Nyt se kauheus sitten tapahtui. Susi tappoi ihmisen.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Just
[QUOTE="ap";26487823]Sama se, missä tapahtui. Se ei poista sitä tosiasiaa, että susi on ihmiselle vaarallinen.[/QUOTE]

Eikä sitä että koira on ihmiselle vaarallinen. Monta ihmistä kuollut koiran tappamana tai apinan tai myrkyllisen käärmeen tai hämähäkin tai, tai, tai.... Monta ihmistä on kuollut jopa toisen ihmisen tappamana eli ihminen on ihmiselle vaarallinen.
 
Totuuden Torvelo
[QUOTE="ap";26487823]Sama se, missä tapahtui. Se ei poista sitä tosiasiaa, että susi on ihmiselle vaarallinen.[/QUOTE]

Ja ihminen on kaikista vaarallisin olento maan päällä. Sille sudellekin.
 
Lunatic
[QUOTE="ap";26487823]Sama se, missä tapahtui. Se ei poista sitä tosiasiaa, että susi on ihmiselle vaarallinen.[/QUOTE]

Jos sinut olisi lukittu johonkin puistoon, olisitko itse kiltti ja hymyilisit vaan nätisti?
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
täh
mikä hitto tää susi viha juttu on?kai sudet on jossain maassa tappaneet ihmisiä mutta eipä suomessa. eiköhän jokainen eläin ole ihmisen tappanut ja ihminen jokaisen eläimen.. pistetääks yks iso atomi pommi ni sillä selvä sit? :D
 
Silja.S
Anna mun kaikki kestää :headwall: Aloittaja jos kävelee nyt sinne metsään ja jää odottamaan milloin se tappajasusi hyökkää. Sitten voit ihan testiksi mennä eläintarhaan ja seistä susitarhassa odottaen, milloin siellä susi hyökkää.

Olen koko elämäni kulkenut pitkin metsiä alueilla, joissa on sekä karhuja että susia ja paljon muitakin Suomen luonnossa eläviä elukoita. Olen nähnyt pari kertaa karhun, lukemattomia kertoja hirviä, poroja, peuroja... susia en koskaan. Olen aivan varma, että sudet ovat tienneet missä minä liikun, mutta minä en ole tiennyt missä sudet liikkuvat. Karhutkaan eivät mitään tehneet, mutta jos olisin eläinpuistossa karhuaitaukseen mennyt, olisi kohtalo ollut karumpi. Ainoa, jonka puolesta olen metsässä pelännyt, on ollut koira.

LISÄYS: tiedän, että susi voi hyökätä myös ihmisen kimppuun, mutta siihen täytyy olla jokin perustavanlaatuinen syy. Jos se on äärimmäisen nälissään, se on stressaantunut, loukkaantunut... totta kai se voi hyökätä. Mutta normaalijärkinen ja hyvissä voimissaan oleva susi väistää ihmistä. ENKÄ OLE SUSIEN SUOJELIJA. Ei ole hauskaa, jos susia liikkuu lähellä lapsia. Ei todellakaan. Pysyisivät vaan kaukana pihoilta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Naspula
lucifer
[QUOTE="vieras";26487975]Haluat hävittää todellisen luonnon lemmikki- ja tuotantoeläinten vuoksi. Wtf?[/QUOTE]jep ja olisit kenties samaa mieltä jos sudet tappaisi sinulta vasikoita useamman kesässä, KOSKA eu:n lakien mukaan eläimiä pitää pitää ulkona.
 

Yhteistyössä