Nyt pelottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvä että selvisi...ja kaikki hyvin. soita poliiseille ja kerro tarinasi.

mutta kyllä oli aika jännää...muakin alkoi jännittää ja miehelle sanoin etten voi konetta sulkea...enne ku tää selviää

ä ny viitsikö!! peruin ne poliisitki jo joten jos tuo nyt oliki rosvo niin ei oo enää mun vastuulla, se lähti jo. Naapurit tulee uudenvuoden päivänä takaisin joten selviää sitte, en mä ala aasiaan asti soitteleen...

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
[
Roisto se on kuitenkin. Niillä on vaan sana hallussa. Ne, jotka roijaa kamoja on aina jotain veljiä tai tuttuja. Koijari se on kuitenkii

Ihan samaa mieltä. Soittasin kyllä sille naapurille ja kysyisin, et miksi sen veli hakee niitä kamojaan just ku ne on pois. Ja menisin kyselemään siltä "veljeltä" vähän naapurien arjesta. Jos tietää tarpeeksi ni voi olla oikeesti sen veli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap nolona:
juu mun mies tuli heti mun edellisen viestini jälkeen kotiin, oli törmänny siihe ukkoon tuossa pihalla, on kuulemma naapurin isännän veli viemässä varastosta omia kamojaan. jeesus ku hävettää oma reagointi. Pitäskö soittaa niille poliiseille ettei tarvii tulla....

kiva ku naapurit infos meitä et toi tyyppi saattaa käydä noukkimassa niitä kamoja, ei olla ikinä nähtykään joten onko tuo ihme et säikähin?? Aaargh

No totta helvetissä soitat, haluatko että ne ajaa turhan takia sinne hevonpersukseen?

(Tosiasiassahan tää on provo, koska jos ap ois oikeesti soittanu hätäkeskukseen niin se tietäis että pollarit tietää että se oli hän joka soitti hädissään, ja ovat tulossa seuraavaks pimpotteleen oven taakse ja kyseleen lisää kun "rosvoa" ei näkyny]

kiva ku naapurit infos meitä et toi tyyppi saattaa käydä noukkimassa niitä kamoja, ei olla ikinä nähtykään joten onko tuo ihme et säikähin?? Aaargh

Eikö täs ap ihan selvästi sano et naapurit kertoivat tästä et veli voi käydä?

jos,jos olis jos, ni varkaatki olis taviksia! Jos ap miehes tuli kotiin ni mitä täällä itket?
Käske miehes men vetää "varkaita" daijuu, ni oppii ainaski ol tulemat teil!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikö täs ap ihan selvästi sano et naapurit kertoivat tästä et veli voi käydä?

Musta tosta saa kyl sen kuvan että nimenomaan ei kertoneet, "kiva" kun kertovat, onko ihme että säikähin.

ei ne infonnu, tuo oli sarkastinen kommentti tarkotus olla

ja ei oo provo!!! Hätäkeskuksessa sanottiin että tulee partio kun ehtii ja nyt kun peruin sen ja sleitin asian niin sitä ei tule en ymmärrä mikä tossa on muka provoa.

paljonkohan aasiassa on kello. En edes tiedä missä siellä ovat, niiden piti mennä singaporeen ja vaikka mihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
paljonkohan aasiassa on kello. En edes tiedä missä siellä ovat, niiden piti mennä singaporeen ja vaikka mihin.

Jos itse olisin reissussa, niin mulle olisi aivan sama mihin aikaan mulle ilmoitettais että taloon mahdollisesti murtauduttu!

Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
nyt sielt tuli joku ukko pihalle, on sellanen pitkä putkikassi mukana!! laitto sen autoon ja meni takas sisään!!

Missä se on puhunut punaisesta kassista...?

Samaa miekii mietin.... Ei oo mitään punasesta kassista puhunu...

tästä huomaa kuinka ihmiset aina liiottelee ja vääristelee ja tekee omat johtopäätökset :laugh: :headwall:

Ja jos aatellaan että pihavalo on rikki ja siks ei näe auton rekkaria, niin kyllähän sisältä tulevan valon kajossa näkee mitä miehellä on kädessä. Ei tossa siis oo mitää ihmeellistä. Ellei auto sit olis ihan kiinni ulko-ovessa melkein.

Yhteistyössä