Toimettomana oleminen on hankalaa.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Vitsit ku meinaa käydä aika pitkäks. En mä jaksa jatkuvasti tuijottaa töllöö, neuloo, lukee, surffailla netissä.. Mä kaipaan touhuumista!! :D

Jotenki tänäänki ollu sellanen pöhkö olo et tuntuu ettei mitää saa aikaseks.. Noh, ei mun mitää tarviikaan saada aikaseks, kohdunpoistoleikkauksesta kuitenki vasta vajaa viikko.. :laugh: :laugh: Mutku nekin kivut on jo loppunu ja musta tuntuu et oon suunnilleenki elämäni kunnossa!

Kokoajan vaan tolkuttaa ittelleen ettei ala revittelemään. Kauheesti tekis mieli ikkunoita pestä ku seki homma on viel tekemättä.. Ehkä mä pikkasen jotai järjestelen tai jotai.. Muuten iskee totaalitylsistyminen! :D

:hug: Koita nyt vaan kestää sitä olemista, sun parhaaks sekin on. Sivusta olen seurannut kolmeen otteeseen kun ikiliikkuja on joutunut olemaan paikoillaan pari kuukautta.

Pystyykö jo sanomaan oliko leikkaus onnistunut? Anteeksi jos utelen liikaa, mutta niin toivon että olisit päässyt niistä kivuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
:hug: Koita nyt vaan kestää sitä olemista, sun parhaaks sekin on. Sivusta olen seurannut kolmeen otteeseen kun ikiliikkuja on joutunut olemaan paikoillaan pari kuukautta.

Pystyykö jo sanomaan oliko leikkaus onnistunut? Anteeksi jos utelen liikaa, mutta niin toivon että olisit päässyt niistä kivuista.

Näinhän se on. Mitään ei sais viel kauheesti nostaakaan mutta ku ei oo ees kipuja ni niin se vaan unohtuu.. :snotty:

Leikkaus oli oikein onnistunut, ainoastaan kohtu poistettiin ja se vikakin löytyi sieltä kohdusta eli syvää endometrioosia eli adenomyoosia. Joten hyvät on mahdollisuudet että kivuista eroon nyt pääsisin. Eikä niitä vanhoja kipuja, joista aiemmin päivittäin kärsin, ole leikkauksen jälkeen ollutkaan. Toivottavasti myös pysyvät poissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

Näinhän se on. Mitään ei sais viel kauheesti nostaakaan mutta ku ei oo ees kipuja ni niin se vaan unohtuu.. :snotty:

Leikkaus oli oikein onnistunut, ainoastaan kohtu poistettiin ja se vikakin löytyi sieltä kohdusta eli syvää endometrioosia eli adenomyoosia. Joten hyvät on mahdollisuudet että kivuista eroon nyt pääsisin. Eikä niitä vanhoja kipuja, joista aiemmin päivittäin kärsin, ole leikkauksen jälkeen ollutkaan. Toivottavasti myös pysyvät poissa :)

Niinjuu kun ei sulla oo sellasta muistutinta... Mun mieheltä on leikattu olkapäitä ja se tuki kyllä hiukan muistuttaa ettei saa tehdä mitään.

Vaikuttaa lupaavalta siis. Hyvä! :flower:

Kyl mä tänään jo ehdin kirota että hemmetti nyt ne kivut taas jo alkaa.. Ku munasarjoja vihloo.. Ja olin jo aika pahalla päälläkin...

...kunnes sitten tajusin että vaikka mulla ny kohtu onki poistettu ni munasolu irtoo silti.. :snotty: :laugh:

Tunsin itteni aika viksuksi :xmas:

Yhteistyössä