh:

• Tykkää
Reactions: vrs
Alkuperäinen kirjoittaja noseyksjokamukaeikäytäällä;25627691:

Huom. Mua et TODELLAKAAN houkuttele takas millään nikillä. Nytkin olin jo sulkemassa palstaa mutta bongasin sun nikin tämän ketjun otsikon vierestä ja oli pakko kattoa, että hulluksko olet tullut. Ilmeisesti.

P.S. Mä suosin vaihtelevia nikkejä. Osa mun harmahduksistahan on jo paljastunu, mutta ite en jää koukkuun yhtä pahasti ku vaihtelen nikkejä :laugh:

Never say never. :D

Alkuperäinen kirjoittaja noseyksjokamukaeikäytäällä;25627691:

Häh? Kukas SÄÄ sitten olet?

Kannattaisiko ottaa enemmän lääkkeitä, jos olet niin vainoharhainen, että kuvittelet, että sinulla on joku yksi perskärpänen perässäsi. Aika moni on vastaan ajatusmaailmaasi tai ainakin tapa, millä tuot sen julki. MINÄ tiedän, TÄMÄ on oikein jne. Olet ninaTT:n säälittävä klooni.

[QUOTE="vieras";25627783]Kannattaisiko ottaa enemmän lääkkeitä, jos olet niin vainoharhainen, että kuvittelet, että sinulla on joku yksi perskärpänen perässäsi. Aika moni on vastaan ajatusmaailmaasi tai ainakin tapa, millä tuot sen julki. MINÄ tiedän, TÄMÄ on oikein jne. Olet ninaTT:n säälittävä klooni.[/QUOTE]

Aika rumasti kirjoitat ap:sta. Mietipä itse mikä on ajatusmaailmasi ja tapa millä tuot sen julki.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Juuri mietin samaa, että vain yksi eri mieltä oleva?? :D :D :D Sun vittuilua näkee joka ketjussa, jossa keskustellaan (tai keskusteltiin siihen asti kun sinne änkeät) lapsen nukkumisesta, imetyksestä tai mistä tahansa oikeastaan joka liittyy mihin tahansa ainakin mua kiinnostavaan aihealueeseen.

[QUOTE="vieras";25627783]Kannattaisiko ottaa enemmän lääkkeitä, jos olet niin vainoharhainen, että kuvittelet, että sinulla on joku yksi perskärpänen perässäsi. Aika moni on vastaan ajatusmaailmaasi tai ainakin tapa, millä tuot sen julki. MINÄ tiedän, TÄMÄ on oikein jne. Olet ninaTT:n säälittävä klooni.[/QUOTE]

:D

On mulla ainaki yks ihan vakio, viimeks tänään pörräili ympärillä. Sellanen yhden lapsen äiti, jota ärsyttää kaikki mitä sanon imetykseen liittyen, vaikka sillä itellä on sekä kokemusta että tietoa aiheesta just sen verran, mitä neuvola anto valmiiks pureskeltuna käteen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen;25627807:
Juuri mietin samaa, että vain yksi eri mieltä oleva?? :D :D :D Sun vittuilua näkee joka ketjussa, jossa keskustellaan (tai keskusteltiin siihen asti kun sinne änkeät) lapsen nukkumisesta, imetyksestä tai mistä tahansa oikeastaan joka liittyy mihin tahansa ainakin mua kiinnostavaan aihealueeseen.

PEESI!

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen;25627807:

Perskärpäsen ja normaalin eri mieltä olevan erottaa siitä, että ensin mainittu haluaa aina kaivella vanhoja (ja omasta päästä keksittyjä). :)

Yhteistyössä