Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:ai niin se rautalanka jäi vääntämättä. tapella voi myös ääntään käyttämällä. ei tarvii mennä käsiksi toisiinsaAlkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:Alkuperäinen kirjoittaja just joo :ei lakannut kertomasta. meillä kerrotaan edelleen kaikki asiat toisillemme, vaikka kyseinen poika on jo 23 vuotias. ja mulla on kuusi lasta ja monenlaista tapausta on, mutta sen verran fiksuja ollaan, että ilman väkivaltaa selvitään. tänäänkin selvittiin, kun poika ja naapurin poika tappelivat keskenäänAlkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:Alkuperäinen kirjoittaja just joo :kiusaamiset oli kaikki erillistapauksia, jotka kesti sen aikaa, kun tuli mun tietoon ja mä asiaan puutuin, ei suinkaan koko aikaista ollut. mutta ihan vapaasti mun pulesta teidän pennut saa rauhassa mäiskiä toisiaan, eihän se mulle kuulu. mä olen selvinnyt lapsineni aina rauhanomaisin keinoinAlkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:mun vanhinta lasta on kiusattu sekä ala asteella, yläasteella, että eskarissa, ja jokaisessa tapauksessa selvittiin ihan väkivallattomilla keinoilla.Alkuperäinen kirjoittaja just joo :Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:voi jummi jammi. kai ymmärrät, että se toinen tyttö tulee lyömään sit tyttöäsi taas takaisin ja vielä lujempaa. kyllä se väkivalta vaan lisää vakivaltaa, uskokaa jo
Sitten, kun sinun lastasi kiusataan, hakataan jne, niin muista sanoa lapsellesi "käännä toinenkin poski, koska väkivalta lisää vain väkivaltaa"
Hienostippa selvititte, kun koko peruskoulun ajan kiusattiin.
Vai lakkasiko lapsesi kertomasta sinulle kiusauksista?
Siis hä??? Ilman väkivaltaa selvisitte kun tappelivat keskenään?