Tää on kivaa, kun yhden vitipään oikeudet menee kaikkien muiden edelle!!! :@

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pahimmassa tapauksessa kuuskymppinen naapurin rouva hakkaa seinää vielä seuraavat 20 vuotta.

Sanos muuta! On tässä vaan jumalauta jotain mätää, että kun me eletään varsin kunnollisesti täällä, niin sit meitä saa joku sekopää terrorisoida niin paljon kuin huvittaa, vuosikaupalla!!! Meillä ei ole ollut ainuitakaan pippaloita, ei niiiiin mitäääään tän kolmen vuoden aikana.

Mutta toi ei kestä edes sitä, että öisin vetää vessan. Jos mä käyn yöllä pissalla ja vedän vessan, niin toi riemastuu ja kiittää siitä hakkaamalla seinää niin perkeleesti, että lapset heräävät kirkumaan hysteerisinä ja kauhuissaan.

Pysy nyt vaan tiukkana ja sitkeänä! Meiltä on lähtenyt kaksi häirikkönaapuria, koska minä en sen takia muuta, että joku p***apää ei osaa asua "yhteisössä". Soitto isännöitsijälle joka kerta kun naapuri on liian äänekäs, etenkin hiljaisuuden alettua. Ja tosiaan juttele naapurien kanssa. Asutko rivarissa, kun ei mummolla muita naapureita kun sinä? Ei siis ylä- tai alakerran naapureita? Yhteys myös sosiaalitoimistoon, jos epäilet mielenterveysongelmia.

siis hakkaako se yölläki sitä seinää?! otappa rojekti, ja menkää koko porukka ens yönä pihalle, tän mummelin ikkunan taa seisoon, ni se huomaa, että "eihän ne voi olla keilaamassa kotonaan, kun tuossa ikkunan takana seisovat".. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pysy nyt vaan tiukkana ja sitkeänä! Meiltä on lähtenyt kaksi häirikkönaapuria, koska minä en sen takia muuta, että joku p***apää ei osaa asua "yhteisössä". Soitto isännöitsijälle joka kerta kun naapuri on liian äänekäs, etenkin hiljaisuuden alettua. Ja tosiaan juttele naapurien kanssa. Asutko rivarissa, kun ei mummolla muita naapureita kun sinä? Ei siis ylä- tai alakerran naapureita? Yhteys myös sosiaalitoimistoon, jos epäilet mielenterveysongelmia.

Jaksais vaan. No, ei kai siinä muu auta. Mutta kun toi hakkaa välillä siis tuntikausia/päivä, putkeen. Mun pitäis soitella jatkuvasti. Vai onks se niin, että jos ei ole HILJAISUUSAIKA, niin toi voi tosiaan hakata tota saatanan seinää ihan vapaasti tunteja putkeen, jos sitä sattuu huvittamaan?!?!?!

Ja asun siis juu rivarissa, toi eukko asuu päätyasunnossa. Ja on käyttäytynyt samalla tapaa ainakin kaksia edellisiä asukkaita kohtaan, jotka ovat tässä meidän nykyisessä asunnossamme asuneet. Se alotti ton hakkaamisen ensimmäisenä yönä, kun me tähän muutettiin... ja on siitä pitäen jatkanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
siis hakkaako se yölläki sitä seinää?! otappa rojekti, ja menkää koko porukka ens yönä pihalle, tän mummelin ikkunan taa seisoon, ni se huomaa, että "eihän ne voi olla keilaamassa kotonaan, kun tuossa ikkunan takana seisovat".. :D

:D

Viime uutena vuotena se hakkas meitin seinää, ku ulkona paukku.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Siis uskomatonta :o Soitto poliisille, sitten taas yht.otto isännöitsijään.

Mitä mä oikeesti teen kun toi isännöitsijä vaan selittää sitä samaa skeidaa "sana sanaa vastaan" - kerta toisensa jälkeen?? Vaikka se on saatana itse seisonut kuuntelemassa ton vitipään möykkäämistä?!?! Hitto mikä munaton lusmu sekin on. Se kyllä kuuli, ettei täällä ollut ees jumaliuta radiota päällä eikä kukaan ees PUHUNUT mitään, mutta toi hakkas ja hakkas niin että se äijä kuuli parkkikselle asti sen...

