Nyt olis hakusessa paras kirjakerho pienelle lapselle, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kaikki ne on yhtä turhia. Ikinä et muista perua, jos et halua, tulee ostettua kirjoja, joita et halua. Ne on kaikki sikakalliita, tavallisesta kirjakaupasta saa halvemmalla just niitä kirjoja mitä haluatkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki ne on yhtä turhia. Ikinä et muista perua, jos et halua, tulee ostettua kirjoja, joita et halua. Ne on kaikki sikakalliita, tavallisesta kirjakaupasta saa halvemmalla just niitä kirjoja mitä haluatkin.
kyllä mä ainakin tajuan perua jos en jotakin halua..ostan vaan ne mitä haluan.....
 
Nuo vaukirjan kirjat on vähän tökeröitä, me ei tykätty niistä. Satusiivet kirjakerhossa on ollut aika hyviä paketteja, samoten lasten parhaat -kirjakerhossa. Ja voihan sitä liittyä moniin kirjakerhoihin, ja ottaa sitten ne kuukauden paketit mitkä kiinnostavat, noissa on kuitenkin kaikissa aika laaja skaala kirjavaihtoehtoja.
 
vieras
Lasten oma kirjakerho on kiva. Siellä on kaksi eri ryhmää, olikohan 0-3v ja 3v-ylöspäin. Ja helppo perua netissä. Joskus kirjojen lisäksi on kuukauden ´"kirjana" dvd:tä. Olen ollut melko tyytyväinen. Pari kertaa olen houtunut soittelemaan jonkun tilaamani tuotteen perään, mutta muuten ei valittamista. Ja kirjat on suhteellisen monipuolisia vaikkakin disney painotteisia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Nuo vaukirjan kirjat on vähän tökeröitä, me ei tykätty niistä. Satusiivet kirjakerhossa on ollut aika hyviä paketteja, samoten lasten parhaat -kirjakerhossa. Ja voihan sitä liittyä moniin kirjakerhoihin, ja ottaa sitten ne kuukauden paketit mitkä kiinnostavat, noissa on kuitenkin kaikissa aika laaja skaala kirjavaihtoehtoja.
Täytyykin googlettaa tuo satusiivet, en ole ennen kuullut. me ollaan nyt otettu muutama kirjapaketti vaukirjalta, olleet tosi mieleisiä pienelle kun paljon ollut tunnusteltavaa jne.. nyt kuitenkin olis yksinkertasia ihan satukirjoja hakusessa :)
 

Yhteistyössä