Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
sairasta onkin kun ei kukaan tee asialle mitään. Niin vaan kävi tässäkin tapauksessa jossa tytärtäni kiusattiin. Siirtyi vaan seuraaviin uhreihin ja päät silitellään puolin ja toisin. Ei ole mun asia niihin puuttua! Joten kerro sä viisaana mitä oisit tehnyt? Menny muiden kiusattujen kotiin saarnaa että asiat on tehtävä toisin vai ?
Ja sinusta on ihan okei, että kiusaaminen jatkuu?

Eikö maailmassa todellakaan auta muut kuin nyrkit? Eikö ihmiset osaa organisoitua yhteen ja puida asiat. Ja hankkia ammattiapua. Ei se yksi lyönti mitään ratkaise, ongelmat vain siirtyy.
Se yksi lyönti ratkaisi sen, että Bejjan tytärtä ei enää kiusata.
Yksi "takaisinhyökkäys" ratkaisi myös sen että minun poikani kiusaaja/hakkaaja perääntyi ja lopetti terrorinsa.
lueppas mun jutut uudestaan.YHDEN kerran tyttö antoi takas liki vuoden kestäneen kiusaamisen aikana.MÄ olin yhdeydessä OPETTAJAAN,REHTORIIN,SOSKUUN,ERITYISOPETTAJAAN,VANHEMPIIN jne ja mikään noista ei tuottanut tulosta!! Mä liioottelin niin kauan että otin lähimmän kaupungin SOSIAALIASIAMIEHEEN yhteyden joka kehotti seuraavasta kerrasta tekemään POLIISI asian!
Tuon tapauksen jälkeen ANNOIN NEUVOKSI LYÖDÄ TAKAISIN SIIHEN ASTI ETTÄ ASIA ON MUULLA TAVOIN HOIDETTU JOS JATKUU!
No lue säkin mun jutut uudestaan..

Me olimme siis myös mielestämme tehneet kaikkemme että tämä yksi riiviö olisi hakkaamisensa lopettanut, ja sitten kun kiusaaja puri poikaani reiteen johon oli juuri tehty ihosiirtoja oli se viimeinen niitti minulle, annoin hänelle luvan puolustaa itseään, fyysisesti jos pakko.
Näin hän tekikin, yhden ainoa kerran, ja kiusaaminen ja hakkaaminen loppui siihen.