Minä kyllä oikeesti soittaisin jo poliisilaitokselle ja ainakin kysyisin,miten kannattaa toimia,että kannattaako vaikka sinne soitta seuraavan kerran.Varmasti sieltä osaavat neuvoa.Ja myöskin tuon isännöitsijän esimieheen yhteys.Oisko edellisiltä asukkailta mahdollista saada kirjallista siitä,että heidänkin aikanaan on samanlaista ollut?Vai ovatko itse jo asiasta kirjallisesti valittaneet?Pakkohan tuollainen on saada häädettyä,ei tuommoinen käytös kuulu rivitaloasumiseen.Onhan nuita vähemmästäkin häätöjä saatu.

Meidän eka häirikkönaapuri oli nainen, jolla kolme koiraa. Nainen teki kaks vuorotöitä, koirat haukku joka toinen viikko aamu viidestä iltapäivään ja joka toinen viikko noin yhdestä puol yhteentoista... Olin viimesilläni raskaana, kotona kaikki päivät ja ainoa naapuri, joka kuunteli niitä saa**nan rakkeja kaikki päivät! Tästä syystä musta tulikin sitten koirien inhoaja... :(

Alettiin naapureiden kans soittaan isännöitsijälle, jonka mielipide oli aluks, että ei ketään voi eläinten takia häätää, mutta muutti mielipidettään, kun tarpeeks monesti sille soitettiin.

Jos se tosiaan hakkaa öisin, niin soita heti poliisit ja vaikka päivälläkin, jos tavarat tippuu seiniltä. Et korjaa jälkiä, vaan jätät tavarat siihen mihin tippuu, vaikka menis rikkikin, ennekun poliisit on käyneet. Kyllä nekin sit varmaan ottaa yhteyttä sossuun, jos huomaavat, että sillä viiraa päässä. Pyydä joku kaveri yöksi todistamaan. Mutta periks et nyt anna, lastenkin takia! Haleja!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Minä kyllä oikeesti soittaisin jo poliisilaitokselle ja ainakin kysyisin,miten kannattaa toimia,että kannattaako vaikka sinne soitta seuraavan kerran.Varmasti sieltä osaavat neuvoa.Ja myöskin tuon isännöitsijän esimieheen yhteys.Oisko edellisiltä asukkailta mahdollista saada kirjallista siitä,että heidänkin aikanaan on samanlaista ollut?Vai ovatko itse jo asiasta kirjallisesti valittaneet?Pakkohan tuollainen on saada häädettyä,ei tuommoinen käytös kuulu rivitaloasumiseen.Onhan nuita vähemmästäkin häätöjä saatu.

Mä mietin, että kun toi alkaa hakkaamaan, niin meen oven taakse. Jos (ja KUN) se ei avaa niin soitan poliisille, että mä pelkään että siellä on joku hätä kun hysteerisenä hakataan seinää mut kukaan ei avaa ovea... :whistle:

En tiedä onko edelliset valittaneet kirjallisesti vai suullisesti, mutta hyödytöntä se oli (ja isännöitsijäkin on vaihtunut ainakin kerran, meidän asumisemme aikana - entinen oli kyllä samanlainen mitä nykyinenkin). kyttaajat.comissakin joku entinen asukas on kirjoittanut tosta...

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Pahimmassa tapauksessa kuuskymppinen naapurin rouva hakkaa seinää vielä seuraavat 20 vuotta.

Sanos muuta! On tässä vaan jumalauta jotain mätää, että kun me eletään varsin kunnollisesti täällä, niin sit meitä saa joku sekopää terrorisoida niin paljon kuin huvittaa, vuosikaupalla!!! Meillä ei ole ollut ainuitakaan pippaloita, ei niiiiin mitäääään tän kolmen vuoden aikana.

Mutta toi ei kestä edes sitä, että öisin vetää vessan. Jos mä käyn yöllä pissalla ja vedän vessan, niin toi riemastuu ja kiittää siitä hakkaamalla seinää niin perkeleesti, että lapset heräävät kirkumaan hysteerisinä ja kauhuissaan.

:O :O :O Uskomatonta.

