Nyt on pakko kysyä ku tyhmä ei tiedä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akj

Vieras
Onko jeesuksen ruumista löydetty? :D
Tuli vaan mieleen kun eihän sellasta typpiä oo edes välttämättä ollu jos sen äijän ruumista ei oo löytyny. Musta on ihan tyhmä uskoa tollaseen, mut kaikki tietysti saa uskoa mihin tahtoo enkä mä siihen puutu...

Alkuperäinen kirjoittaja akj:
Tuli vaan mieleen kun eihän sellasta typpiä oo edes välttämättä ollu jos sen äijän ruumista ei oo löytyny. Musta on ihan tyhmä uskoa tollaseen, mut kaikki tietysti saa uskoa mihin tahtoo enkä mä siihen puutu...

Onhan toikin tietynlaista puuttumista toisten uskomisiin jos sanoo niitä uskomisia tyhmiks...eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja akj:

Onhan toikin tietynlaista puuttumista toisten uskomisiin jos sanoo niitä uskomisia tyhmiks...eikö?

No eihän oo, mä sanoin vaan oman mielipiteeni asiaan en muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Löyty:
Löyty Porvoon sosiaalitoimen ovelta nääntyneenä!

:laugh: :laugh: :laugh: . Sori....mut oli aika hyvä...olis jatkoa tolle, mut olkoon...

Mut mulle ei ainakaan oo ilmotettu että Jeesusta ois löydetty. Ainoastaan että käärinliina olisi löytötavaratoimistossa.

Anteeksi nyt kovasti jos loukkasin jotakuta.Mutta eikös sitä elämässä pidä olla huumoria? :wave:

No asia asiana...eli käärinliina olisi vaan löytyny ja se siel Torinossa(?).
Eiks se Jeesus lähteny lipettiin sieltä kivihaudasta...Mut eikös ollu toinen ketju jossa sanottiin että olisi jossaa muussa maassa ollu sitten eikä kuollutkaan ristillä....vai miten se olikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Ego:

:laugh: :laugh: :laugh: . Sori....mut oli aika hyvä...olis jatkoa tolle, mut olkoon...

Mut mulle ei ainakaan oo ilmotettu että Jeesusta ois löydetty. Ainoastaan että käärinliina olisi löytötavaratoimistossa.

Anteeksi nyt kovasti jos loukkasin jotakuta.Mutta eikös sitä elämässä pidä olla huumoria? :wave:

Eiks se Jeesus lähteny lipettiin sieltä kivihaudasta...Mut eikös ollu toinen ketju jossa sanottiin että olisi jossaa muussa maassa ollu sitten eikä kuollutkaan ristillä....vai miten se olikaan...

Torniossahan se käärinliina on. :D O_o

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:

Torniossahan se käärinliina on. :D O_o

Ai nii ..kirjotusvirhe multa...siis Torniossa!

uskon että jeesus on haudattu piiloon johonkin päin suomea, itse olen etsinyt jeesuksen hautaa jo 38 vuotta. jokainen kuitenkin saa uskoa mihin haluaa.
kiitos kun kuuntelitte

Yhteistyössä