Polttaako vai eikö, kertokaas mulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
sainpa tässä pari päivää sitten plussan raskaus testiin, ja olen nyt ollut lähes polttamatta. pe iltana ja la iltana olen polttanut yhden. Ennen meni lähes aski päivässä. Älyttömästi tekee koko ajan mieli tupakkaa, mutta silti en ole polttanut kuin nuo iltasavut, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
Kertokaas voisinko mä polttaa vielä tänään puolikkaan tupakan?
Lopettaa on kuitenkin tarkoitus...

Voisitko? No tottakai voit. Mutta se, että sinun tupakointisi vaikuttaa nykyään myös viattomaan lapseen on tarpeeksi suuri motivaattori siihen ettet polta enää yhtäkään. Et tänään, et huomenna, et ensi viikolla, etkä koko raskausaikana.

mulla on nuo ilta savut toiminut tsemppaajina, kun huomaa, ettei se kauheasta himosta huolimatta maistu niin hyvältä, niin on sitten jaksanut seuraavan päivän...
en voi ottaa noita nikotiini tabletteja enkä purkkaa syödä, kun ne kutittaa mun kurkkua niin että tuntuu tukehtuvan...

Anna mennä vaan, jos et yhtään kanna huolta tulevasta lapsestasi. Pitääkö ihmisen olla todellakin niin hölmö, että edes miettii tollasta?! Onko tupakan himo suurempi ja tärkeämpi kuin mahdollinen vielä syntymätön lapsesi ja hänen terveytensä???

Yhteistyössä