NYT MULLE ISKI PANIIKKI! Muuttuuko römpsä ihan täysin synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
.
riippuu siitä että repeekö paljon. mulle tuli monta tikkiä ja ne ommeltiin aivan päin helvettiä. nyt on sellasia ihme nystyröitä ja ulokkeita.. on niin kivaa tuo synnyttäminen.

Kai se muuttuu, mutten mä tiiä oliko mun alapää ennen ekaa synnytystäkään sellainen, jota voisi tuntikausia ihailla ja jonka kuvasta voisi teettää vaikka olkkariin taulun...

Yleensä se on housuissa, ei sitä näe :xmas: ja hyvin se edelleen toimii.

L
no ei mun pillu tunnu yhtään erillaiselta ku ennen.. ehkä vähän erin näköinen mut ei välttämättä hirveän näköinen... mutta seksi tuntuu aivan ihanalta aaah... 2 lasta ja seksi senkun vaan paranee... ja mulla myös mies sanonu et tuntuu paremmalta ja tiukemmalta nykyään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Riippuu geeneistä. Jos on raskausarpia, niin todennäköisesti alapääkin on vaarassa räjähtää(levitä) käsiin.
Aijaa. Mulla oli arpia ihan sikana, mutta ei alakerta kyllä räjähtänyt. Ei edes lähelle.

Ap, ei alatiesynnytys ja ehjä, hyvä "römpsä" (kauhee sana!) ole automaattisesti toisiaan poissulkevia asioita.
Ei edes kaksi synnytystä (ja 4-kiloista vauvaa).

hei
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Riippuu geeneistä. Jos on raskausarpia, niin todennäköisesti alapääkin on vaarassa räjähtää(levitä) käsiin.
Mulla on maha ihan zeeprana ja tullu noita arpia jo ennen raskauttakin ihan kiitettävään tahtiin. Synnytyksessä tuli kuitenkin vaan minimaalisen pieni repeämä (kolme tikkiä). :)

Ei välttämättä pidä yhteyttä tuo väite. Jos pitäs, mä oisin tällä nahalla revenny ihan käsiin. :D

:D
:D joo, kaikkien synnyttäneiden alapää on niin kanalassa kunnossa, että sitä ei edes römpsäksi tunnista. Tottakai se vahinkoo ottaa, mutta ihan kelpo värkki siitä viimeistään tikeillä saadaan. Ja muistat itte jumppailla lihaksia ettei tule laskeumia.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
:D joo, kaikkien synnyttäneiden alapää on niin kanalassa kunnossa, että sitä ei edes römpsäksi tunnista. Tottakai se vahinkoo ottaa, mutta ihan kelpo värkki siitä viimeistään tikeillä saadaan. Ja muistat itte jumppailla lihaksia ettei tule laskeumia.
Hui. :eek:

Yhteistyössä