nyt perkele likat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
tsempatkaa mua..oon ollut vatsataudissa ja nyt terve..2päivään en oo polttanut ja haluan lopettaa..nyt se ois helppoo ..mutta mutta..nyt sitten alkokin tekee pirusti mieli tupakkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
2päivää on jo hyvä alku.! älä missaa sitä nyt.! syö porkkanaa tai jtn, se auttaa... tai siivoo, tee jtn että et ajattele sitä himoa...

joo täytyy jotakii syödä..siivota en viiti kun tyttö nukkuu

Elä ajattele sitä et oot ollu polttamatta. Kehitä muuta tekemistä. Mullaki saattaa mennä aikaa etten polta mut sit ku huomaan et koskahan sitä on polttanu viimeks ni sit pakko sännätä piiputteleen :kieh: .

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Hei älä tee sitä!!!Mä sorruin vuoden alus vaan yhteen tupakkaan...vaan mukamas ja tässä sitä taas poltellaa aski päiväs.Et tee sitä nyt!!Sä pystyt siihen,lopeta!

jos oon pystyny ennenkin niin pystyn nytkin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Hei älä tee sitä!!!Mä sorruin vuoden alus vaan yhteen tupakkaan...vaan mukamas ja tässä sitä taas poltellaa aski päiväs.Et tee sitä nyt!!Sä pystyt siihen,lopeta!

jos oon pystyny ennenkin niin pystyn nytkin.. :D

Kyllä!Kuulostaa hyvältä,pystyt!Tee se,lopeta...mä yritän tulla perässä...olin taas la-su pöolttamatta...aamulla taas tupakki suusa menin ulos :headwall:

Tuohan on jo tosi hienosti! Keksi tosiaan jotain muuta tekemistä, addiktoidu vaikka johonkin peliin tms. ettet malta koneelta lähtee :D
Tai syö omppuu, porkkanoit tai jotain. Tsemppiä!!

Yhteistyössä