NYT menee hermot IHAN OIKEESTI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39+6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39+6

Vieras
KOKO AJAN soi puhelin! "Ai sä et ookaan sairaalassa", "Ei näköjään ookaan vielä syntyny ku vastasit", "Eikö se vieläkään syntyny?" jne... Ihan kun ei siinä oli tarpeeks että itse hermoilee kun mitään ei tapahdu, sitten pitää vielä sukulaisten ja ystävien hengittää niskaan... ARGH!!

Alkuperäinen kirjoittaja eräsvaan;24391393:
Mietipäs jos kukaan ei soittais ja kenelläkään ei kiinnostais.

Kyl sitäkin tuli toivottua sillon. Liika on liikaa ja nyt kun systerit odottavat niin en ahistele niitä. Kyllä se tieto sitten tulee kun vauva on syntynyt.

Me ei alunperin edes kerrottu koko raskaudesta kuin vanhemmille, sisaruksille ja parhaille ystäville ja painotettiin ettei saa kertoa eteenpäin. Eipä aikaakaan kun koko kaupunki tiesi laskettua aikaa myöten kaiken...

Kyl sitäkin tuli toivottua sillon. Liika on liikaa ja nyt kun systerit odottavat niin en ahistele niitä. Kyllä se tieto sitten tulee kun vauva on syntynyt.

Juu varmaan tuli toivottua kun oli tosiaan niin kamalaa kun kaikki soitti ja huolehti. Mutta ollappa oikeasti siinä tilanteessa että kukaan ei soita, silloin vois tuntua vähän eriltä.
JA joo, mulle ei kukaan soitellut.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsvaan;24391501:
Juu varmaan tuli toivottua kun oli tosiaan niin kamalaa kun kaikki soitti ja huolehti. Mutta ollappa oikeasti siinä tilanteessa että kukaan ei soita, silloin vois tuntua vähän eriltä.
JA joo, mulle ei kukaan soitellut.

Jotkut ymmärtää jättää rauhaan siinä tilanteessa. Mun isäkin oli mun siskolle sanonut ettei viitsi mulle soitella, vaan luotta siihen että hänelle kyllä kerrotaan kun on kerrottavaa.

Minä taas en käsitä, miten voi niin kamalasti ahdistaa, että läheiset kyselee sun kuulumisia! Onko ne hormonit mitkä tekee teistä noin ärtsyjä? Ite en ole koskaan ärsyyntynyt siitä, että joku on ollut kiinnostunut odotuksestani, 5 lasta on.

JOs sulla nyt jo on tuollaiset olot, niin entäs sitten kun menee 2 viikkoa yli lasketun? Pitäisikö vähän löysätä sitä pipoa :hug:

No ei tuo vielä mitään. Multa esikoista odottaessani tultiin kysymään naamatusten vauvan syntymästä vaikka olis ihan itse pienellä järjenkäytöllä nähnyt ettei oo vielä syntynyt kun maha pystyssä kävelin vastaan.

Yhteistyössä