vieras
Hei no älähän nyt vielä sure! Tuosta se paranee toivottavasti ihan omia aikojaan vaikket uskokaan, 3kk eli 12 viikkoa ja risat on hyvin lyhyt aika... Sanotaanko että 3kk lisää ja sitten näkee jo paremmin. Säikyin itsekin tossa vaiheessa vielä kun oli vielä virtsankarkailuakin, mutta kyllä se siitä palautui kuukausien kuluessa hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole edes treenannut yhtään ja olen palautunut, mutta on mulle kaksi tikkaustakin tehty , onko se taika sitten siinä että se kudos on vähän jämäkämpää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saappaan varsi :O Monen lapsen vanhempia ne miehet on? Ei ole 2 jälkeen yhtään muuttunut Tottakai se ensimmäiset viikot oli saapas, mutta ainakin nuorilla sekin palautuu, kai? Vai olenko ainoa.Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Juu ei ne miesten kertomukset vaimon "saappaanvarresta" taida olla ihan tuulesta temmattuja. Mutta kyllä mä silti haluaisin normaalisti synnyttää tän tokan. Eka tuli sektiolla ja sillä ei ollut mitään vaikutuksia alakertaan. Pieni arpi tosin tuli tonne alavatsaan.
Minäkin luulin että nuorena sitä palautuisin nopeasti.. En ollut vissiin tarpeeksi nuori 22- vuotiaana, kun ei nämä paikat oikein enäää toimi niin kun pitäisi.
Olen kuullut että treenaamalla saa aikaan paljon, joten kokeile jos et vielä ole
Kauan sun synntyksistä on kulunut aikaa?
Kudostyyppi kuulema vaikuttaa paljon palautumiseen. Synnytyksestä 3kk. Fysioterapia aikaa odotellessa...