Tätä minäkin mietin. Kuulostaa todella mielikuvituksen tuotteelta, tosin onhan sitä elämässä mitä kummallisempia asioita...
Ehkä kaikkien elämä ei olekaan mitään hemmetin ruusuilla tanssimista!!
Se turvalukko jäi siis jumiin toissa iltana. Mut sain sen sit auki, kun tarpeeks kauan kääntelin avainta siinä. Vuokranantaja sanoi, että pitää tarkistaa se lukko, mut tukihenkilö sanoi, että on normaalia(?!), että se menee välillä jumiin.
Äitillä on edelleen tänne se avain, nyt se on käyttäytynyt ihan ihmisiks, mut se avain on sellanen, joka käy vaan tähän asunnon oveen, ei siis rappukäytävän alaoveen, eikä esim alakertaan, jossa on yhteisiä tiloja. Niihin on erikseen avain, joka taas ei käy asunnon oveen.
Tukihenkilö vähäsen ihmetteli sen käytöstä ja sitä, että se syyttää aina minua joka asiasta. Kerran niitten makkarin oveen oli ilmestynyt 2 reikää, sillä aikaa, kun olin pari viikkoa ollenkaan käymättä siellä, koska olin iskän luona.. No, sitten ku menin käymään, niin pikkusisko rupes heti syyttelemään minua äitin kuullen ja niin ne yhteistuumin päätti, että ei kukaan muu oo voinu oveen tehä reikiä. (Helppohan niitä oli 80km päästä tehdä!)
Ja sit se tukihenkilö sanoi, että jos vielä tulee tollasia tilanteita, että jotain menee rikki, niin lähettävät laskun, koska ei nekään enää kato, että niitten omaisuutta menee hajalle.
Laitoin äitistä sossullekii viestiä, kun se aina uhkaa laittavansa, mut nyt mä tiedän sen s-postin salasanat ja kaikki, niin voin käyä kattoo, että onko laitellu postia..
Viime kesänä mietin muuttoa n. 300km päähän, jossa sisko asuu, mut en vois muuttaa siskojen lapsista niin kauas.
Mietinpähän vaan sitä, että kun olin 3-vuotta sitte viimeks sijoitettuna, ni miks äiti ei suostunut huostaanottoon, sillähän se olis päässyt musta eroon piiitkäääks aikaa. (Olisin satavarmasti joutunut Muhokselle, joten todella kauas kaikista.) Mut toisaalta, sillon se ei ollutkaan vielä paljastanut todellista luonnettaan, vaan se paljastui heti sijoituksen loputtua, kun pääsin takas kotiin. Mut ehkä se alkoi siks, että enää ei ollut sossua tai lastenkodin henkilökuntaa, jolle olis voinut v*ttuilla, joten piti v*ttuilla omalle tyttärelleen!!!