Nyt pk-seutulaiset apua, tuoretta faktatietoa kaipaan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "matkaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"matkaaja"

Vieras
Pitäisi matkustaa bussilla 615T helsingistä vantaalle Tammistoon. Mukana on vauva, niin kuuluuko mun maksaa vai pääsenkö ilmaiseksi vaunujen kanssa vantaalle saakka? Sen kyllä tiedän että helsingissä pääsee ilmaiseksi, mutta entä helsingistä vantaalle?
 
[QUOTE="vieras";26401954]Höpöhöpö, vantaan puolella saa jäädä pois missä vaan lentokenttäbussista. Pointti se, että vasta Vantaalla, joten seutumaksu tulee siinä aina.[/QUOTE]

Mutta vaunujen kanssa ei tule edes seutumaksua!
 

Yhteistyössä