NYT SAA KEHUA OMAA MIESTÄÄN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OLOA TÄHÄNKIN PÄIVÄÄN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Haluaisin kertoa vielä lisäksi, että hänen iho tuoksuu hyvältä ja että hän kantaa minut lätäkköjen yli, jos tarvitsee. Pitää mua kädestä jos kävellään. :heart:

Miten rrromanttista :heart: :D

Hihi! Me olllaan monen mielestä ällöjä, mutta meistä on ihan kivaa olla ällöromattisia.

täydellinen mies minulle :heart:
kiltti
luotettava
osaa tehdä hyvää ruokaa
tekee kotitöitä
leikkii lasten kanssa
laittaa PERHEEN aina etusijalle
ei ole viinaan menevä
ei valehtele eikä tee ns. ohareita ikinä AINA on pitänyt lupauksensa
käy töissä
osa korjata juttuja ja remontoida kotia

:heart:

Haluaisin kertoa vielä lisäksi, että hänen iho tuoksuu hyvältä ja että hän kantaa minut lätäkköjen yli, jos tarvitsee. Pitää mua kädestä jos kävellään. :heart:

Hihi! Me olllaan monen mielestä ällöjä, mutta meistä on ihan kivaa olla ällöromattisia.

Mun mies se vasta romanttinen on kun 5.hääpäivänämme hän osti kaikkia ihania juustoja, hedelmiä ja herkkuja sekä teki olkkaristamme tunnelmallisen, ruusunterälehtiä pöydällä, kynttilöitä , musiikkia hmmm :heart:
Tai se kun hän mökillä ollessamme olimme soutelemassa ja alkoi laulaa sua yli kaiken mä rakastan :heart:

Kyllä meitin miehet on mahtavia kun he ovat niin ällöromanttisia :D

Mun mies se vasta romanttinen on kun 5.hääpäivänämme hän osti kaikkia ihania juustoja, hedelmiä ja herkkuja sekä teki olkkaristamme tunnelmallisen, ruusunterälehtiä pöydällä, kynttilöitä , musiikkia hmmm :heart:
Tai se kun hän mökillä ollessamme olimme soutelemassa ja alkoi laulaa sua yli kaiken mä rakastan :heart:

Kyllä meitin miehet on mahtavia kun he ovat niin ällöromanttisia :D

Oooi, toi on ihanaa! :heart:

Hmmm... Onhan se kaikenaikaa aika ihana mutta..

Tällä viikolla joku päivä se meni mun autolla töihin, pesi sen ja imuroi :heart:
Tänään se haki mulle rahaa vaikka mulla itsellänikin on :heart:
Menee aamulla tosi aikasin töihin että pääsee huomen mun luo kotiin puolen päivän aikaan, lapset tarhassa ja mä laitan ilmapatjan olkkarin lattialle :heart: