Nyt meni tällä mammalla yli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammatuolta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammatuolta

Vieras
nyt oikeesti mulla palaa taulu täällä. Just tein viinapaukun jossa saan vähä hermoja johki purkaa (juomiseen). meillä pari vuotias lapsi joka nyt hoidon alotettuaan on ku perseelle potkittu karhu koko aja. yöt valvottaa ku huutaa paineessa "kotia kotia" jne..Nukkuun ei ala enää millää huutaa vaa sängyssä yli väsyneenä. muutenki menny iha oudoks hoidossa.
Nyt kuunnellu taas tässä pari tiimaa sen huutoa, niin mun mitta alkaa olla täys tälle iltaa. Tein viinapaukun itselleni mies saa yrittää saaha ton lapsen nukkuun.
OOn niin tympääntyny tällä hetkellä ettei toista. Miehen kans kahteista aikaa ollu viimeks kesäkuussa 2päivää. siitä saakka lapsen kans koko aja kotona. tai töissä.ehotin miehelle jos lähettäis kahestaa vaik elokuvii,vastaus oli "mee kaveris kans". Puhuin tänää et vois käyä ulkona bilettää tänää (viimeks käyny millon lie) mies oli näreissään. Ehotin et lähettäis yhes,laitettas laps mummolle hoitoon. ei käyny miehelle.

okei,käyn töissä, mut oon sen takii tosi väsy kuuntelee tällasta,ja se työaika on mun ainut aika olla ilman lasta missään. huutavaa/kiukuttelevaa tenavaa koko aja kannettava mukana. sen yhen kerran ku miestä pyydän johki, ei onnistu. kaks mummoo asuu ihan lähel eikä voi herra laittaa lasta muka yö kylää et saatas ees yks vitun ilta olla yhes.
Me tapellaa miehen kans koko vitun ajan, ei ole yhtää mitää järkee. mies on muuttunu, minä oon muuttunu. tää koko suhde kärsii(mikä v**n suhde)...
tällä mammalla vaan nyt keittää yli. minä lähen tänää baariin mun on pakko päästä pois tästä kämpästä edes yheks illaks. sanokaa vaa et oon huono äiti, niin oonki tällä hetkellä!ja vittuuuntunu,myönnän!

No etkai sä mikään huono äiti ole, kai äitilläkin on oikeus joskus tuulettua ja työntää vastuu vuorostaan isukille, tai viedä lapsi mummon luo ja nauttia ajasta miehen kanssa, jos mies ei olisi niin pöhkö, ettei suostu siihen.. Tosiaan, nauti illasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
No etkai sä mikään huono äiti ole, kai äitilläkin on oikeus joskus tuulettua ja työntää vastuu vuorostaan isukille, tai viedä lapsi mummon luo ja nauttia ajasta miehen kanssa, jos mies ei olisi niin pöhkö, ettei suostu siihen.. Tosiaan, nauti illasta :)

NIINPÄ! mun mies ku ei "tykkää käyä baarissa, ei tykkää elokuvista jne jne.." ollaa sit aina täällä kämpillä kaikki kolme. sitte ku minä haluas/tarvin välillä päästä johki, niin sit mullistellaa kiki vitun ilta. en jaksa tätä tällä hetkellä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Minäkin oisin halunnut mennä, mutta enpä saanut tuota 7-vuotiasta kelleen hoitoon. Mies on omilla menoillaan, viihteellä siis, jälleen...

Life sucks hard now :/

tule tänne niin lähemä yhes=) minäkää viel ees tiiä kenen kans menossa. yks kaveri pyys, mut sille aina sit baarissa muut kaverit parempia ja jään yksin. mut onko väliä...minä lähen sinne yksin vaikka vetää nupit kaakkoon=)

Missäs sinä kuules vaikutat ni mie kaarran sitä kautta ja mennään baariin!!!! (siis parin viikon päästä, kun mulla on vapaa ilta) ja sit myö mammat jorataan tuskat poies!!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs sinä kuules vaikutat ni mie kaarran sitä kautta ja mennään baariin!!!! (siis parin viikon päästä, kun mulla on vapaa ilta) ja sit myö mammat jorataan tuskat poies!!!! =)

täällä pohjosessaha minä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

täällä pohjosessaha minä...

No, vähän tulee kyllä matkaa.... Eikä olla etes mummolassa.... =)

Itselläni vähän alle kaksi vuotias lapsi ja ollut jonkin aikaa hoidossa.

Kirjoitit: "meillä pari vuotias lapsi joka nyt hoidon alotettuaan on ku perseelle potkittu karhu koko aja. yöt valvottaa ku huutaa paineessa "kotia kotia" jne..Nukkuun ei ala enää millää huutaa vaa sängyssä yli väsyneenä. muutenki menny iha oudoks hoidossa. "

Oletko ihan varma, että lapsen hoitaja on ok ja hoitopaikassa ei tapahdu mitään ei päivänvalon kestävää.
Miten lapsen päivät menevät hoidossa?
Tuo kirjoituksesi kuulostaa lapsen hätähuudolta joko hoitopaikan ongelmista tai hoidon aloituksen ahdistuksesta.
Sinuna ottaisin tarkkaan selvää millaiset päivät siellä on ja vaikka menisit keskustelemaan päivähoidon ohjaajan kanssa. Jotain hätää lapsella on, ei hän ilkeyttään tuollainen ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Sari:

