Onko tää lintsausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mää oon lämypöilly jo monta viikkoo, siis et koko ajan on sellanen 37.2. oon käyny lääkärissäki mut ei löytyny mitää. olo on iltasin ihan tööt ku on silleen pöhnänen olo tän "kuumeen" takia.
no eilen oli taas, ja päätin et en mee töihin tänään jos sais parannettua itsensä. lääkärissä en käyny koska meillä ei tartte olla lääkärin todistusta. riittää oma ilmotus. ja ilmotinkin.
nyt sit on ihan linstari olo. ku nyt taas tällä hetkellä ei oo lämpöö mut aina iltapäivästä nousee. istun tässä vieläki yöhousut jalassa enkä saa mitää aikaseks. outo olo, en yleensä koskaan ole kotona näin saati istu vaa koneella tekemättä mitää. tiskivuori odottaa ja pyykkiäki pitäis pestä. mut ei viitsis... vaikka olo saattaski antaa myöten( tällä hetkellä).
onko tää teän mielestä töistä lintsausta ku kuite huomenna mun on pakko jo mennä, oli lämpöä tai ei. tänään ajattelin et saan olla sen yhden päivän sairaslomalla vaikkei välttämättä lämpöä päivällä vielä oliskaan.

ei ole lintsausta.
Mun flunssat menee yleensä parissa päivässä täysin ohi, kun heti ekana palelupäivänä lähden mahdollisimman aikaisin töistä kotiin ja pysyn petissä seuraavan päivän. Aiemmin flunssat pitkittyi ja usien sain poskiontelotulehduksen päälle.

Yhteistyössä