Nyt pelottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PELKURI:
ÄKKIÄ!

TOIVOTTAVASTI TÄÄ EI OO MIKÄÄN KUSETUS JA KIRJOITTAJA NAURA PARTAANSA!

ap:han on soittanut jo poliisille?

mutta soittais nyt sit uudestaan ja vaatisi partion paikalle.

mut jos on siellä hevonkuusessa niin sinne kestää aikansa kyttien mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Koita kattoo auton rekkari ja laita ylös samoin mahd paljon tuntomerkkejä autosta ja miehestä. Vaikka laatat onki tod näk pöllitty ellei o koko auto niin silti (siis jos on laittomuuksissa)

ei nää rekkaria ku on pimeetä

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja PELKURI:
ÄKKIÄ!

TOIVOTTAVASTI TÄÄ EI OO MIKÄÄN KUSETUS JA KIRJOITTAJA NAURA PARTAANSA!

Tätä mietin mäkin et on joku kusetus juttu...

No mitä hyötyä tällasella olis ketään kusettaa... Ja vaikka oliski kusetusta niin tulis nyt ap kertomaan miten tarina päätty.

no onhan täällä ennenki ollu höpöhöpö juttuja liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Joo höpöjuttuja kyllä riittää täällä... Mut jos tää ei oo totta niin kertois nyt loppuun tarinan eikä katois. Jännää!!!!! Ja jos on totta niin aika pelottavaa kyllä.

no niinpä olis kiva tietää miten täs käy...

juu mun mies tuli heti mun edellisen viestini jälkeen kotiin, oli törmänny siihe ukkoon tuossa pihalla, on kuulemma naapurin isännän veli viemässä varastosta omia kamojaan. jeesus ku hävettää oma reagointi. Pitäskö soittaa niille poliiseille ettei tarvii tulla....

kiva ku naapurit infos meitä et toi tyyppi saattaa käydä noukkimassa niitä kamoja, ei olla ikinä nähtykään joten onko tuo ihme et säikähin?? Aaargh

Alkuperäinen kirjoittaja no:
laita kaikki valot päälle ja telkkari isolle ja mekasta niin ei uskalla ainakaan teille tulla

On niitä niinkin röyhkeitä varkaita, että tunkeutuvat kotiin, vaikka asukkaat olisivat paikalla. Vasta oli lehdessä juttu, kun nuorenparin kotiin murtauduttiin yöllä, isäntä oli herännyt eteisestä kuuluvaan mekastukseen.

En tarkoita palotella ap:tä, mut tuntuu ettei nykypäivänä ole turvassa enää edes omassa kotonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap nolona:
juu mun mies tuli heti mun edellisen viestini jälkeen kotiin, oli törmänny siihe ukkoon tuossa pihalla, on kuulemma naapurin isännän veli viemässä varastosta omia kamojaan. jeesus ku hävettää oma reagointi. Pitäskö soittaa niille poliiseille ettei tarvii tulla....

kiva ku naapurit infos meitä et toi tyyppi saattaa käydä noukkimassa niitä kamoja, ei olla ikinä nähtykään joten onko tuo ihme et säikähin?? Aaargh

:D

No mut jooh.. kaikki kuitenki hyvin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap nolona:

Roisto se on kuitenkin. Niillä on vaan sana hallussa. Ne, jotka roijaa kamoja on aina jotain veljiä tai tuttuja. Koijari se on kuitenkii

Yhteistyössä