Kirjoitit: "meillä pari vuotias lapsi joka nyt hoidon alotettuaan on ku perseelle potkittu karhu koko aja. yöt valvottaa ku huutaa paineessa "kotia kotia" jne..Nukkuun ei ala enää millää huutaa vaa sängyssä yli väsyneenä. muutenki menny iha oudoks hoidossa. "

Oletko ihan varma, että lapsen hoitaja on ok ja hoitopaikassa ei tapahdu mitään ei päivänvalon kestävää.
Tuo kirjoituksesi kuulostaa lapsen hätähuudolta joko hoitopaikan ongelmista tai hoidon aloituksen ahdistuksesta.
Sinuna ottaisin tarkkaan selvää millaiset päivät siellä on ja vaikka menisit keskustelemaan päivähoidon ohjaajan kanssa. Jotain hätää lapsella on, ei hän ilkeyttään tuollainen ole.

tämä on minun pahin pelkoni, minkä yritän laittaa pois mielestä. hoitaja on oikein ihana kun näen häntä, mutta lapsella muitakin outoja piirteitä. tässäpä tarina:
hän lyö toisia (lyönyt nyt sen ajan minkä hoidossa ollut) . itse sanoo että "älä" ja silti lyö. sitten kun minä kiellän että "****** ei lyö, hän ottaa itse itseään tukasta kiinni ja sanoo "suuttuu". me emme ole koskaan lasta tukistaneet! tämä on herättänyt epäilykseni..mitä tuo "suuttuu" tarkoittaa. onko se että "hoitotäti suuttuu" ja ottaa tukasta vai joku toinen lapsi?
ajattelin ottaa tän puheeksi hoitopaikassa...mutta miten?

omaishoitaja. Ei ole vapaata, ei tukiverkkoja, ei päästä kuin 2x vuodessa muutamaksi tunniksi johonkin (varahoitaja silloin). Tiedän että voi olla rankkaa terveenkin lapsen kanssa. Koita saada itsellesi energiaa (kapakka usein vaan vie sen vähäisenkin). Itse olen oppinut nauttimaan koti-illoista, onneksi myös mieheni. Olisi rankkaa jos olisi eri maku sen suhteen mikä on kivaa ja rentoa. Mukavaa iltaa!

tämä on minun pahin pelkoni, minkä yritän laittaa pois mielestä. hoitaja on oikein ihana kun näen häntä, mutta lapsella muitakin outoja piirteitä. tässäpä tarina:
hän lyö toisia (lyönyt nyt sen ajan minkä hoidossa ollut) . itse sanoo että "älä" ja silti lyö. sitten kun minä kiellän että "****** ei lyö, hän ottaa itse itseään tukasta kiinni ja sanoo "suuttuu". me emme ole koskaan lasta tukistaneet! tämä on herättänyt epäilykseni..mitä tuo "suuttuu" tarkoittaa. onko se että "hoitotäti suuttuu" ja ottaa tukasta vai joku toinen lapsi?

Kyllä mä nyt huolestuisin.
Mitenkään et pysty todistamaan mitä siellä hoitopaikassa tapahtuu, mutta mene heti maanantaina anomaan toista paikkaa.
Kerrot kaiken ja sanot, että haluat nähdä muuttuuko lapsesi käytös hoitopaikan vaihdon myötä.
Ole tiukkana, sillä toista hoitopaikkaa on vaikea saada! Varaudu siihen siis jo ennalta ja ota oikea, tiukka asenne!

Alkuperäinen kirjoittaja rankkaa:
omaishoitaja. Ei ole vapaata, ei tukiverkkoja, ei päästä kuin 2x vuodessa muutamaksi tunniksi johonkin (varahoitaja silloin). Tiedän että voi olla rankkaa terveenkin lapsen kanssa. Koita saada itsellesi energiaa (kapakka usein vaan vie sen vähäisenkin). Itse olen oppinut nauttimaan koti-illoista, onneksi myös mieheni. Olisi rankkaa jos olisi eri maku sen suhteen mikä on kivaa ja rentoa. Mukavaa iltaa!

otan osaa tapauksessasi!
Ihmisiä on vain erilaisia...toiset viihtyy kotona, toiset tarvii tuulettua. Minä kuulun niihin tuulettumisen tarpeessa oleviin. kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja rankkaa:

otan osaa tapauksessasi!
Ihmisiä on vain erilaisia...toiset viihtyy kotona, toiset tarvii tuulettua. Minä kuulun niihin tuulettumisen tarpeessa oleviin. kiitos!

Tykkäättekö keilaamisesta? Lähtisikö miehesi esim. katsomaan stand upia tai keikkaa? Jos ns. normaali ravintolailta ei häntä kiinnosta?

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:

Kyllä mä nyt huolestuisin.
Mitenkään et pysty todistamaan mitä siellä hoitopaikassa tapahtuu, mutta mene heti maanantaina anomaan toista paikkaa.
Kerrot kaiken ja sanot, että haluat nähdä muuttuuko lapsesi käytös hoitopaikan vaihdon myötä.
Ole tiukkana, sillä toista hoitopaikkaa on vaikea saada! Varaudu siihen siis jo ennalta ja ota oikea, tiukka asenne!

no en taida ihan heti nuin radikaalia tehdä, juttelen ehkä ensin hoitotätin kanssa. lapseni siis pph:lla. ja usko pois,toista paikkaa me ei saada! oli sen verran työn ja tuskan takan ensimmäinenkin, josta jo jouduin ,palautetta useasti antamaan. että näin..

Yhteistyössä