Nyt se on todistettu: tumma viiva vauvamahassa ennustaa poikaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllä vanha kansa tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllä vanha kansa tietää

Vieras
Kävin tässä tällä viikolla ultrassa ja kyllä tämä kolmaskin on selvästi poika! Kolme poikaa meillä ja jokaisessa raskaudessa on tullut tumma viiva mahaan, sehän perinteisesti tarkoittaa poikaa ja toimii se! Siinä jauhot suuhun kaikille jotka väittävät (tälläkin palstalla on ollut keskusteluja näistä) ettei siitä voi ennustaa mitään... Vanha kansa tietää paljon!

No sähän et tiiä tulisko sulla viiva tytöstäkin ;) Mä voin sanoa että mun kohdalla vanha kansa ties kun pojasta tuli tumma viiru ja tyttöä kun aloin odottamaan niin viiru katos . Eikä tullu tyttöraskaudessa ollenkaan viiruja ;)

No onko se nyt niin vaikea näinkin yksinkertainen asia: viiva mahassa - poika mahassa - nähty on kolme kertaa! Eikä vain minulla, vaan kaverilla myös, jolla on yksi poika. Ja nimimerkki =) myös vahvisti asian. En nyt väitä että ne suorastaan valehtelisivat jotka sanovat että tyttömahassakin oli viiva, mutta jos on ollut sekä poikia että tyttöjä niin voihan ne raskaudet mennä jälkeenpäin ajateltuna mielessä sekaisin... Se viivahan johtuu joistain poikahormoneista tms niin ei se tytölle tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22644335:
No onko se nyt niin vaikea näinkin yksinkertainen asia: viiva mahassa - poika mahassa - nähty on kolme kertaa! Eikä vain minulla, vaan kaverilla myös, jolla on yksi poika. Ja nimimerkki =) myös vahvisti asian. En nyt väitä että ne suorastaan valehtelisivat jotka sanovat että tyttömahassakin oli viiva, mutta jos on ollut sekä poikia että tyttöjä niin voihan ne raskaudet mennä jälkeenpäin ajateltuna mielessä sekaisin... Se viivahan johtuu joistain poikahormoneista tms niin ei se tytölle tule.

Joko tää on provo tai aloittajan äo erittäin matala...

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22644335:

Väitätkö sä oikesti että kaikki joilla on ollut sekä tyttöjä että poikia ovat sekoittaneet muistikuvat raskauksista? Voi kuule, odotas etsin sinulle vaikka todisteeksi kuvan tähän viime raskaudesta JOSTA OLEN VARMA että tyttö syntyi, kun sattuu tuo kuopus olemaan tyttö, tai ainakin oli viime vaipan vaihtoon asti.

Mulla on sekä tyttö että poika, ja tuli kyllä molemmista todella tumma viiva rintojen alle saakka, joten voit ton teorias tunkea johonkin syvälle... Eikä todellakaan ole kyse siitä, että muistaisin tyttöraskauden jotenkin poikaraskautena....

No mä kyllä kyseenalaistan tän vaikka sanoinkin että MUN kohdalla tuo "viisaus" piti paikkansa. Sähän et sitä tiedä tulisko sulla tytöstäkin viiru ;) Mun äidillä, jolla on poikia ja tyttöjä, ei viirua tullut kenestäkään :D

Yhteistyössä