Ei se teidän järkipuhe sitten auttanut, tosin reilu puolet tais olla sitä mieltä että itsekin haluaa tuon
Mut kiva on kun päivällä vähän testailtiin. Sais toi pikku tirppana nyt nukahtaa niin pääsis jatkamaan pelaamista 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Hyvä että joku sen on saanutMinä tein äsken aloituksen että tänään kierrettiin kaikki kaupat läpi ja joka paikasta loppunu :/ ehkä sen sit joskus saa, toivottavasti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Äh kun oon kade. Ei raaski ostaa kun se on niin kallis :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Hyvä että joku sen on saanutMinä tein äsken aloituksen että tänään kierrettiin kaikki kaupat läpi ja joka paikasta loppunu :/ ehkä sen sit joskus saa, toivottavasti
![]()
No johanKonsoli löytyi ihan ekasta paikasta (markantalo) ja fit lauta tokasta, mut toinen ohjain löytyi vasta neljännestä paikasta. Toivottavasti tekin saatte sen pian =)
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Me saatiin samainen kapistus joululahjaksi ja on ihan ahkeraan pelattu, keilailu on ihan suosikki!![]()
Tänään gigantissa katseltiin pelejä, ei vielä ostettu, joku musasysteemi olis kiva!
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Äh kun oon kade. Ei raaski ostaa kun se on niin kallis :ashamed:
No kallis oli juu. Kone 230? fit 109? ja toinen ohjain 50?!!! Et paloihan sitä rahaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Äh kun oon kade. Ei raaski ostaa kun se on niin kallis :ashamed:
No kallis oli juu. Kone 230? fit 109? ja toinen ohjain 50?!!! Et paloihan sitä rahaa :ashamed:
Tossa juuri syy miksi meillä ei oo :/ hiton kallis.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Äh kun oon kade. Ei raaski ostaa kun se on niin kallis :ashamed:
Mun mielestä tuo on ns. halpa verrattuna tuohon meidän ps3:seen :snotty:
se vasta kallis oli!
Alkuperäinen kirjoittaja piip:me ostettiin itellemme "joululahjaksi", mut aika vähälle on käyttö jäänyt. Otettiin siis konsoli käyttöön heti marraskuun lopulla, kun se ostettiin. Ja Fit-lauta on myös. Tuo mies ei ainakaan oo kovin innostunut, ite oon jonkin verran tuota Fitiä käyttänyt. Ihan niistä peruspeleistä en niinkään välitä, nyrkkeily on ihan jees, mut sitä ei pitkään jaksaJa tuo Fitkin vaattii useamman peli kerran, että sieltä saa niitä vaativampia tasoja/liikkeitä/pelejä. Ensin ei kyllä kovin hikistä puuhaa ollu, mut nyt jo saa kivasti hikeäkin pintaan. Niin jos vaan innostuis pelaamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Äh kun oon kade. Ei raaski ostaa kun se on niin kallis :ashamed:
se vasta kallis oli!
Mitä se sitten maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Äh kun oon kade. Ei raaski ostaa kun se on niin kallis :ashamed:
se vasta kallis oli!
Mitä se sitten maksoi?
pelkkä konsoli 479? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:pelkkä konsoli 479? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Juu eikös oo kiva summasille olis varmaan ollut parempaakin käyttöä
Ja nyt ollaan jo ostamassa wiitä
Pleikkari ollu vasta muutaman kuukauden... Mut tuo wii on kyl tosi kiva, systerin luona kokeilin ja pakkohan se on saada
![]()