Anna mun kaikki kestää :headwall: Aloittaja jos kävelee nyt sinne metsään ja jää odottamaan milloin se tappajasusi hyökkää. Sitten voit ihan testiksi mennä eläintarhaan ja seistä susitarhassa odottaen, milloin siellä susi hyökkää.
Olen koko elämäni kulkenut pitkin metsiä alueilla, joissa on sekä karhuja että susia ja paljon muitakin Suomen luonnossa eläviä elukoita. Olen nähnyt pari kertaa karhun, lukemattomia kertoja hirviä, poroja, peuroja... susia en koskaan. Olen aivan varma, että sudet ovat tienneet missä minä liikun, mutta minä en ole tiennyt missä sudet liikkuvat. Karhutkaan eivät mitään tehneet, mutta jos olisin eläinpuistossa karhuaitaukseen mennyt, olisi kohtalo ollut karumpi. Ainoa, jonka puolesta olen metsässä pelännyt, on ollut koira.
LISÄYS: tiedän, että susi voi hyökätä myös ihmisen kimppuun, mutta siihen täytyy olla jokin perustavanlaatuinen syy. Jos se on äärimmäisen nälissään, se on stressaantunut, loukkaantunut... totta kai se voi hyökätä. Mutta normaalijärkinen ja hyvissä voimissaan oleva susi väistää ihmistä. ENKÄ OLE SUSIEN SUOJELIJA. Ei ole hauskaa, jos susia liikkuu lähellä lapsia. Ei todellakaan. Pysyisivät vaan kaukana pihoilta.