Nyt se on todistettu: tumma viiva vauvamahassa ennustaa poikaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllä vanha kansa tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="-p-";22644865]anteeksi nyt, mutta miten tyhmä ihminen voi olla...[/QUOTE]

No niin juuri! Luulisi tutkijoiden sentään tekevän tutkimusta oikeasti ja hyväksyvän tulokset jotka omin silmin näkevät!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22644335:
No onko se nyt niin vaikea näinkin yksinkertainen asia: viiva mahassa - poika mahassa - nähty on kolme kertaa! Eikä vain minulla, vaan kaverilla myös, jolla on yksi poika. Ja nimimerkki =) myös vahvisti asian. En nyt väitä että ne suorastaan valehtelisivat jotka sanovat että tyttömahassakin oli viiva, mutta jos on ollut sekä poikia että tyttöjä niin voihan ne raskaudet mennä jälkeenpäin ajateltuna mielessä sekaisin... Se viivahan johtuu joistain poikahormoneista tms niin ei se tytölle tule.

mulla on vaan yksi lapsi, sekin tyttö, (kyllä olen tarkistanut monta kertaa) ja ihan tumma viiva, joka loppujen lopuksi näkyi myös sisäreisissä ja erittäin tumma, eikä ole vieläkään lähtenyt pois. synnytyksestä 8 kk...

ja mulla ihan lääkäri totesi, että ai sulla on tää linea negra, oiskohan poika tulossa... mutta tyttö sieltä tuli, että se niistä "se on varmaan syntymämerkki"... ja siis ihan eka raskaus eikä mitään leikkauksia tehty, joten ei voi olla mikään vanha arpikaan.. :D

oikeesti , oot ihan vitun tyhmä tai sit vaan hyvä provo.... :D

ja mulla ihan lääkäri totesi, että ai sulla on tää linea negra, oiskohan poika tulossa... mutta tyttö sieltä tuli, että se niistä "se on varmaan syntymämerkki"... ja siis ihan eka raskaus eikä mitään leikkauksia tehty, joten ei voi olla mikään vanha arpikaan.. :D

oikeesti , oot ihan vitun tyhmä tai sit vaan hyvä provo.... :D

Tässäpä näette, lääkäritkin ovat sitä mieltä että viiva tarkoittaa poikaa! Nyt sen on tässä ketjussa todistanut jo
- minun kokemukseni
- monen muun kokemus
- tieteellinen tutkimus
- lääkäri

Miksi vieläkin väitetään vastaan? Taitaa tosiaan olla joku yksi henkilö joka kirjoittaa monella eri nimimerkillä, mutta miksi sinä niin kovin tätä asiaa epäilet?

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22645007:
Tässäpä näette, lääkäritkin ovat sitä mieltä että viiva tarkoittaa poikaa! Nyt sen on tässä ketjussa todistanut jo
- minun kokemukseni
- monen muun kokemus
- tieteellinen tutkimus
- lääkäri

Miksi vieläkin väitetään vastaan? Taitaa tosiaan olla joku yksi henkilö joka kirjoittaa monella eri nimimerkillä, mutta miksi sinä niin kovin tätä asiaa epäilet?

voi tsiisus että sä oot sekaisin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22644898:
No niin juuri! Luulisi tutkijoiden sentään tekevän tutkimusta oikeasti ja hyväksyvän tulokset jotka omin silmin näkevät!

Tuossa mun antamassa linkissä nimenomaan sanottiin, että tutkimustuloksilla huomattiin, että tuo viiva ei merkitse poikaa :D

- minun kokemukseni
- monen muun kokemus
- tieteellinen tutkimus
- lääkäri

Mutta mulle tuli kuitenkin tyttö?

[QUOTE="-p-";22645014]voi tsiisus että sä oot sekaisin! :D[/QUOTE]

Anteeksi, mutta taisit vahingossa vastata väärään viestiin, mutta tajusin kyllä että jollekin noista sekoilijoista tarkoitit sanasi. Mehän me juuri oltiin samaa mieltä asioista.

- minun kokemukseni
- monen muun kokemus
- tieteellinen tutkimus
- lääkäri

Mie en ainakaan puhu kun oma nikkini takaa. Mut jos sä et halua uskoa muuta kun sen oman näkemyksesi ni voivoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22645203:
Anteeksi, mutta taisit vahingossa vastata väärään viestiin, mutta tajusin kyllä että jollekin noista sekoilijoista tarkoitit sanasi. Mehän me juuri oltiin samaa mieltä asioista.

no ei, ei me kyllä samaa mieltä olla. ainakaan jos olet ketjun aloittaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22645277:
Noo niin, ei kukaan enää noita juttuja usko mitä tahallaan yritetään tuoda tänne soppaa sekoittamaan. Kaikki jotka avoimin mielin lukevat eivätkä väkisin yritä pitää vanhoista mielipiteistään kiinni, ymmärtävät varmasti asian, joka on jo moneen kertaan hyvin perusteltu.

Perusteltu? Miten? Paitsi sun ajatuksillasi . Perustelua oo nähnykään sun väitteesi.

Heippa aloittaja! Voisitko lopettaa väärän tiedon jakamisen. Ns. "poikaviivalla" ei ole mitään yhteyttä poikalapsiin. Sen sijaan pojan saa aikaiseksi kirves sängyn alla tekohetkellä. Tämä on totuus, kysy vaikka vanhalta kansalta.

Teilläkin tuo kirves on ollut, jos teillä kerran on kolme poikaa. Jos sinä et muista sitä sängyn alle panneesi, niin miehesi on sen varmasti tehnyt. Kirves saa aikaan poikahormonit, jotka sitten saavat aikaan poikalapsen.

Kerran Kouvolassa syntyi poikalapsi, vaikka sängyn alla ei ollut kirvestä. Asiaa tutkivat lääkärit ja professorit. Lopulta kävi ilmi, että kirvesmies oli unohtanut kirveen lattian alle taloa rakentaessaan.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22644273:
Kävin tässä tällä viikolla ultrassa ja kyllä tämä kolmaskin on selvästi poika! Kolme poikaa meillä ja jokaisessa raskaudessa on tullut tumma viiva mahaan, sehän perinteisesti tarkoittaa poikaa ja toimii se! Siinä jauhot suuhun kaikille jotka väittävät (tälläkin palstalla on ollut keskusteluja näistä) ettei siitä voi ennustaa mitään... Vanha kansa tietää paljon!

Esikoinen: poika = ei viivaa
Toinen: poika = viiva
Kolmas tyttö= ei viivaa

Ei helvetti. Saipahan ainakin hyvät naurut tätä ketjua lukiessa. Kiinnostais tietää ap:n älykkyysosamäärä.. Tai sit on vaan provo. Mä nauran täällä ihan kippurassa et miten sekaisin voi ihmiset olla. Voi luoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanha kansa tietää;22645277:
Noo niin, ei kukaan enää noita juttuja usko mitä tahallaan yritetään tuoda tänne soppaa sekoittamaan. Kaikki jotka avoimin mielin lukevat eivätkä väkisin yritä pitää vanhoista mielipiteistään kiinni, ymmärtävät varmasti asian, joka on jo moneen kertaan hyvin perusteltu.
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä