M
"matkaaja"
Vieras
Pitäisi matkustaa bussilla 615T helsingistä vantaalle Tammistoon. Mukana on vauva, niin kuuluuko mun maksaa vai pääsenkö ilmaiseksi vaunujen kanssa vantaalle saakka? Sen kyllä tiedän että helsingissä pääsee ilmaiseksi, mutta entä helsingistä vantaalle?