nyt meni hermo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Voi jumalauta teki äijä tempun... lähti kavereiden luokse saunailtaan käymään autolla. Ja tosiaan piti mennä vaan käymään. Nyt kun aloin kysellä perään niin on ympärikännissä baarissa ja haistatti paskat mulle. Mua niin vituttaa että se kuvittelee voivansa mennä niinku ite haluaa ja mulle ei tarvi edes ilmottaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt meni hermot ja sen kyllä huomaa, jaksa en tätä tunnelmaa.. jaksa en odottaa mä kauempaa..

miehillä on toisinaan aivojen tilalla perunamuusia ja nakkeja..

tuntuu, että tällä on useemmin kuin toisinaan... en tiedä mitä mä nyt oon tehny kun se on koko viikon ollu niin vittumainen mulle

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ai kuvittelee vain? Siis sehän VOI niin kauan kun sen hyväksyt ja sinähän hyväksyt.

mä olen hyvin monta kertaa tehnyt selväks, että mua ei kohdella näin mutta paskaakos se siitä välittää

Huhhuh, just tuo "tehnyt monta kertaa selväksi".. Pyh, voi sinua kynnysmattoa. Niin kauan sinua noin kohtelee ennen kuin tajuat sen jättää. Turha valittaa ja itkeä omaa tyhmyyttäsi.

Niin noh... Nähtävästi tuo on mennyt siihen pisteeseen asti, että enää ei riitä se, että sä sanot vaan, että sua vituttaa ja, että sä et halua jäädä vaan himaan, kun äijä rellestää.... Se ei kolahda sen pinnan alle millään tavalla, koska se ei koe, että sillä on mitään menetettävää... Mamma on vaan vähän aikaa pahana, mutta kyllä se siitä taas kotvasen kuluttua...

Paskamaista sulle. Itsestäänselvänä pitäminen on persiistä.

Meitin äijä ei ole tullut kotiin ollenkaan baari reissulta....
Miehet kuule ajattelevat ainoastaan itseään, he ovat putkiaivoja! Eivät pysty keskittymään kun yhteen asiaan kerrallaan... valitettavasti

Yhteistyössä