Alavanmäen perhetukikeskus, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt v*tuttaaaa ja kovasti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt v*tuttaaaa ja kovasti!

Vieras
Mä oon joutumassa ilmeisesti tuonne, kun oli tnä jälkihuoltopalaveri, niin sossun p*skiainen oli esitellyt tuota. Toinen vaihtoehto on joku v*tun soluasunto. Jippiaijee ja riemu ratkee, kun joudun eroon lemmikeistä ja kaikesta! Onko kellään kokemusta tuosta paikasta? Se olis jo niinku 4laitos. Kuulemma tekevät kiir.sijoituksen ja laittavat mut säilöön tuonne.
3eläinystävääni jää kotiin, ei nuo osaa edes vesiä laittaa niille. Ja soluasuntoon eläinten vienti riippuu siitä toisesta asukkaasta. Kuitenkii joku hirvee teinipissis.
Just suunnittelin, että saan väh. yksiön, jonne vien kissan ja kanin ja ehkä koiran. Ja kuinka otan siskon tyttöä aina yökylään, niin v*tuilleenhan se kaikki meni..
Mitenköhän nuo voi sitten ruokkia mun kania, tai voihan ne, mutta herra tekee syömislakon, kun on minusta tarpeeks pitkään erossa. Teki saman viime talvena. Näköjään ei sossareille riittänyt, että on jo 2laitoksessa pahoinpidelty, vaan pitää vielä viedä lisää pahoinpideltäväksi.

Kun ei ole Kuopion tantoilla varaa antaa asuntoa. Jonnekii laitokseen, kun ei ole asuntoa. Kuitenkii joillekii rapajuopoille on asunnot löytynyt, minkäs muunkaan kun sossun kautta!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä