P
Pupuni vaarassa olla nälässä
Vieras
Mulla on sellanen probleema, että lähen huomenna iskän luokse, jonne -ei saa- viedä kissaa eikä kania. No, tänne jää äiti ja sisko +koiraa, niin ne sano, että ne ei mun elukoita hoida. Miten mä voin lähteä 80km päähän, jos noi ei hoida maailman tärkeimpiä? V*tuttaa, kun mä joudun ulkoiluttaa noitten koiraa, ja siivoo sen jätökset sisältä ja kaikkee.
Iskä ei halua kissaa eikä kania sinne, kun kani tykkää sen kissasta vähän liikaa, kun on sen selässä kiinni ja kissaani se ei vaan halua sinne. Kuitenkin joskus oon vieny, vaikka on väittäny vastaan, niin sit hellii ja sylittelee niitä.
Ja mun on periaatteessa pakko mennä sinne, kun maanantaina on sossun palaveri, jonne toi menee puhuu pa**aa, että ne laittaaa mut laitokseen ja erottaa mut lemmikeistäni.
Se nytkin uhkailee koiran myymisellä, no ei mua toi haittaa, kun ei oo mun koira, enkä tykkää niitten jättiläisestä.
Iskä ei halua kissaa eikä kania sinne, kun kani tykkää sen kissasta vähän liikaa, kun on sen selässä kiinni ja kissaani se ei vaan halua sinne. Kuitenkin joskus oon vieny, vaikka on väittäny vastaan, niin sit hellii ja sylittelee niitä.
Ja mun on periaatteessa pakko mennä sinne, kun maanantaina on sossun palaveri, jonne toi menee puhuu pa**aa, että ne laittaaa mut laitokseen ja erottaa mut lemmikeistäni.