G
Gluteus maximus
Vieras
Perjantaista olen ollut valvomassa ja vielä muutama yövuoro jäljellä ja mies vei aamulla lapset päiväkotiin, että saan nyt hyvin nukkua, kun viikonloppuna ei kauheasti pystynyt nukkumaan. No, aamupäivällä soi puhelin ja minä tietenkin herään ja katson, että puhelu päiväkodista, että nyt lapsilla suunnilleen pääauki ja vastaan tietysti, niin heidän asiansa on semmoinen, että voinko tulla hakemaan lapset aikaisemmin päiväkodista kun heillä on henkilökuntavajausta! |O kiva kun herättävät tämän takia!!! Tietävät vielä, että olen yövuoroissa. En saa unta enää. Ihan turhaa tuostakin palvelusta maksetaan, kun tämä on jo kolmas kerta kun aikaisemmin hätyytetään lapsia hakemaan. Olen aika raivona ja kyllä aion asiasta sanoa!
Ei mekään sairaalasta voida potilaita ulos pistää vaikka olisi mikälainen henk. kunt. vajaus. Hankkikoot sijaisia, niin mekin joudutaan tekemään!!! |O
Ei mekään sairaalasta voida potilaita ulos pistää vaikka olisi mikälainen henk. kunt. vajaus. Hankkikoot sijaisia, niin mekin joudutaan tekemään!!! |O