Nyt meillä on WII!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Ei se teidän järkipuhe sitten auttanut, tosin reilu puolet tais olla sitä mieltä että itsekin haluaa tuon :laugh: Mut kiva on kun päivällä vähän testailtiin. Sais toi pikku tirppana nyt nukahtaa niin pääsis jatkamaan pelaamista :D

Me saatiin samainen kapistus joululahjaksi ja on ihan ahkeraan pelattu, keilailu on ihan suosikki! :D
Tänään gigantissa katseltiin pelejä, ei vielä ostettu, joku musasysteemi olis kiva!

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Hyvä että joku sen on saanut :D Minä tein äsken aloituksen että tänään kierrettiin kaikki kaupat läpi ja joka paikasta loppunu :/ ehkä sen sit joskus saa, toivottavasti :D

No johan :( Konsoli löytyi ihan ekasta paikasta (markantalo) ja fit lauta tokasta, mut toinen ohjain löytyi vasta neljännestä paikasta. Toivottavasti tekin saatte sen pian =)

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hyvä että joku sen on saanut :D Minä tein äsken aloituksen että tänään kierrettiin kaikki kaupat läpi ja joka paikasta loppunu :/ ehkä sen sit joskus saa, toivottavasti :D

No johan :( Konsoli löytyi ihan ekasta paikasta (markantalo) ja fit lauta tokasta, mut toinen ohjain löytyi vasta neljännestä paikasta. Toivottavasti tekin saatte sen pian =)

Niin toivottavasti löydämme. Mutta voipi olla että emme saa kovin pian ku konsolit loppunu jopa maahantuojalta :kieh: Sen wii fitin tahdon ja niitä kyllä löyty melkein joka paikasta, mut mitäpä sitä ostamaan jos ei ole mitään millä pelata :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Me saatiin samainen kapistus joululahjaksi ja on ihan ahkeraan pelattu, keilailu on ihan suosikki! :D
Tänään gigantissa katseltiin pelejä, ei vielä ostettu, joku musasysteemi olis kiva!

Mä haluaisin jonkun sing it pelin. Mut tuntuu kaikki olevan englannin kielisiä, enkä mä enkuks osaa laulaa :(

me ostettiin itellemme "joululahjaksi", mut aika vähälle on käyttö jäänyt. Otettiin siis konsoli käyttöön heti marraskuun lopulla, kun se ostettiin. Ja Fit-lauta on myös. Tuo mies ei ainakaan oo kovin innostunut, ite oon jonkin verran tuota Fitiä käyttänyt. Ihan niistä peruspeleistä en niinkään välitä, nyrkkeily on ihan jees, mut sitä ei pitkään jaksa ;) Ja tuo Fitkin vaattii useamman peli kerran, että sieltä saa niitä vaativampia tasoja/liikkeitä/pelejä. Ensin ei kyllä kovin hikistä puuhaa ollu, mut nyt jo saa kivasti hikeäkin pintaan. Niin jos vaan innostuis pelaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:
Äh kun oon kade. Ei raaski ostaa kun se on niin kallis :ashamed:

No kallis oli juu. Kone 230? fit 109? ja toinen ohjain 50?!!! Et paloihan sitä rahaa :ashamed:

Tossa juuri syy miksi meillä ei oo :/ hiton kallis.

Mun mielestä tuo on ns. halpa verrattuna tuohon meidän ps3:seen :snotty:
se vasta kallis oli!

No kallis oli juu. Kone 230? fit 109? ja toinen ohjain 50?!!! Et paloihan sitä rahaa :ashamed:

se vasta kallis oli!

Mitä se sitten maksoi?

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
me ostettiin itellemme "joululahjaksi", mut aika vähälle on käyttö jäänyt. Otettiin siis konsoli käyttöön heti marraskuun lopulla, kun se ostettiin. Ja Fit-lauta on myös. Tuo mies ei ainakaan oo kovin innostunut, ite oon jonkin verran tuota Fitiä käyttänyt. Ihan niistä peruspeleistä en niinkään välitä, nyrkkeily on ihan jees, mut sitä ei pitkään jaksa ;) Ja tuo Fitkin vaattii useamman peli kerran, että sieltä saa niitä vaativampia tasoja/liikkeitä/pelejä. Ensin ei kyllä kovin hikistä puuhaa ollu, mut nyt jo saa kivasti hikeäkin pintaan. Niin jos vaan innostuis pelaamaan...

Mä olen kovasti uhmannut et käytän sitä ahkerasti, saas nähdä kuin käy! Kohta pitäis luoda se profiili sinne.

se vasta kallis oli!

Mitä se sitten maksoi?

pelkkä konsoli 479? :snotty:

se vasta kallis oli!

Mitä se sitten maksoi?

:o

Juu eikös oo kiva summa :whistle: sille olis varmaan ollut parempaakin käyttöä :D Ja nyt ollaan jo ostamassa wiitä :o Pleikkari ollu vasta muutaman kuukauden... Mut tuo wii on kyl tosi kiva, systerin luona kokeilin ja pakkohan se on saada :) [/quote]

No on! Tuohon nähden wii on kyllä halpa =)

Juu eikös oo kiva summa :whistle: sille olis varmaan ollut parempaakin käyttöä :D Ja nyt ollaan jo ostamassa wiitä :o Pleikkari ollu vasta muutaman kuukauden... Mut tuo wii on kyl tosi kiva, systerin luona kokeilin ja pakkohan se on saada :)

No on! Tuohon nähden wii on kyllä halpa =) [/quote]

Niinpä ;)

Yhteistyössä