Mä mietin, että kun toi alkaa hakkaamaan, niin meen oven taakse. Jos (ja KUN) se ei avaa niin soitan poliisille, että mä pelkään että siellä on joku hätä kun hysteerisenä hakataan seinää mut kukaan ei avaa ovea... :whistle:

En tiedä onko edelliset valittaneet kirjallisesti vai suullisesti, mutta hyödytöntä se oli (ja isännöitsijäkin on vaihtunut ainakin kerran, meidän asumisemme aikana - entinen oli kyllä samanlainen mitä nykyinenkin). kyttaajat.comissakin joku entinen asukas on kirjoittanut tosta...

Oletko siis käynyt sanomassa siitä hänelle?
Voisitko vain mennä rimputtamaan ovikelloa ja kertoa miten asiat ovat. Eli että te ette keilaa öisin, ja että joskus on pakko käydä yöllä vessassa, ja että lapset pelästyvät tuota seinän hakkaamista. Ja sanoa, että soitat poliisit jos tuo ei nyt lopu. Sanot että te elätte normaalia elämää ja että hän häiritsee teitä jatkuvasti.

Voisitko vain mennä rimputtamaan ovikelloa ja kertoa miten asiat ovat. Eli että te ette keilaa öisin, ja että joskus on pakko käydä yöllä vessassa, ja että lapset pelästyvät tuota seinän hakkaamista. Ja sanoa, että soitat poliisit jos tuo ei nyt lopu. Sanot että te elätte normaalia elämää ja että hän häiritsee teitä jatkuvasti.

Ei se avaa ovea. Ei ole koskaan avannut. Ei sille pääse mitenkään sanomaan asiasta. Mutta kerran, siitä on jo n.1,5v, se huusi mun perään ovelta ton keilaamisjutun. Ja silloin mä repesin. Siis kun kerrankin sen jutuille pääsin, niin jumalauta kun mä annoin tulla ihan täyslaidallisen sitten juttua sen niskaan. Se pyysi anteeksi sitten ja sanoi ettei sitten tiedä mistä äänet kuuluvat (no mäpä tiedän, eikä siihen kuulumiseen taida korvatulpatkaan auttaa... :whistle: )

Ton jälkeen meni pari päivää....ja se alkoi taas hakata.

juma mitä touhua :o :o :headwall: meil on niin yli-ihanat naapurit ettei parempia sais,tollanen herttanen vanhempi pariskunta mieskin jo yli 70v. mut niin pirteitä se rouvakin aina niin ilonen ja kerran sanoin heille et meiltä varmaan kuuluu ihan kauheeta melua aina ni se vaan et eipä näillä vanhoilla korvilla enää mitää kuule :D asutaan siis rivaris päätyasunnos..
mut tämä tän hetkinen tilapäiskämppä onki ihan toista maata, noilla naapureilla on 3 ISOA koiraa tos kaksios siis rivaris seinäntakana ja ne koirat ulvoo, haukkuu ja tappelee melki koko ajan
sen lisäks et siellä soi musiikki 2 yöllä niin et lapsiaki häiritsee, onneks päästää tänää tekee muuttoa omaan kotiin :heart:

Ei se avaa ovea. Ei ole koskaan avannut. Ei sille pääse mitenkään sanomaan asiasta. Mutta kerran, siitä on jo n.1,5v, se huusi mun perään ovelta ton keilaamisjutun. Ja silloin mä repesin. Siis kun kerrankin sen jutuille pääsin, niin jumalauta kun mä annoin tulla ihan täyslaidallisen sitten juttua sen niskaan. Se pyysi anteeksi sitten ja sanoi ettei sitten tiedä mistä äänet kuuluvat (no mäpä tiedän, eikä siihen kuulumiseen taida korvatulpatkaan auttaa... :whistle: )

Ton jälkeen meni pari päivää....ja se alkoi taas hakata.

Laita sille postiluukusta kirje, että jos ei hakkaaminen lopu, niin soitat poliisit. Ei prkl tuollaista voi olla olemassakaan.
Tai sitten ränkytät sen ovikelloa niin kauan että avaa. Katotaan mitä se tuumais, ku joku rinkuttais sitä pitkin päivää, ja iltaa, ja yötä.. Suututtaa oikein puolestasi! :D

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä